עירוני נס ציונה תעלה ה י ו ם למשחק הגדול בתולדותיה - מול פארמה פרם, בחצי גמר היורופ קאפ !

$(function(){setImageBanner('7bd0ba1c-83ff-4e3c-9ffc-73b060ee05c2','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})


המשחק יתקיים בשעה 15.00 לעיני 3,000 אוהדים בהיכל מנורה מבטחים.
הקפטן טל דן שנפצע בידו ועובר טיפולים אינטנסיביים: "אני לא רוצה להפסיד את האירוע הזה".
המאמן גרינברג: "עושים משהו בשביל העיר". המנהל המקצועי טפירו: "שם אותנו בשורה אחת עם המועדונים הגדולים"

מאת: אסף ניצן.

עירוני נ.צ.

עירוני נס ציונה תגיע הכי מוכנה שאפשר לרגע הגדול ביותר בהיסטוריה שלה. הכתומים רשמו 70:100 מרשים מאוד על הפועל חיפה בליגה במחזור האחרון, התרחקה סופית מהתחתית ותמשיך את המלחמה שלה על הפלייאוף לאחר שתסיים את הפיינל פור של היורוקאפ, שייערך בסוף השבוע הקרוב בתל אביב.

הקבוצה של בראד גרינברג תגיע למשחק מול פארמה פרם (שישי, 13:45, היכל מנורה מבטחים) כשהיא יודעת שהמומנטום בהחלט בצד שלה. הכתומים נכנסו לכושר טוב בשבועות האחרונים, וינסו לנצל זאת כדי לנצח את הרוסים ולהעפיל לגמר מפעל אירופי, אירוע נדיר מאוד במונחים של הכדורסל הישראלי, לבטח בשנים האחרונות.

נס ציונה לא התקשתה מול הפועל חיפה, ופתחה מבערים כבר מהרגע הראשון. הכתומים ניצחו את כל הרבעים, ולא הותירו סיכוי לחיפאים שירצו לשכוח את המשחק הזה. וויין סלדן נתן הופעה לפנתיאון עם 25 נקודות, והוא זה שהיה דומיננטי מאוד בקבוצה. שאר השחקנים חילקו יפה את הדקות והנקודות, לקראת רגע השיא של העונה מבחינתם.

בינתיים, שלושה ימים לפני המשחק הגדול, התברר כי קפטן הקבוצה, טל דן, נפצע ונחבש בידו בעקבות פגיעה במהלך המשחק מול הפועל חיפה. דן בספק למשחק מול הרוסים, אך יעבור מקצה טיפולים כדי להכשיר אותו למשחק.

טל דן אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני מאוד רוצה לשחק וסומך על הצוות פה ברמה הכי גבוהה שיש. אני לא רוצה להפסיד את האירוע הזה. הוא יותר מדי חשוב לי, למועדון ולעיר נס ציונה, כדי שאני אשב בצדי המגרש עם ג'ינס. זו תהיה חוויה בלתי רגילה, אני מקווה שיבואו 3,000 אוהדים וידחפו אותנו. מגיע קרדיט גדול לכל מי שדאג להביא את האירוע הזה לתל אביב".

המאמן, בראד גרינברג הוסיף:

"אנחנו יודעים שפארמה פרם קבוצה מוכשרת, אבל אנחנו נגיע כדי לשחק, לא רק כדי להופיע. יש לנו פתרונות. יש לנו יתרון מהירות עליהם ונצטרך לנצל את זה. כשאנחנו מסוגלים לעשות עצירות ולקחת ריבאונדים, אז יש לנו אפשרות לשחק במגרש הפתוח ואז אנחנו די טובים".

מאמן נס ציונה, בראד גרינברג,  התייחס בהתרגשות: "אני נרגש בשביל השחקנים שלנו, בשביל המועדון, בשביל האנשים שנמצאים פה למעלה מעשור ושמו את הלב והנשמה שלהם למען הדבר הזה. אני נמצא כאן רק כמה חודשים, אז אני לא יכול להרגיש את אותם דברים כמו שטל דן מרגיש. זה טבעי. יש אנשים ששמו את הלב שלהם ו'דיממו' למען המועדון הזה. אנחנו עושים משהו בשביל הכדורסל הישראלי ובשביל נס ציונה".

המנכ"ל, מאיר טפירו אמר: "זה אירוע שיכול לקרות בישראל אולי פעם אחת בהיסטוריה של המועדון הזה. לנו כמועדון להיות באירוע כזה, במדינת ישראל, זה שם אותנו בשורה אחת עם המועדונים הגדולים בארץ - ולשם אנחנו שואפים. אנחנו תמיד שואפים לקפוץ עוד מדרגה. מאוד מעניין אותנו להתקדם לליגת האלופות, אבל כרגע אין לנו את האולם לזה".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה