עירוני נס ציונה נערכת לקרב המכריע מול חיפה בשני הקרוב, על מקום בשישייה העליונה.

$(function(){})

העונה הרגילה בליגת העל בכדורסל תגיע בשבוע הבא לסיומה, כשלעירוני נס ציונה מצפה משחק על כל הקופה מול הפועל חיפה (שני, 19:00).
עירוני תוכל להיכנס לשישייה גם אם תפסיד, במידה ובני הרצליה או הפועל הפועל באר שבע/דימונה יפסידו גם הן..
וגם: קבוצת הילדים עלתה לגמר גביע המדינה ואילו עירוני מ.רוטשטיין נס ציונה רשמה אמש ניצחון נוסף במסגרת ליגת פרי ניב לנוער והיא מתבססת בצמרת הטבלה

נס ציונה עם ניצחון חשוב על הפועל באר שבע/דימונה, צילום: עודד קרני
עירוני נס ציונה עברה שבוע מטלטל, שבסיומו נקבע - הקבוצה תפגוש ביום שני בערב (19:00) את הפועל חיפה במשחק חוץ כאשר אם תנצח - תשחק בפלייאוף העליון, ואם תפסיד - תשחק בבית התחתון.

לקראת משחק העונה של הקבוצה, במועדון מקווים שהקהל ילווה את הקבוצה לחיפה, במטרה להשיג את הניצחון שיכול לשנות את כל העונה.

במועדון אף שיחררו הודעה רשמית בנושא: "בזכות התמיכה הענקית שלכם בשישי אנחנו תלויים רק בעצמנו - ניצחון אחד ואנחנו מבטיחים את המקום בבית העליון. וזה המקום לבקש מכם, המשפחה הכתומה, עוד פוש אחד. הדחיפה והכוח שלכם זה האקס פקטור שיעזור לנו לעמוד במשימה. אנחנו יודעים שזה אומר לשנות תוכניות, לצאת מוקדם מהעבודה ולחזור הביתה מאוחר בלילה - אבל מי שיכול לבוא ולעודד אותנו יכול להיות חלק עצום מהניצחון הזה".

כזכור, ביום שלישי האחרון, נכנעה הקבוצה 78:62 להפועל ירושלים בארנה. כעת, כאמור, הכתומים יצטרכו לנצח במשחק האחרון שנותר להם עד תום הסיבוב, נגד הפועל חיפה ביום שני הקרוב, בכדי להבטיח את מקומם בבית העליון. החבורה מהשפלה תוכל להיכנס לשישייה גם אם תפסיד, במידה ובני הרצליה או הפועל הפועל באר שבע/דימונה יפסידו גם הן.


בנושא אחר, קבוצת הילדים של המועדון עלתה לגמר גביע המדינה. במשחק הגומלין בחצי גמר גביע המדינה עלו הכתומים מנס ציונה עם מקדמה של 30 הפרש מהמשחק הראשון, ועדיין, הקבוצה שלטה במשחק לכל אורכו והעפילה לגמר גביע השלישי של המועדון ב-4 שנים האחרונות . זוהי פעם שנייה שקבוצת ילדים של המועדון מעפילה לגמר גביע המדינה כשבשנת 2019 זכתה קבוצת הילדים בגביע. ילדים ורד יפגשו במשחק הגמר את מ.ס אבן יהודה.

ואילו עירוני מ.רוטשטיין נס ציונה רשמה אמש ניצחון נוסף במסגרת ליגת פרי ניב לנוער והיא מתבססת בצמרת הטבלה.  ביום ראשון תארח הקבוצה את בני הרצליה בשעה 19:00 בשדות - הזמיר 33 נס ציונה

1

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה