עירוני נערכת לפתיחת העונה החדשה ביום ראשון ומקווה להיראות טוב יותר נגד הפועל אילת בחוץ."

$(function(){})


הקבוצה ערכה את מסיבת העיתונאים המסורתית ובה שמענו מהיו"ר מזרחי: "נתמודד על אולם חדש שיבנה בעיר, זה הכי חשוב בעונה הזו". מזרחי אף סיפר בהתלהבות כי מעל 1,300 בני נוער וילדים כבר נרשמו לכל המסגרות בקבוצה- שיא חדש !
גם אחרי ההפסד במוקדמות היורופקאפ, מאמן עירוני נס ציונה ליאור ליובין אופטימי: "מתגבשים ומתחברים".
הקפטן טל דן: "בטוחים שלב המושבה יהיה מלא ושהאוהדים שלנו יתנו לנו רוח גבית".

ליאור מולדובן- מנהלת הליגה

מספר ימים לאחר שהודחה ממוקדמות היורופקאפ, ערכה היום עירוני נס ציונה ב"קפה ציונה" (הממשיכה להיות מתומכי הקבוצה) - מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל פתיחת העונה.

ליאור מולדובן- מנהלת הליגה

היו"ר יניב מזרחי, המאמן ליאור ליובין והקפטיין והסמל - טל דן, ישבו מול עיתונאים רבים והשיבו לשאלות הלא קלות, על ההחלפה של מרבית הזרים, הכישלון במוקדמות וכמובן לגבי העתיד, כאשר בל נשכח גם כי עירוני עברה דילול רציני גם בשחקנים הישראליים כשרק טל דן וליאור קררה המשיכו בהרכב הבכיר ולמעשה נדרש תהליך בניה וגיבוש חסר תקדים לקבוצה. 

 יניב מזרחי היה מפוכח בדבריו ולא היסס להודות כי " הזדרזנו לעשות החתמות שלא היינו שלמים איתן. רצינו להופיע בסגל המיטבי למוקדמות שהיו בשלב מוקדם של הקיץ. מאוד רצינו כמועדון ובכלל כצוות לעלות ליורופקאפ, ועשינו את כל המאמצים לעשות את זה. לא רצינו לשחק עם שישה זרים, ולא נשחזר את זה, זה לא דבר שצריך לקרות. זה דבר שהגיע כאילוץ בעקבות פציעות וסיטואציה. שמנו מטרה לעבור את השלב הזה אבל לא הצלחנו למרות כל המאמצים. זאת שנה שנייה רצוף שאנחנו מחליפים זרים ואנחנו צריכים לתחקר את זה, אנחנו לא חיים עם זה בשלום".

גם לגבי היורופקאפ וההדחה מהמוקדמות בסופו של דבר היה לו מה לומר: "לפי התקנון היבש באיזושהי צורה הזויה לא הגיע לנו כרטיס. בתחילת הקיץ בכלל פנטזנו על ליגת האלופות של פיב"א. כל עניין המוקדמות.. אני לא יכול להגיד שזה הגיע בהפתעה, כי היה דין ודברים לגבי ההשתתפות שלנו ביורופקאפ, אבל זה תקע לנו את נושא ההכנה".

מצד שני, כשנשאל על השפעת הזכייה ביורופקאפ בעונה הקודמת, אמר: "הייתה לזה השפעה מאוד חיובית, ברמת הספונסרים והקהל. אבל, יש גם את הצד המקצועי וכאן ההשפעה היתה הפוכה.. היה לנו קצת יותר קשה להחתים שחקנים כי כל השחקנים שרצינו שיישארו רצו לגדול למקומות אחרים. לראייה, הזרים שהיו פה קפצו לפלטפורמות קצת יותר גדולות..." 

אבל, היה לו גם מסר אופטימי "עם אישור תקציב המדינה החדש, יש בכוונת נס ציונה להתמודד על אולם חדש שיקום בעיר. זה הדבר הכי חשוב מבחינתי ואני מקווה שנצליח להשיג את זה. אנחנו נפגשנו עם השר טרופר ומרגישים שיש רצון גדול מצידו לבנות אולמות בכדורסל הישראלי, ויש גם רוח גבית מעודדת מצד העירייה. עם אישור התקציב אמור לצאת קול קורא לאולמות חדשים. יש בכוונתנו להגיש את הקול הקורא הזה ולהתמודד על האולם. לפחות ברמה שלי, זה הדבר הכי חשוב בעונה הזו".

מזרחי סיפר כי מצב רכישת המנויים בהחלט "מעודד" למרות השלכות הקורונה ואי יכולת ילדים מתחת גיל 12 להגיע למשחקים ללא תו ירוק, אך בסך הכל הוא מאמין בקהל. מזרחי אף סיפר בהתלהבות כי מעל 1,300 בני נוער וילדים כבר נרשמו לכל המסגרות בקבוצה- שיא חדש !

ואילו המאמן ליאור ליובין נשמע אופטימי: "חזרנו מאוכזבים מאירופה אבל הפנים קדימה לליגה. בדרך שלנו אנחנו מתגבשים ומתחברים ומתרגשים לקראת תחילת העונה", אמר  "רצינו לשחק בשתי מסגרות, עשינו את כל המאמצים וכולם גילו מחויבות גדולה. היה לנו קיץ מאתגר, אבל לא ניקח את המשקולת הזו איתנו. אנחנו עם הפנים קדימה. כל אחד, גם ברמה הקבוצתית גם ברמה האישית, רצה שזה יקרה. את האכזבה השארנו באסטוניה ונגיע רעננים וטריים לליגה".

הקפטן הוותיק טל דן אמר: " אנחנו מצפים מעצמנו להיות תחרותיים מאוד ולנצח כמה שיותר משחקים. אנחנו רוצים לעמוד בציפיות של הקהל ושל העיר שלנו. המטרה היא להגיע כמה שיותר גבוה, כמובן. כיף גדול שהקהל חוזר, אנחנו מחכים כבר לשחק מול האוהדים שלנו, בטוחים שלב המושבה יהיה מלא ושהאוהדים שלנו יתנו לנו רוח גבית".


ליאור מולדובן- מנהלת הליגה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה