עירוני נס ציונה ערכה אימון פתוח, חסין: "לא מפחדים מעבודה קשה"

$(function(){setImageBanner('974e3d01-3e39-41ef-80e3-7cecfa829b37','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

מעל ל-100 כתומים הגיעו לאימון הפתיחה הרשמי של עונת 2022/23, והשתתפו בפאנל פתוח עם הצוות המקצועי והשחקנים. מזרחי: ״רוצים להביא בעזרתכם כבוד לעיר״, חסין: ״הסברתי לשחקנים כמה הקהילה הנס ציונית מיוחדת וכמה זה לא רגיל מה שהולך כאן". מיינסי: "כיף לחזור"

מורן ברגרפאנל האוהדים עם הנהלת הקבוצה. צילום: מורן ברגר

עירוני

איזו אווירה נהדרת הייתה ביום שישי האחרון באולם בלב המושבה. עירוני נס ציונה פתחה עונה נוספת במצב רוח מרומם לעיני מעל ל-100 אוהדים כתומים שהגיעו לצפות בקבוצה החדשה ולעודד. בסיום האימון המוצלח והצגת השחקנים המסורתית, התקיימה גם שיחה פתוחה של הצוות המקצועי והשחקנים עם הקהל הכתום באולם לב המושבה שעבר שיפוץ משמעותי בשבועות האחרונים.

בשיחה השתתפו יו״ר המועדון יניב מזרחי, המנהל המקצועי איתמר רוזנברג, מאמן הקבוצה אלעד חסין ושחקני הקבוצה ליאור קררה וג׳רום מיינסי.

יניב מזרחי פתח ואמר: ״אנחנו רוצים להגיד תודה רבה לכל מי שהגיע, זה לא מובן מאליו. אני רוצה להודות קודם כל לחברה לתרבות ולפנאי, למושיקו מנהל האולם ולכל מי שאחראי על השיפוץ של האולם. אנחנו מתרגשים לפתוח עונה חדשה, ויש כאן תחושה שאנחנו עומדים לעשות משהו מיוחד - התחושה היא נהדרת עד עכשיו. קצב מכירת המנויים בסדר, אבל זה עדיין לא מספיק. אנחנו רוצים וצריכים את כולכם ביחד איתנו - כי לבד אנחנו לא נצליח להגיע ליעדים שלנו ולהביא כבוד לנס ציונה. אנחנו צריכים את עזרתכם לסחוף את העיר!״

איתמר רוזנברג הוסיף: ״יש לנו העונה קבוצה נהדרת, אבל כל העונות הכי טובות שלנו הגיעו בעונות שהאולם היה מלא. איתכם זה יהיה שוב אפשרי, ואנחנו מחכים לראות את כולכם".

בשאלות האוהדים נשאל מזרחי האם ומתי תהיה הכרזה על הקמתו של אולם חדש בעיר: ״העירייה הגישה הצעה לקול הקורא של משרד התרבות והספורט על הקמתם של שני אולמות ספורט חדשים בארץ. בשבועיים הקרובים אמורה לחזור התשובה ונדע אם נס ציונה זכתה ותתחיל להקים אולם חדש".

על השאלה האם תשחק הקבוצה באירופה אמר: ״לצערנו לא סיימנו בשמונה המקומות הראשונים בעונה שעברה, ועל פי תקנון מנהלת הליגה לא יהיה לנו תקצוב מהמנהלת לשחק באירופה. ביורופקאפ בוודאות לא נשחק בעקבות כך ובעקבות כך שההרשמה נגמרה, אנחנו בוחנים אופציות אחרות - אבל בכל מקרה אחת המטרות העונה היא לסיים לכל הפחות במקום שיאפשר לנו להשתתף באירופה".

אלעד חסין המשיך את הפאנל: ״אני מתרגש מאד להיות פה וכל השחקנים מתרגשים גם כן. עבדנו קשה מאד בקיץ להביא את השחקנים שהבאנו לפה. בשיחות איתם הסברתי להם כמה הקהילה הנס ציונית מיוחדת וכמה זה לא רגיל מה שהולך כאן - החיבור הזה בין הקבוצה לעיר. שיהיה לנו בהצלחה".

מורן ברגר

אוהדים באימון הפתוח. צילום מורן ברגר

חסין נשאל ע״י האוהדים על המטרות של הקבוצה בקיץ ואמר: ״היו לנו כמה מטרות בקיץ - דבר ראשון, להחזיר את החיבור לאוהדים שקצת התרופף בעונה האחרונה בגלל חוסר ההצלחה. חיפשנו שחקנים עם אופי שיכולים להתחבר אחד לשני ולקהילה שלנו. דבר שני, חיפשנו שחקנים שיתאימו לסגנון שלנו. אנחנו רוצים להיות קבוצה מהירה שרצה הרבה, ואנחנו רוצים להיות קבוצת הגנה טובה. אלו היו השיקולים שבגינם הבאנו את השחקנים שהבאנו. אנחנו נעבוד קשה כדי להשתפר כל הזמן ולהיות קבוצה טובה".

כשנשאל לגבי הסייז של הקבוצה אמר חסין: ״יש לנו את רומי (ג׳רום מיינסי) שישחק 30-35 דקות, יש לנו את טיילר ביי שיכול לשחק גם 4-5 וכמובן את תומר לוינסון שהוא בחור גדול. לא תמיד אפשר להיות גם גדולים וגם מהירים, לפעמים צריך לבחור מה רוצים אבל אני לא חושב שיש לנו בעיה של סייז. הליגה הישראלית היא ליגת סמול בול, מה שמנצח בה משחקים זה החיבור וההתאמה והקשיחות של השחקנים, לא בהכרח הגודל שלהם. יש לנו שחקנים בכל העמדות שיכולים להיות קשוחים, להביא ריבאונד ולעבוד ביחד. המשימה שלנו היא לחבר את כולם ביחד, זה לא יהיה קל אבל אנחנו לא מפחדים מעבודה קשה".

חסין נשאל בנוסף לגבי שיתוף של שחקנים צעירים: ״בניית קבוצה זה לא דבר קל. דיברנו בקיץ על לבנות קבוצה צעירה. טל דן השאיר פה נעליים גדולות, למלא אותן לא יהיה קל אבל אנחנו ננסה. הבאנו שחקנים ווטרנים שיתנו לנו ניסיון והכוונה בנוסף לכל שאר היכולות שלהם, ולצידם הבאנו שחקנים צעירים ומוכשרים, ישראלים וזרים. יש לנו לדעתי מיקס טוב, שחקן צעיר צריך להרוויח את המקום שלו בעבודה קשה ובמחויבות. ליאור קררה יכול לעזור להם לעשות את זה כי הוא עשה את זה בעצמו בעבר. אני בטוח בשחקנים הצעירים שלנו והם יקבלו הזדמנויות, אבל בסוף המטרה היא שהקבוצה תנצח משחקים".

לבסוף נשאל חסין מי יהיה הקפטן של הקבוצה: ״עוד לא החלטנו מי יהיה הקפטן. אנחנו נבחר השנה בצורה קצת מיוחדת בתוך הקבוצה. ליאור קררה שיושב פה לידי הוא מועמד חזק לתפקיד".

ליאור קררה דיבר לאחר מכן: ״זה השבוע הראשון של האימונים ויש לנו עוד הרבה עבודה לעשות, אבל אנחנו מרגישים טוב. יש לכם האוהדים כוח אדיר, וזה חשוב שנהיה כולנו יחד העונה כדי להצליח".

על חזרתו של ג׳רום מיינסי אמר ליאור: ״לקבל את רומי חזרה זה מדהים - בעונה הקודמת שהוא היה איתנו הוא היה הגורם המרכזי לשינוי שעברנו במהלך העונה. הוא חבר לקבוצה נהדר עם אישיות מדהימה, אנחנו לומדים ממנו המון ואני אוהב אותו מאד.״ על האפשרות שיהיה הקפטן אמר: ״גם אם לא אהיה קפטן אתם כבר מכירים אותי ואת המחויבות שלי. אני אתן את כל כולי, בכל מצב ובעיקר בעבודה השחורה שלא תמיד מתבטאת בסטטיסטיקה. אני אעזור לקבוצה על ומחוץ למגרש בכל מה שצריך כי ההצלחה שלנו היא מעל הכל".

ג׳רום מיינסי סגר את הפאנל: ״אני מצטער שאני מדבר באנגלית, בקרוב אזכר בכל העברית שלמדתי בעונה הקודמת שלי בנס ציונה. אני מתרגש מאד להיות פה שוב ואתם כמו משפחה עבורי, זה חלק מהסיבות שחזרתי ואני מתרגש מאד להיות פה שוב ולשחק עבורכם. זה כיף גדול לחזור, וכיף להתחיל עונה בחיבוקים במקום בלחיצות יד כי אני כבר מכיר פה הרבה אנשים. הייתי בהרבה מקומות בקריירה אז אני רגיל להסתגלויות של תחילת עונה, אבל כאן לא הייתה הסתגלות כי נס ציונה היא כבר כמו בית".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה