עירוני נס ציונה כבר מלהקת לעונה הבאה. במו"מ עם ג'רום מיינסי

$(function(){})


הנהלת הקבוצה כבר חושבת על העונה הבאה, כשהשאיפה היא להשאיר את הקפטן ואת רז אדם בשלב הראשון. הרכז הישראלי-צרפתי חתם עד תום העונה.
הקבוצה יצאה לפגרה ותפגוש בעוד כשבועיים את קריית אתא במשחק חוץ ואת מכבי ת"א במשחק בית ב5.3

המאמן אלעד חסין בפעולה. צילום: מנהלת הליגה בכדורסל

לאחר שחזרה למסלול הניצחונות, הכתומים חושבים כבר על העונה הבאה ומעוניינים לייצר המשכיות ויציבות. הכתומים נמצאים במשא ומתן עם קפטן הקבוצה, הסנטר ג׳רום מיינסי, על הארכת חוזהו במועדון לעונה נוספת.

מיינסי בפעולה

כזכור, שחקן הפנים הוותיק (34, 2.08) שהיה חלק משמעותי בזכיית הקבוצה ביורופקאפ לפני כשנתיים, חזר הקיץ למועדון מלב המושבה, מונה לקפטן והציג יכולת נפלאה עם ממוצעים מרשימים של 15.2 נקודות, 6.6 כדורים חוזרים ו-1.7 חסימות ב-30.6 דקות בממוצע למשחק.

השחקן מוערך מאוד במועדון, על המגרש ומחוצה לו ובקבוצה מעוניינים להמשיך איתו את ההתקשרות. על הפרקט מגלה מיינסי יציבות גם העונה וב-17 משחקי ליגה ירד רק פעמיים מסך נקודות דו ספרתי למשחק. לצד זה מוליך השחקן את הליגה בנתון של חסימות למשחק (1.7) ומדורג תשיעי בליגה במדד משוקלל למשחק עם 20.4.

במקביל, במועדון גם רוצים שרז אדם יישאר בקבוצה ויפעלו מול קבוצתו, הפועל תל אביב, להשארתו לעונה נוספת בכתום. הרבה מאוד תלוי באדומים, מהם מושאל השחקן לנס ציונה, ולמצבת הישראלים של הקבוצה בעונה הבאה.

. יו״ר המועדון יניב מזרחי: ״ אנחנו עובדים קשה מאד כדי להמשיך ולחזק את הקבוצה בזמן הקרוב, ולחזור למסלול הנצחונות למען האוהדים שלנו".

הקבוצה כאמור תצא לפגרה של כשבועיים ותתארח למשחק חשוב מול עירוני קרית אתא ב-5.3 (19:00). לאחר מכן, תפגוש הקבוצה את מכבי תל אביב במשחק בית. במהלך חודש מרץ תפגוש הקבוצה גם את לובלין במסגרת רבע גמר הליגה הצפון אירופית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה