הכינו את הארנק! 3 ערוצי ספורט חדשים בתשלום אושרו להוט- ערוץ ONE2, ערוץ EDGE וערוץ CLASSIC

$(function(){})

מועצת הכבלים והלוויין אשרה באופן זמני חבילה חדשה של ערוצי ספורט בתשלום בהפקת ONE בשידורי הוט; החבילה תכלול שלושה ערוצים שישדרו את משחקי הליגה האיטלקית בכדורגל, ספורט אקסטרים והיסטוריה של הספורט. הערוצים החדשים לא יוכלו להעביר אירועי ספורט מרכזיים בשידור ישיר.

https://pixabay.com

הוט  ערוצי ספורט חדשים בתשלום

המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין פרסמה שימוע בעניין הוספת ערוץ ספורט בתשלום שיופק על ידי ONE בשידורי חברת הכבלים הוט, וזאת במקביל לערוץ הפתוח שמופק על ידי ONE היום בשידורי הוט.

השימוע מגיע לבקשת הוט, המעוניינת להקים חבילת ערוצי ספורט חדשה בתשלום בשידוריה. בשימוע יוכל הציבור להביע את עמדתו בנוגע להצטרפות שחקן חדש לשוק שידורי ערוצי הספורט בתשלום, השלכות הדבר וההגבלות שיש לקבוע לרבות מבחינת תכנים והוראות הפרשת תוכן ספורט. 

מי צריך עוד 3 ערוצי ספורט בתשלום? 

עד לסיום השימוע, אישרה המועצה באופן זמני את בקשת חברת הוט להקים את חבילת ערוצי הספורט החדשה בתשלום נוסף על מחיר חבילת הבסיס בהפקת ONE, אך קבעה כי האישור הזמני כפוף לכך ש:

  1. המשחק המרכזי בליגה האיטלקית ימשיך להיות משודר ללא תשלום לכל המנויים
  2. משחק מרכזי נוסף יהיה בעל נגישות גבוהה לציבור. כמו כן, הוט לא תוכל להעביר לערוץ תכנים שאינם משחקי הליגה האיטלקית העליונה בכדורגל, על מנת למנוע זליגת תכנים מהערוצים שהיום פתוחים לכלל המנויים לערוץ בתשלום.
  3. גם שני הערוצים הנוספים לא יוכלו לשדר אירועים חיים של ענפי ספורט מרכזיים. 

עם סיום השימוע וקבלת התגובות, תדון המועצה בשאלה האם יש להעניק לחבילה אישור קבוע או לשנות את התנאים. 

הכירו את הערוצים החדשים 

  •  ערוץ ONE2 שיוגבל כאמור לשידור משחקי הליגה האיטלקית עם חובת שידור המשחק המרכזי ללא תשלום נוסף
  • ערוץ EDGE שישדר ספורט אקסטרים
  • ערוץ CLASSIC שישדר אירועים היסטוריים ודוקומנטריה מתחום הספורט. מ

כמה עולה חבילת ערוצי הספורט החדשים של הוט

מחיר החבילה יפורסם על ידי חברת הוט לאחר שתתחיל להציע אותו למנויים. 

הבקשה הוגשה על רקע שינויים בשוק שידורי הספורט, ולאור טענות הוט לעלייה בהוצאות על תכני ספורט. חבילת הספורט החדשה מצטרפת לחבילות הספורט שמציעות RGE (מפיקת ערוצי ספורט 5) וצ'רלטון (מפיקת ערוצי ספורט 1-4). תחום אסדרת שידורי הספורט נדון כעת בוועדת פולקמן ונדון מספר פעמים בוועדת הכלכלה בכנסת.

ומה יש לנו להגיד על כך? בימים שבהם החיסכון הוא צו השעה, מאות אלפי עובדים טרם שבו לעבודה ועוד עשרות אלפי עסקים בקושי מחזיקים מעמד, מעניין לדעת כמה אנשים ירצו לשלם עוד סכום כסף על עלויות המנוי לצפייה בשידורי ספורט בכבלים?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה