עירוני נס ציונה ספגה 74:77 מאכזב וצמוד מהפועל ירושלים. אולקינס: "רוצה לנצח כל משחק", חסין: "כל הפסד הוא לקח"

$(function(){setImageBanner('97aa2439-3fea-41d4-982b-7a0c6dd49650','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

עירוני נס ציונה ספגה 74:77 מאכזב וצמוד מהפועל ירושלים והגארד היה מאוכזב: "הם מהקבוצות הטובות באירופה. ההגעה לישראל? ההחלטה הטובה ביותר שעשיתי בקריירה". המאמן: "היה קשוח מאוד, השופטים צריכים להסתכל על המשחק הזה". קרביץ, בן משה וינקוביץ' נפצעו ונשלחו לביה"ח. בקבוצה נפרדו מליובין

אלקינס

אחרי משחק עיקש ואיכותי, עירוני נס ציונה ספגה ביום ראשון השבוע את הפסדה הביתי הראשון העונה, 77-74 להפועל ירושלים. הכתומים, שאיבדו את יאיר קרביץ, צוף בן משה ונדב ינקוביץ במהלך המשחק לפציעות שגרמו להם לא לחזור לפרקט, השקיעו המון מאמץ וחזרו פעם אחר פעם מפיגור, אולם שלשה של רנדולף 1.5 שניות לסיום העניקה את הניצחון לאורחת. ראלי אולקינס הוביל את עירוני עם 25 נקודות, ג'רום מיינסי היה נהדר למרות בעיית עבירות ואיתי שגב תרם דאבל-דאבל.

בקבוצה עדכנו לאחר המשחק על מצבם של שלושת הפצועים: "שחקני הקבוצה יאיר קרביץ, צוף בן משה ונדב ינקוביץ׳ נבדקו אחרי שנפצעו במשחק נגד הפועל ירושלים. בן משה אובחן עם חבלה בצלעות, בעוד ינקוביץ׳ סובל מחבלה באף - ושניהם צפויים לעמוד לרשות הקבוצה במשחק הקרוב. יאיר קרביץ שסובל ממתיחה במפשעה יעבור מחר בדיקה שלאחריה יקבע המשך הטיפול ומשך ההיעדרות".

קלעו לנס ציונה: אולקינס 25 (9-18 מהשדה, 6-11 מהקו), מיינסי 17 (7-10 מהשדה, 3-5 מהקו, 8 ריבאונדים), שגב 13 (3-5 מהשדה, 7-10 מהקו, 12 ריבאונדים, 3 חטיפות), ווייטהד 12 (3-9 לשתיים, 1-5 לשלוש, 3-5 מהקו), קינג 5, לוינסון 2 (1-6 מהשדה). כן שותפו: בן משה, קרביץ, אקרמן וינקוביץ'.

ראלי אולקינס אמר לאחר המשחק: "כולם שיחקו חזק, בין אם שיחקו דקה או 30 דקות. ידענו שזה משחק חשוב, ירושלים הם אחת הקבוצות הטובות באירופה. באנו למשחק הזה מוכנים. היה כיף לראות את הקהל במשחק הזה, וגם לי יש זכרונות בתור ילד על להגיע למגרש ולראות את השחקנים. זה מרגש ואני שמח שבאו היום גם המון משפחות. אני תמיד רוצה לנצח, בין אם משחקים נגד הפועל ירושלים, או באר שבע ועפולה. אנחנו חושבים שאפשר לנצח כל קבוצה בליגה הזו, וככה אנחנו מגיעים לכל משחק. כל אחד בקבוצה הוא מיוחד בדרך שלו. המאמן שלנו אומר 'תהיו כוכבים בתפקיד שלכם', ואנחנו לא מפסידים – אנחנו לומדים. כל הפסד הוא שיעור וזה המסר שלו. הפסדנו היום 3 שחקנים באמצע המשחק, כולל הרכז שלנו, ואני מקווה שכולם יחזרו בקרוב. המשפחה שלי לא אהבה את זה כשהם שמעו שאני בא לישראל. הם כולם אומרים היום שזו ההחלטה הטובה בקריירה שלי. אני מודה לאלעד ולקבוצה שתומכים בי".

אלעד חסין אמר: "היה משחק קשוח מאוד. שתי קבוצות אגרסיביות ששומרות. אני צריך לראות כמה נזק המשחק הזה גרם כי יש 3 שחקנים שהלכו לביה"ח. שיחקנו בהרכבים שלא שיחקנו מעולם, בגלל הבעיות האלו. אני גאה בכל אחד ואחד ששיחק. הגענו לפוזשן אחרון. רנדולף קלע סל גדול. היו לנו כמה פספוסים, אבל החבר'ה שיחקנו עם כל מה שהיה להם. גם שחקנים ששיחקו 40 דקות וגם שחקנים צעירים ששיחקו לראשונה. זה היה לקח, נלמד מהמשחק הזה. גם השופטים צריכים להסתכל על המשחק הזה, כי הם פספסו הרבה דברים".

"היה הרבה עניין של עייפות, קצת חוסר ריכוז. אף אחד לא רוצה להחטיא זריקות עונשין. הם קלעו טוב מאוד מהעונשין, אבל צריך להסתכל על הכל – היו הרבה דברים שגרמו להפסד. שיחקנו בהרכבים שבאימון אנחנו לא משחקים אותם. זה החיים של המשחק הזה, וננסה להשתפר לקראת המשחק הבא. מצאנו את הזהות שלנו אחרי באר שבע. בעפולה היו שתי מחציות שונות. כשאתה מחפש זהות – זה תהליך. יש ירידות ועליות, ואנחנו יכולים לראות שאנחנו קבוצת הגנה טובה מאוד. הלוואי והיה לנו את הריספקט שירושלים מקבלת. אנחנו כנראה צריכים להרוויח את זה. אנחנו משתדלים להיות עקביים. החבר'ה עובדים קשה ואני גאה בדרך של הקבוצה הזו. אנחנו יכולים להיות אפילו יותר טובים. יש לנו חדר הלבשה מעולה", סיכם חסין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה