עמרי מימון לא ימשיך בנס ציונה: "רציתי שינוי, תמיד אהיה קשור למועדון"

$(function(){setImageBanner('b999d6cb-b1f0-48c1-9eb6-d243add6e1be','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

המאמן מסיים תקופה של 3 שנים מוצלחות ויקווה גם לקחת תואר עם הנוער:
"רציתי למצוא את האתגר הבא. אני משאיר בסיס רחב מאוד של שחקני בית. אני גאה בתקופה הזו, ועמדנו בציפיות שלנו בכל עונה".
עמית כהן: "עמרי הוא ווינר אמיתי, זכינו לעבוד איתו, בהצלחה באתגר החדש"

 הדר ואן קולא

מאת: אסף ניצן

סופה של תקופה. מאמן א.כ נס ציונה ב-3 השנים האחרונות, עמרי מימון, סיים את חוזהו ולא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. מימון מסיים תקופה נהדרת, שכללה הצלחות על המגרש וקידום משמעותי של מחלקת הנוער של המועדון. עמרי עוד נמצא בשלבי הסיום של עונה מופלאה עם קבוצת הנוער של המועדון, לפני שימשיך הלאה לאתגר הבא שלו.

במועדון פרסמו הודעה מרגשת בזו הלשון: 

"עמרי מימון – תודה. א.כ. נס ציונה רוצה להודות לעמרי מימון, מאמן קבוצת הבוגרים שלנו על עבודה נפלאה ואיכותית בשלוש השנים האחרונות בהן אימן את הקבוצה. עמרי סיים את החוזה שלו ולאחר שיחה עם עמית כהן, מנכ"ל המועדון, החליט המאמן שלא להמשיך לעונה רביעית. כמו כן, עמרי מתמודד בימים אלו עם קבוצת הנוער עלית של המועדון על אליפות המדינה לנוער! הטייגרים שלנו ממוקמים במקום השני ללא הפסד ועושים עונה מופלאה במיוחד".

עמית כהן, מנכ"ל המועדון:

"עמרי הוא מעל הכל אישיות ו- Winner אמיתי. עמרי קיבל החלטה לסיים את דרכו כמאמן הבוגרים שלנו, אבל אני בטוח שבעתיד עוד נפגש. היו לי שנים נפלאות עם עמרי כשחקן תחתיו ובשנתיים האחרונות יחד איתו בצוות המוביל של המועדון. יכול רק להגיד שזכיתי באדם עם מוסר עבודה מהגבוהים שיש ויודע תמיד לשים את המועדון מעל כולם, מה שלא מובן מאליו בכלל! אני מאחל לעמרי בהצלחה רבה באתגר החדש הבא וכפי שנאמר בהצלחה בהמשך העונה עם קבוצת הנוער עלית שלנו".

מימון אמר: "אני מודה למועדון שהפך לחלק מהמשפחה שלי, היו 3 שנים נפלאות נתתי הכל בשביל המועדון וצריך גם לדעת מתי להמשיך הלאה. אני מקווה ומאמין שהמועדון ימשיך בדרכו למעלה ואני מאחל הצלחה רבה לכולם".

********************

מימון התראיין ל"כל נס ציונה"  ונפרד מהעיר לאחר תקופה נהדרת. הוא דיבר על רגעי השיא שלו עם המועדון, ועל מה הוא משאיר למאמן הבא אחריו.

עמרי, למה הרגשת שנכון כרגע לעזוב?

"סיימתי את העונה עם תחושה של מיצוי, והרגשה שאני צריך לעשות שינוי אישי. רציתי למצוא את האתגר הבא שלי ולהיות מחויב ב 100% לקבוצה שאאמן אותה. הייתי מספיק כן ואמיתי להגיד למנכ"ל המועדון שאני לא שלם עם ההחלטה להמשיך לעונה רביעית".

איך הקבוצה נראתה כשהגעת ואיך היא נראית כשאתה עוזב אותה?

"כשהגעתי לפני 3 שנים הקבוצה הייתה במצב רע, עם חובות גדולים, כמעט בלי שחקני בית והייתה מרחק נגיע מהליגה השנייה. אני משאיר מועדון במצב מצוין, שהגיע בכל עונה לפלייאוף העליון ולחצי גמר הגביע בעונה הראשונה. בעיקר אני משאיר בסיס מאוד רחב של שחקני בית. בשנים האחרונות היינו למעשה הקבוצה עם הכי שחקני בית בליגה".

במה אתה הכי גאה בתקופה שלך בנס ציונה?

"אני בעיקר גאה בכל התקופה הזו שהצלחנו להתמודד כשווים למרות תקציב נמוך מאוד, ומזה שעמדנו בציפיות בכל עונה".

מה הרגע שאתה הכי זוכר בתקופה שלך בנס ציונה?

"אין ספק שהעלייה לחצי גמר גביע המדינה בעונה הראשונה היה רגע גדול עבורי ועבור המועדון, ולראות יציע שלם בכתום באולם הדרייב אין היה גאווה אמיתית".

מה הרגע שתרצה לשכוח?

"ארצה לשכוח את עונת הקורונה הארורה שנפסקה באמצע, וגם את ההמשך שלה כש-12 שחקנים נדבקו בנגיף לקראת סוף העונה הנוכחית. זה משהו שמאוד השפיע על סיום העונה שלנו ולצערי זה פגע בנו מאוד".

איך אתה חושב שנס ציונה תתמודד בעונה הבאה, עם השלד שהשארת?

"השלד שנשאר הוא מצוין, אבל הכל יהיה תלוי בתקציב הקבוצה. למיטב ידיעתי ייכנס משקיע שיעזור לקבוצה וייתן לה את הדחיפה הראויה. בסופו של דבר, לתקציב יש משמעות גדולה בספורט וכסף יכול להביא איכות על מנת לעשות קפיצת מדרגה נוספת".

הפרויקט שלך בנוער עדיין ממשיך, מה אתה חושב על העונה בנוער?

"המטרה הראשונה בקבוצת הנוער היא לספק שחקנים לקבוצה הבוגרת. אני שמח שהשנה יש המשכיות וזה מגיע גם עם תוצאות. גם לגבי הנוער, זו קבוצה שכמעט כולה תמשיך בעונה הבאה יחד ואני מקווה ומאמין שעם הכוונה נכונה תהיה התקדמות נוספת".

לאן פניך מועדות? יש לך הצעות לאימון?

"נכון לעכשיו יש לי מספר הצעות מקבוצות אחרות, אבל אני נוטה לקחת את הזמן שלי בשביל להתרענן ולצבור אנרגיות. אני רוצה בעיקר לחשוב מה יכולה להיות התחנה הבאה שלי. לא מן הנמנע שאבחר גם לא לאמן בעונה הנוכחית אם לא אמצא אתגר אמיתי".

אתה חושב שתחזור בעתיד לנס ציונה?

"זו למעשה קדנציה שניה שלי כמאמן במועדון. בעבר אימנתי את הנוער כ-3 שנים ועכשיו את הבוגרים 3 שנים, ואין לי ספק שבעתיד אני רואה את עצמי קשור למועדון היקר הזה. בואו לא נשכח שזו עיר מגוריי והמועדון הזה הוא חלק מהמשפחה שלי לעד. אני מאוד אוהב את כל בעלי התפקידים במועדון ואת כל האנשים היקרים שקשורים אליו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה