עירוני נס ציונה כדורסל יוצאת לדרך במשחק מול אילת

$(function(){setImageBanner('6e2a3762-9f58-4777-ab16-2f7a24efaef6','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

ליגת הכדורסל חוזרת ועירוני נס ציונה תנסה לנצח את הפועל אילת במשחק הראשון של החזרה לשגרה

קמרון אוליבר באדיבות מנהלת הליגה בכדורסל

ושוב נצאה אל הדרך...

במשחק חוץ מול הפועל אילת, תחל עירוני נס ציונה בכדורסל ביום ראשון את הליגה מחדש

שלושה חודשים ארוכים ומדכאים עברו על ענף הכדורסל הישראלי. שלושה חודשים בהם נראה היה שהעונה הזו כבר לא תגיע לסיומה. אולם ביום ראשון זה קורה – עונת הכדורסל תתחדש ובפרק זמן של קצת יותר מחודש יתקיימו המחזור האחרון של הסיבוב השני, סיבוב שלישי מלא, פלייאוף מקוצר, וכמובן פיינל-פור.

לוח משחקים צפוף עד סוף העונה 


לוח המשחקים יהיה אינטנסיבי מאד כשכל קבוצה תשחק פעמיים בכל שבוע, ולעיתים גם יותר – אתגר גדול עבור השחקנים שהיו בפגרה כפוייה בשלושת החודשים האחרונים.

עירוני "חי מוטורס" נס-ציונה תגיע לפתיחת המשחק לאחר שינויים גדולים בסגל שכללו שלושה זרים חדשים: הרכז לינדל וויגינטון, הגארד רייבונטה רייס והגבוה קמרון אוליבר. השלושה החליפו את קורי פיזר, דקואן קוק וג'ף וויטי שבחרו שלא לחזור לקבוצה בתום משבר הקורונה.
אין ספק שהאתגר הגדול העומד בפניו של מאמן עירוני, נדב זילברשטיין, הוא לחבר את הקבוצה מחדש, תוך שהוא מחלק את העומסים בין 10 שחקני הסגל על מנת שלא לגרום לפציעות.

את האימונים לקראת החזרה לעונה החלה עירוני, יחד עם שאר קבוצות הליגה, כבר לפני שבועיים. השבוע קיימה קבוצה משחק אימון מול מכבי ראשל"צ, ששמרה על הסגל שלה מלפני הקורונה כמעט במלואו. המשחק, שנערך בנס-ציונה, ללא קהל כמובן, הסתיים בהפסד לעירוני 112:99. לאורך כל המשחק היה ניכר חוסר התיאום, בעיקר בצד ההגנתי אצל עירוני. מנגד, הראו שחקניו החדשים של נדב זילברשטיין עד כמה הפוטנציאל שלהם גדול. רייבונטה רייס סיים את המשחק עם 26 נקודות, 4 ריבאונדים ו- 3 חטיפות, קמרון אוליבר, עליו מדברת כל הליגה כשחקן הטוב ביותר שהצטרף לליגה לאחר פגרת הקורונה, הרשים גם הוא עם 23 נקודות באחוזים גבוהים. גם הזר החדש השלישי, לינדל וויגינטון נראה מצויין כשסיים את המשחק עם 17 נקודות ו- 5 אסיסטים.

ניצחון של עירוני באילת יבטיח לה לפחות את המקום השישי, ואולי גם את החמישי

ביום ראשון תצא עירוני נס ציונה לאילת (19:35, שידור בפריצות בספורט 5), שם תתמודד במשחק האחרון של הסיבוב השני מול הפועל אילת. עירוני, שתשחק בכל מקרה בבית התחתון בסיבוב השלישי, תרצה לנצח את אילת, על מנת לסיים את הסיבוב לפחות במקום השישי ובכך להבטיח 4 משחקי בית בסיבוב השלישי. כזכור, בתום הסיבוב השני תחולק הליגה לבית עליון ותחתון. ארבע הראשונות יתמודדו בשיטת ליגה בת שני סיבובים בבית העליון ואילו שמונה הקבוצות הנותרות ישחקו בשיטת ליגה בת סיבוב אחד בבית התחתון. בתום הסיבוב השלישי יעפילו ארבע קבוצות הבית העליון וארבע קבוצות הבית התחתון שיסיימו במקומות 5-8 לפלייאוף שיערך בשיטת הטוב משלוש. בסיום הפלייאוף יתקיים הפיינל פור, בסיומו תוכרז האלופה.

בתמונה (באדיבות מנהלת הליגה בכדורסל): קמרון אוליבר - אחד השחקנים הכי מעניינים שהצטרפו לליגה בפגרת הקורונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה