עירוני נס ציונה: זעזוע בסגל. שלושה זרים בדרך הביתה. רגע לפני תחילת העונה הקבוצה נבנית מחדש?

$(function(){})

תוצאות משחקי טרום העונה והתבוסה הצורבת בגביע ווינר להפועל תל אביב הדליקו נורה אדומה בעירוני. בעוד כשבועיים תתמודד עירוני במוקדמות גביע היורופקאפ שבהם היא חייבת לנצח! האם ליאור ליובין יצליח להכין את הקבוצה?

תמונות מתוך עמוד הפייסבוק של עירוני נס ציונה

רגע לפני תחילת העונה זעזוע בסגל עירוני נס ציונה - 3 זרים בדרך הביתה 

כיצד תפתח קבוצת הכדורסל עירוני נס ציונה את העונה החדשה? על הכוונת שלושה זרים המועמדים לעזוב ואחד שכבר נפרד ממני. לפני מספר ימים שוחרר מהקבוצה הסנטר קני ווטן שסבל מפציעה.

גם בעונה שעברה, לאחר פתיחת עונה חלשה החליפה עירוני כמה זרים. אז עמד על הקווים בראד גרינברג שגבש את הסגל החדש וזכה עימו ביורופקאפ .

כזכור, עם הגיעו של השחקן קני ווטן לקבוצה אמר המאמן ליאור ליובין " אני מאד שמח שקני מצטרף אלינו - הוא שחקן צעיר ורעב עם כישרון ועתיד גדול לפניו. הוא יוסיף לנו המון אתלטיות ויהווה עבורנו עוגן הגנתי. אני מאחל לו ולנו הצלחה משותפת". כעת כאמור שוחרר השחקן מהקבוצה והיא תצטרך למצוא סנטר חדש.

החלפת הסנטר מעלה שאלה האם הגיע וחתם כאשר הוא פצוע או נפצע במהלך אימוני טרום העונהבצורה כזו המחייבת החלפתו. 

העוזבים שבדרך? רואץ',וואמו ופארל 

לאור היכולת הדלה של הקבוצה במשחקי טרום העונה ובעיקר במשחק מול הפועל תל אביב בשמינית גביע ווינר, צפויים לעזוב את הקבוצה גם הזרים רואץ',וואמו ופארל. מה שאומר שלהנהלת הקבוצה צפוי מסע רכש אינטנסיבי ולמאמן ליאור ליובין אתגר לא פשוט לגבש את הסגל תוך כשבועיים וחצי לכל היותר.

נכון לעכשיו לא צפויים שינויים בסגל הישראלים של הקבוצה. 

רשימת המחליפים- מי יצטרף לעירוני רגע לפני תחילת העונה? 

בעירוני עושים מאמצים בימים אלו להשלים את הסגל. הקבוצה תצטרך להתמודד כבר ב-29 בספטמבר במוקדמות גביע היורופקאפ נגד המנצחת בין שדצק ההונגרית לסקופיה ממקדוניה.

עירוני אומנם מחזיקה בגביע אך תצטרך להתמודד במוקדמות. השם החם, המועמד להצטרף לקבוצה הוא רנק ברטלי, שחקנה של באקן ברס, שכבר כמעט חתם בעירוני במהלך הפגרה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה