עם הרבה כבוד: א.כ נס ציונה לאחר שהודחה מהפלייאוף ביום שני וסיימה את העונה

$(function(){setImageBanner('d498e708-b4ae-4fe7-844a-436c776e7c64','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})


הטיגריסים של עמרי מימון נכנעו להפועל ראשל"צ בשני משחקים צמודים בתוך שבוע, וסיימו את אחת העונות המוזרות בתולדות הכדוריד הישראלי.
עמרי מימון: "הניסיון של הדקות האחרונות הכריע, היינו צריכים לנצח את שני המשחקים". על העונה: "עונה הזויה, 12 שחקנים היו חולים בקורונה, החזרה הייתה קשה". מימון סיים חוזה ובקבוצה ינסו לסכם איתו לעונה נוספת.

מאת: אסף ניצן.

א.כ.

א.כ נס ציונה סיימה ביום שני האחרון את אחת העונות המוזרות בתולדות הכדוריד הישראלי, עם הדחה בסדרת רבע הגמר. הטיגריסים נכנעו 36:32 להפועל ראשון לציון במשחק השני של סדרת רבע הגמר, ולמעשה הפסידו את הסדרה 2:0, וסיימו את העונה.

כזכור, נס ציונה כבר הייתה ביתרון של ארבעה שערים, פחות מ- 15 דקות לסיום ההתמודדות, אולם מהפך מהיר תוך פחות משתי דקות של האדומים העניקו לה את הניצחון והעלייה לשלב חצי הגמר.

בשני המשחקים הראו השחקנים של עומרי מימון הרבה מאוד אופי, והיו צמודים לאדומים מראשון לציון. המשחק הראשון הסתיים ב-33:32 דרמטי, מה שנתן לכתומים הרבה מאוד סיבות להאמין לקראת המשחק השני. עם זאת, האיכות והעומק של ראשון לציון הכריעו את המשחק ושלחו את עומרי מימון וחניכיו להתכונן לעונה הבאה. מימון התפנה לאחר המשחק כדי לסכם את העונה.

עמרי, היו שני משחקים צמודים, שאת שניהם יכולתם לקחת. איך ההרגשה?

"אכן המשחקים היו צמודים ואפילו בשני המשחקים הובלנו ברוב שלבי המשחק. אין ספק שהדקות האחרונות של שני המשחקים הכריעו, זה גם הניסיון של שחקני הפועל ובעיקר הרעננות והעומק בספסל".

מה היה חסר לכם כדי לנצח לפחות באחד מהמשחקים?

"אני חושב שהיינו צריכים לנצח את שני המשחקים, בסופו של דבר זה מתנקז לקבלת החלטות בדקות האחרונות ובשני המשחקים, ה-5 דקות האחרונות שלנו היו לא טובות בפעולה האחרונה, מה שגרם לאיבוד הניצחון".

איך אתה מסכם את העונה המוזרה הזו?

"קצת קשה לי לסכם, כי אני עוד כולי בתוך המשחק והסדרה הזו, אבל אין ספק שזו עונה הזויה מכל הבחינות. בתקופת הקורונה אנחנו היינו הקבוצה שנפגעה הכי קשה. דווקא כשהיינו בכושר הכי טוב שלנו, 12 שחקנים נדבקו בנגיף והפסקנו פעילות לשבועיים. החזרה הייתה קשה מאוד, בעיקר פיזית, וישר יצאנו ל-7 משחקים ב 18 ימים. זה לא הגיוני ואין ספק שזה פגע בנו".

הפנים לקיץ, יהיו שינויים משמעותיים?

"קצת קשה לי לדבר על העונה הבאה כי כרגע סיימתי חוזה בקבוצה ורק אחרי שאשב עם מנכ"ל הקבוצה, עמית כהן אדע מה התכניות".

מי לדעתך תזכה באליפות?

"האליפות תוכרע רק בעוד חודש ככה שהרבה יכול להשתנות והכל פתוח, למען האמת זה פחות חשוב לי כי אם זה לא אנחנו אז זה כבר לא משנה מי תהיה האלופה".

מה לגבי קבוצת הנוער, אותה אתה מאמן?

"ממחר אני מתרכז בקבוצת הנוער שמתחילה את הסיבוב השני בנוער עלית עם מטרה לעלות לפלייאוף העליון".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה