רוצים לשחזר את המסע המופלא באירופה: עירוני עירוני "חי מוטורס" נס ציונה יוצאת למוקדמות היורופקאפ

$(function(){})

הכנות אחרונות של עירוני לקראת מוקדמות היורופקאפ 2021/22. קפטן הקבוצה הטל דן- מצפה שנעשה את זה שוב. על ההכנות האחרונות לקראת המשחק שיפתח את העונה האירופאית באתר נס ציונה נט.

מנהלת הליגה

מחזיקת הגביע תתמודד במוקדמות- יוצאים למסע המופלא באירופה!

 עירוני עירוני "חי מוטורס" נס ציונה קיימה היום (א') את האימון המסכם לקראת בועת מוקדמות היורופקאפ, ומחר לפנות בוקר תעשה את דרכה לעיר פארנו באסטוניה - שם יתקיים בית המוקדמות של הכתומים במתכונת בועה. במסגרת בדיקות הקורונה שנערכו לפני הטיסה לבועה, כל שחקני הקבוצה קיבלו תוצאה שלילית.

ההיורופקאפ טורניר כדורסל אירופי המאורגן על ידי פיב"א אירופה. הטורניר הוא הרביעי בחשיבותו באירופה אחרי היורוליג, היורוקאפ וליגת האלופות. הזוכה הנוכחית ביורופ קאפ היא עירוני נס ציונה שניצחה בגמר את סטאל אוסטרוב הפולנית בתוצאה 82–74.

קפטן הקבוצה טל דן התייחס לחשיבותו של השבוע הקרוב: "אנחנו מתרגשים לעבור שוב את החוויה האירופית ביורופקאפ. אנחנו מוכנים ודרוכים למוקדמות האלה - עברנו את המוקדמות בעבר (עונת 2018/19) ואני מצפה שנעשה את זה שוב.

השחקנים החדשים מתאקלמים מהר מאד ואנחנו שמחים שהם איתנו. אנחנו רוצים להגיע לשלב הבתים ולהשתתף במפעל הזה עונה נוספת - זה חשוב למועדון הזה ולעיר הזו שעומדת מאחורינו".

 מאמן הקבוצה ליאור ליובין אמר: "סיימנו את האימון המסכם בארץ לקראת הבועה. יהיו לנו יומיים של אימונים באסטוניה לפני המשחק שלנו, אבל את זהות היריבה (פארנו או ווינה) נדע רק בשלישי בערב כשהמשחק ביום רביעי. אנחנו מתכוננים במקביל לכמה יריבות, אבל עיקר ההכנה הייתה על עצמנו - לחבר את השחקנים החדשים, ולהגיע מוכנים בצורה הכי טובה שאפשר למוקדמות האלה. אנחנו מרגישים מוכנים ומחויבים, וחושבים רק על לעמוד במשימה החשובה הזו".

סיקור אירועי הספורט וספורטאים בנס ציונה. כל התוצאות, כל המשחקים, כל סיפורים מאחורי המשחקים. מדור הספורט באתר המקומון נס ציונה נט! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה