עיר הספורט: ניצחונות מרשימים לקבוצת טניס השולחן של נס ציונה

$(function(){})

ההצלחות לא כוללות רק את הכדורגל, הכדורסל והכדוריד. קבוצות הטניס שולחן רשמו סוף שבוע מושלם. שחקני הנוער גם הם זכו במקומות הראשונים בתחרות בשוהם. בהמשך החודש תיערך אליפות ארצית פתוחה בעיר.
מאת: אסף ניצן

פרטי

נס ציונה היא עיר של ספורט, ועל כך אין ויכוח. עם שתי קבוצות בליגת העל (כדורסל וכדוריד) וקבוצה אחת בצמרת הליגה הלאומית (כדורגל), בנס ציונה יודעים לתת את הדגש על הספורט, ולאפשר לקבוצות העיר לפרוח. מעבר לספורט שנמצא במיינסטרים, נמצאת גם קבוצת הטניס שולחן של העיר, שמביאה גם היא הרבה כבוד.

קבוצות אגודת נס ציונה נמצאת במקום הראשון בטבלת המחוזות גם בליגה ארצית וגם בליגה א' ראשונות. בסוף השבוע האחרון ניצחו שתי הקבוצות של המועדון, עם תוצאות מרשימות במיוחד. הקבוצות ניצחו 0:9 את באר שבע, 2:7 את רמלה ו-1:8 את רחובות.

קבוצות הבוגרים של המועדון רשמו גם הם הישגים משמעותיים, כאשר ניצחו 2:7 את בית"ר ראשון לציון ו-3:6 את מכבי רחובות. כמו כן, נרשם הישג לשחקני הנוער של המועדון ניר אנגלר וגיל נוימרק, שניצחו במקומות הראשונים בתחרות שוהם.

בהמשך החודש (22.5) תתקיים בעיר אליפות ארצית לזכרו של מאיר הרמן, ראש המועצה לשעבר וממייסדי ענף טניס השולחן בישראל. התחרות מאורגנת על ידי עמותת טניס שולחן נס ציונה, הפועלת לקידום הענף בעיר. זוהי השנה ה-17 שהתחרות נערכת, והיא כבר הפכה להיות מסורת. התחרות מוכרת ע"י איגוד השחקנים בעלי כרטיס שחקן (דרג א' וב'). עדכונים נוספים לגבי התחרות יתקבלו בהמשך. ההרשמה לתחרות תסתיים ב-20.5 ותעלה 30 שקלים. הזוכים בתחרות יזכו בפרסים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה