עירוני נס ציונה מחממת מנועים : רף 500 המנויים נחצה, הזרים החלו להגיע

$(function(){})

בעירוני נס ציונה מרוצים מקצב מכירת המנויים ועובדים קשה כדי לחזק את הקשר עם הקהילה, כדי למלא את אולם המושבה בכל משחק. קופר הגיע לארץ, חסין חזר אחרי אליפות מוצלחת עם הנבחרת עד גיל 18. בימים הקרובים יגיעו שאר הזרים. הקבוצה האריכה את ההתקשרות עם 3 ספונסרים. 

אוהדי נס ציונה רוכשים מנוי ומביעים אמון בקבוצה  קרדיט עירוני נס ציונה

עירוני נס ציונה מחממת מנועים : רף 500 המנויים נחצה, הזרים החלו להגיע

ההכנות לעונה הבאה של עירוני נס ציונה עולות מדרגה, עם חזרתו של אלעד חסין מאליפות אירופה לנוער עד גיל 18. חסין הוביל את הנבחרת לטורניר מוצלח, שלא היה רחוק מלהסתיים בטופ 4, אך לבסוף הסתיים במקום ה-8. חסין נחת השבוע בארץ, כמו גם הגארד די ג'יי קופר, והאימונים יחלו באופן רשמי בימים הקרובים, עם נחיתתם של שאר השחקנים הזרים.

הסגל של עירוני נס ציונה לקראת העונה הבאה כולל את טיילר ביי, ג'רום מיינסי, די ג'יי קופר, שאק ביוקנן וסי ג'יי וויליאמס, שיהיו חמשת הזרים של הקבוצה לצד הישראלים גולן גוט, ליאור קררה, עמית אהרוני, תומר לוינסון ורז אדם. בקבוצה ממשיכים לעקוב אחר השוק הישראלי ואולי יצרפו עוד שחקן אחד לקו הקדמי, אך לא יחתימו שחקנים בכוח ומוכנים לצאת גם עם הסגל הזה למלחמה. השוק הישראלי הוא מאוד בעייתי הקיץ ובקבוצה בטוחים בסגל הקיים לקראת פתיחת העונה.

עירוני נס ציונה מכרה כבר 500 מנויים 


רף 500 המנויים נחצה השבוע ובקבוצה מרוצים מקצב המכירה. באופן כללי, בקבוצה מרוצים מההתעניינות של העיר בקבוצה, ועושים מאמצים רבים כדי לחזק את הקשר בין המועדון לבין הקהילה. אחרי עונה בינונית אשתקד, שהגיעה אחרי עונת שיא עם זכייה בתואר אירופי, בקבוצה רוצים לחזור למומנטום חיובי ושמחים מהדחיפה המשמעותית של הקהל. בקבוצה ירצו למלא את אולם המושבה (שעובר לאחרונה שיפוץ) בכל משחקי הבית בעונה הבאה ושמים על כך דגש מרכזי מבחינת המועדון כולו.


בקבוצה עובדים גם מחוץ למגרש, והאריכו השבוע את ההתקשרות עם שלושה ספונסרים מרכזיים. הספונסר הראשון הוא מוקד ״שחר״ מקבוצת ״G1״. מוקד ״שחר״ היא חברת המוקד הגדולה ביותר באזור השפלה עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה בתחום האבטחה והמוקד, פתרונות מיגון ואבטחה מותאמת אישית.

ניסן גנון, מנכ״ל מוקד "שחר": ״כבר למעלה מעשור שחברת ׳מוקד שחר׳ מלווה את עירוני נס ציונה במסע ההתפתחות וההצלחה של המועדון, ושמחה להיות חלק מהמשפחה הכתומה. ההצלחה של המועדון יקרה לליבנו". אני שמח על ההחלטה להמשיך ללוות את המועדון גם בעונה הקרובה ומייחל להישגים משמעותיים עבור המועדון והעיר. כתום עולה!״.

הגורם השני הוא עו״ד שרון קדוש, שותף במשרד גרוס ושות׳. משרד גרוס ושות' הינו אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים והמשפיעים בישראל. ומעניק ללקוחותיו מענה מקיף ופתרונות משפטיים יצירתיים במגוון תחומים.

עו״ד שרון קדוש אמר: ״אני מאוד שמח להמשיך את השיתוף פעולה עם עירוני נס ציונה ולשמש כיועץ המשפטי של הקבוצה. נס ציונה הפכה להיות חלק מהמשפחה. כיף לעבוד איתם, ואני מתרגש לראות את הקבוצה החדשה שנבנית השנה. יאללה עירוני, כתום עולה!!״

הגורם השלישי הוא טרייד סנטר מקבוצת קאר סנטר מוטורס. טרייד סנטר הינה חברה לשיווק רכבים, המתמחה ביבוא מקביל של כל סוגי הרכבים מקטן ועד יוקרה, בשיווק כלי רכב יד 2 תוך כדי השבחת הרכבים ברמה הגבוהה ביותר ומתן אחריות מקצה לקצה.

רביד ברקוביץ, בעלי החברה: ״שמחים להמשיך לשתף פעולה ולתמוך בעירוני נס ציונה, הקבוצה העירונית המשפחתית והאהובה שלנו. מאחל לנו עונה מהסרטים, מלאה בניצחונות והישגים!״.

בנושא אחר, ד״ר יובל לוטן ימשיך במועדון לעונה נוספת. יובל מתמחה בכירורגיה אורתופדית בבית חולים אסף הרופא, ויפתח את עונתו הרביעית בכתום.

יובל לוטן: ״אני שמח להמשיך תחת הדרכתו של ד"ר לינדנר, מנהל יחידת הספורט באסף הרופא וללוות את עירוני נס ציונה. מחכה כבר לפגוש שוב את הנשארים ולהכיר את השחקנים חדשים. שכולם יהיו בריאים השנה! יאללה נס ציונה!״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה