עירוני נס ציונה התחילה להתאמן, חסין דרבן את השחקנים.

$(function(){})

הכתומים פתחו את האימונים, כאשר כל השחקנים נחתו במהלך השבוע. המאמן בשיחת מוטיבציה: "זה מועדון משפחתי, אתם מייצגים את הקהילה הזו, וצריך לתת הכל על המגרש. נתכונן לעונה היטב כדי לעשות את העבודה". לוינסון: "החבר'ה החדשים נראים חיוביים". ביום שני, במסגרת משחקי ההכנה ניצחה עירוני את בני הרצליה בתוצאה  94:76. 

עירוני נס ציונה התחילה להתאמן, חסין דרבן את השחקנים

לאחר שהשלימה את בניית הסגל, בעירוני נס ציונה מתחילים לעבוד לקראת העונה הקרובה. כל השחקנים נחתו במהלך השבוע האחרון והצטרפו לאימונים, ובנוסף, בקבוצה קיימו אימון פתוח אליו הגיעו עשרות אוהדים כדי להכיר את השחקנים החדשים ולאחל לכל הצוות בהצלחה.
בקבוצה יש הרבה מאוד אנרגיות טובות ומקווים כי כל השחקנים החדשים יתחברו וכי הקבוצה תוכל לכל הפחות לחזור על ההישג של העונה שעברה ולהגיע לבית העליון, ואולי אף להצליח יותר במסגרת הגביע.


עם נחיתתו, אמר הקפטן ג'רום מיינסי: "טוב להיות פה שוב, זה היה קיץ נהדר. נהיה קבוצה טובה יותר טובה בעונה הקרובה. יאללה נס ציונה!".

המאמן אלעד חסין אמר לשחקנים באימון הפתיחה: "המועדון הזה הוא מועדון משפחתי. דיברתי עם כל שחקן לפני שהוא הגיע. אתם מייצגים את הקהילה הזו, אתם מייצגים את השם שלכם ואת המשפחה שלכם. איך? אתם נותנים את כל כולכם על המגרש. אתם צריכים לשחק כיחידה אחת. אני רוצה לראות קבוצה חזקה מבחינה מנטלית. זו תהיה עונה ארוכה וקשה, אך נתכונן אליה היטב. יש לנו משחק חשוב במוקדמות ליגת האלופות בעוד חודש. אנחנו חייבים לדחוף את עצמנו. אנחנו באים לכל אימון ולכל משחק כדי לעשות את העבודה. בשביל זה אנחנו פה".


הפורוורד תומר לוינסון אמר: "כיף גדול להתחיל מחדש. החבר'ה נראים חיוביים, טובים וכאלו שבאים לעבוד. הדגש הוא להתחיל לבנות כימיה בין השחקנים ובין השחקנים למאמנים. להתחיל להבין מה רוצים ודורשים מאיתנו ולהתחיל לבנות את זה כדי שזה יבוא לידי ביטוי במהלך העונה. הציפיות שלי הן ליהנות ולעזור לקבוצה לנצח וגם לתת את הגרסה הכי טובה של עצמי. וגם לתת לקהל את כל מה שאני יכול".

איתי שגב אמר לקראת האימון הפתוח: "שלום לכל המשפחה הכתומה, אני רוצה להזמין אתכם לאימון הפתוח. מזמין אתכם לבוא, להכיר את החבר'ה, לתמוך, ולהתחיל את העונה כמו שצריך".
הקבוצה תקיים משחק אימון ראשון ביום שני הקרוב מול בני הרצליה בחוץ. בשבועות הקרובים תקיים הקבוצה עוד כמה משחקי אימון, כאשר התאריכים יפורסמו במדיה החברתית של הקבוצה. כמו כן, שחקני הקבוצה ערכו השבוע מפגש מעקב ראשון עם התזונאית הילה זוהרי, שתעזור לשחקנים לשמור על תזונה נכונה ולהיות מוכנים לעונת המשחקים.

במקביל, בקבוצה החליטו להעלות הילוך בכל הנוגע למשיכת קהל צעיר אל המגרש, ויקיימו מפגשים בבתי הספר במהלך השבועות הראשונים של העונה. בקבוצה ינסו לייצר מסורת ולבקר בבתי ספר בכל הגילאים לאורך כל העונה, ובמהלך העונות הבאות. מדובר בתהליך חשוב מאוד שצריך להסתיים עם אולם מלא באוהדים צעירים, שגם ימשכו את בני המשפחה שלהם וחברים נוספים.

עם עבר בליגה הטובה בעולם אייזיאה ווייטהד חתם בעירוני

ג'רום מיינסי מחמם מנועים לקראת העונה הקרובה

אלעד חסין אחרי קיץ מוצלח שואף לעונה לא פחות טובה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה