עם אופציה לחזור להברפלד: הסקציה מכרה כ-100 מנויים בלבד. תשחק באיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה .

$(function(){setImageBanner('a29e47f3-59cc-43a4-9533-a53e68dc86c4','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

אחרי שמכרה כ 100 מנויים הודיעה אתמול הסקציה כי בהתאם להחלטת מנהלת מנהלת הליגות לכדורגל, הגוף המרכז את פעילותן של שתי ליגות הכדורגל המקצועניות בישראל, היא לא תוכל לשחק באצטדיון בראשון לציון ותשחק באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה. מתכון לירידה?.
עדכון אחרון 29/07/2022

איפה תשחק הסקציה בעונה הבאה צילום מתוך פייסבוק

פינג פונג אצטדיון : הסקציה  תשחק בפתח תקוה. מכרה כ-100 מנויים ומחפשת אצטדיון ביתי. האוהדים חלוקי דעות. 

זה מקומם ומעצבן. לאחר שאוהדי הסקציה היו בטוחים שהקבוצה תשחק בעונה הבאה באיצטדיון הברפלד בראשון לציון, הודיעה הקבוצה כי נכון לעכשיו המגרש לא עומד בתנאי המנהלת ונכון לעכשיו הקבוצה תשחק באיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה. 

 

אז למה הסקציה לא תוכל לשחק באיצטדיון הברפלד בראשון לציון?. לטענת הסקציה בשל  " יש עדיין מספר פערים מהותיים והאצטדיון לא עומד בתקן הנדרש לקיום משחקים בליגת העל לרבות האפשרות להפקת השידורים בסטנדרט הנדרש."

הודעה שמעלה סימני שאלה לגבי הודעות ופרסומים מלפני מספר חודשים לפיהן 97% מהדרישות כבר יושמו בשטח ופולטיקאים מקומיים מיהרו להודיע על הדיל עם עיריית ראשון לציון.

נכון לעכשיו, מה שסוכם לא עומד בקנה אחד עם דרישות מנהלת הליגות בכדורגל ואריק איינשטיין שוב צדק - איזה מסכנים האוהדים שאוכלים להם את הלב. 

 ולשאלה המסקרנת את האוהדים, היכן תשחק הסקציה?. 

נכון להיום הסקציה תשחק באיצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה. בין הקבוצה להנהלת האיצטדיון הושג סיכום על קיום משחקי הקבוצה. מעבר להשלכות הכלכליות ואכזבת האוהדים מדובר גם על השלכות מקצועיות.  

השבוע עברה הקבוצה בבקרה התקציבית והיא מאושרת לשחק בליגת העל. מה התקציב של הסקציה לעונת 2022?. ההערכה היא סביב 13 מיליון שח. 

כזכור, המחזור הראשון של ליגת העל, ליגת ONE ZERO, ייפתח ביום שבת, ה-20 באוגוסט 2022. מה שאומר שלא נשאר עוד הרבה זמן לקברניטי הקבוצה לאתר מגרש ביתי או לעיריית ראשון לציון לסיים את העבודות הנדרשות. 

אוהדי הסקציה מאוכזבים אך משמיעים דעות שונות 

כך או כך מדובר באכזבה לאוהדי הסקציה שכבר ראו את עצמם נוסעים רבע שעה למשחקי הבית של הקבוצה. עכשיו המראות של העונה הקודמת בליגת העל יחזרו על עצמם. הסקציה הפכה לקבוצה ללא מגרש ביתי ואת משחקי הבית היא תארח במרחק של כשעה נסיעה מנס ציונה, תלוי ביום ובשעת המשחק. מי שבונה על חצי שעה נסיעה ביום ראשון בערב, שיתזמן מחדש. 

האוהד חיים סרנגה הגיב ברשת החברתית: " הכל היה משחק אחד גדול כדי שנקנה מנווים לראשון ואחרי זה נשחק בפתח תקווה מהתחלת העונה קברניטי הקבוצה רצו לשחק בפתח תקווה. " 

לעומתו האוהד Eldar Douchovni היה מפויס יותר : " תסגרו עם פתח תקווה לא חושב שאוהדים אמיתיים לא ייסעו עוד 20 דק חצי שעה בשביל הקבוצה פעם בשבועיים בחייאת עדיף שהקבוצה תמכור יותר כרטיסים ותשחק באצטדיון אמיתי!" 

וזו הודעת הסקציה בעמוד הפייסבוק של הקבוצה: 

אוהדים יקרים,
כידוע לכם, עם העפלתנו לליגת העל, לצד בניית סגל השחקנים, עסקנו רבות באצטדיון הביתי בו נארח את משחקי הקבוצה.
*לאורך כל הדרך עמדה לטובת עינינו טובת אוהדי הקבוצה ולאחר בדיקת כל האפשרויות, בחרנו באצטדיון הברפלד בראשון לציון - האצטדיון הקרוב ביותר לנס ציונה וזאת על מנת לאפשר לאוהדים להגיע למשחקים, לעודד ולדחוף את הקבוצה.*

*בחרנו באפשרות זו, גם על פני אצטדיונים חדישים וגדולים יותר, שסביר שהיו מייצרים הכנסות כספיות משמעותיות עבור הקבוצה ממכירת כרטיסים - הכל על מנת לאפשר לכם האוהדים להגיע לצפות במשחקים באצטדיון הקרוב לעיר נס ציונה.*
בעת בחירת האצטדיון, נדרשו ביצוע התאמות לקיום משחקים בליגת העל וקיבלנו את התחייבות עיריית ראשון לציון כי כל העבודות יושלמו זמן סביר לפני פתיחת העונה.

לאחר מספר סיורים משותפים,התקיים בשבוע שעבר סיור של ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות וזכיין השידור לקבלת סטטוס רישוי האצטדיון.

לצערנו, במהלך הסיור התגלה כי נכון למועד זה, יש עדיין מספר פערים מהותיים והאצטדיון לא עומד בתקן הנדרש לקיום משחקים בליגת העל לרבות האפשרות להפקת השידורים בסטנדרט הנדרש.

בהתאם לכך, מנהלת הליגות נאלצה לבקש מאיתנו שנודיע על אצטדיון ביתי חלופי לקיום המשחקים.
מרגע פניית המנהלת, עמלנו יום וליל על מנת לנסות ולשנות את רוע הגזרה אך לצערנו גם עד לרגע זה לא הושלמו עבודות ההתאמה הנדרשות באצטדיון ראשון לציון.

אנו מקווים כי העבודות הנדרשות ייעשו בהקדם, על מנת שנוכל לקיים את המשחקים הביתיים באצטדיון ראשון לציון, כפי שהובטח לנו כל ידי עיריית ראשל״צ.

במקביל, אנו בודקים ומתנהלים מול מספר אצטדיונים העונים לדרישות התקן של קיום משחקים בליגת העל ועושים כל מאמץ כדי למצוא חלופה מתאימה גם למענכם, אוהדים יקרים ולמען הצלחת הקבוצה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה