עירוני תארח את ה"פיינל פור" ב"יורופ-קאפ" שייערך בתל אביב.

$(function(){})


ב"עירוני חי מוטורס"  נס ציונה חוגגים ובהפועל ת"א זועמים..
"עירוני" תזכה לאווירה ביתית ב"היכל שלמה" התל אביבי בחצי גמר המפעל של פיב"א, במסגרתו תפגוש את פארמה ב-23.4. אך מאמן הפועל ת"א פרנקו כועס: "זורקים אותנו מהבית!"

פיב"א

תמונת הניצחון 105-80 על אירקליס היוונית ברבע גמר היורופקאפ שהעלה את עירוני- לראשונה בתולדותיה - לפיינל פור. 

יופי של בשורות חיוביות לעירוני נס ציונה. אחרי שהקבוצה רשמה העפלה היסטורית מבחינתה לחצי גמר היורופקאפ, פיב”א הודיעה ביום שישי שפיינל פור המפעל יתקיים לראשונה בישראל, בהיכל קבוצת שלמה שבתל אביב.

חצאי הגמר, במסגרתם הנציגה הישראלית תפגוש את פארמה מרוסיה ואורדאה מרומניה את אוסטרוב מפולין, ייערכו ב-23 באפריל. שתי הקבוצות שיעפילו משני המשחקים ייפגשו לקרב על התואר בגמר, יומיים לאחר מכן ב-25 באפריל.

אולם, החדשות הטובות של עירוני נס ציונה בנוגע לאירוח פיינל פור היורופקאפ יצרו בעיה עבור הפועל תל אביב, לה מצפים שני משחקי בית ב-22/4 נגד הפועל חולון וב-25/4 נגד בפועל חיפה וזאת כשהקבוצה נמצאת במאבק כנגד הירידה.

יו"ר מנהלת ליגת העל שמואל פרנקל בירך את עירוני נס ציונה: "ברכות לעירוני ‘חי מוטורס’ נס ציונה על אירוח פיינל פור היורופקאפ בהיכל קבוצת שלמה. זוהי הכרה של פיב"א בהתקדמות המועדון ובדרך הצנועה והנכונה שלה מהליגות הנמוכות לפיתוח מסורת אירופית. אני קורא לכל אוהדי הכדורסל בישראל, ולא רק מנס ציונה, לבוא לעודד את הכתומים, בדרכם להיסטוריה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה