פ א ד י ח ה ! מבוכה וכעס בהנהלת "עירוני נס ציונה" בשל מכירת כרטיסים ע"י אוהדי עירוני לאוהדי הפועל

$(function(){setImageBanner('e1ac2caf-0f76-4f94-a5ba-ac93420584b4','/dyncontent/2024/3/12/8f0a2b8d-e0e3-496f-8d42-b3f76fef9145.jpg',16611,'בול בפוני קריית תרבות עד 0104',525,78,false,46076,'Image','');})

אוהדי הפועל "התאבדו על כרטיסים, אך לאורחים הוקצו רק כ 130כרטיסים. באולם נכחו פי שלושה...
איך?
אוהדי "עירוני" נענו להצעות ברשתות ורכשו כרטיסים ומכרום ברווח ניכר, כולל בעלי מנויים !
ההנהלה: אנו מגנים בחריפות את התופעה, שפגעה לא רק במועדון - אלא גם באוהדינו שביציע.

עדי מגריסו- מינהלת הליגה

מבוכה וכעס בהנהלת "עירוני נס ציונה" בשל מכירת כרטיסים ע"י אוהדי עירוני לאוהדי הפועל

הודעת ההנהלה המאוכזבת:

אנשי המועדון ( עירוני נס ציונה כדורסל ) עבדו בשבוע האחרון לילות כימים כדי להבטיח שיהיו בלב המושבה כמה שיותר אוהדים נס ציוניים, וכמה שפחות אוהדי הפועל ת״א מעבר למכסה שהוקצתה להם. הוצבו חסמים, בקשות לכרטיסים נבדקו בצורה קפדנית, ולמרות הקושי שבבדיקה הידנית ובמעבר על מאות הפניות שהתקבלו עשינו זאת באהבה למען הקהל שלנו.

עם זאת, במהלך המשחק ובסופו - אחרי שנכנסו ללב המושבה כ-350 אוהדי הפועל ת״א לעומת 129 כרטיסים שהוקצו להם - התבררה לנו אמת מאכזבת מאד: אוהדים נס ציוניים מכרו כרטיסים ומנויים לאוהדי הפועל ת״א. אנו מגנים בחריפות את התופעה, שפגעה לא רק במועדון - אלא גם באוהדינו שביציע. אין לנו שליטה על הבחירה של אוהד בנוגע למה לעשות עם הכרטיס שלו - זכותו החוקית למכור אותו הלאה למרבה במחיר. אבל לא יכולנו שלא להתאכזב מכך שזו הייתה הבחירה של אוהדים רבים מדי.

אנו מתנצלים בפני אוהדי הקבוצה שניסו לקנות כרטיסים ולא הצליחו בגלל החסמים. אנו מתנצלים בפני האוהדים שהגיעו למשחק, נכנסו לאולם וציפו לשבת במקום הקבוע שלהם - ומצאו שם עשרות אוהדים של הקבוצה היריבה. ויותר מכל, מתנצלים בפני הקהל הנאמן של הקבוצה על האוהדים שעבורם רווח של כמה שקלים משמעותי יותר מהקבוצה שהם מתיימרים לאהוד. אירועי המשחק הנ״ל לא ישכחו, הם יסקרו בדקדוק על ידינו - ואנחנו נקבל את ההחלטות הנכונות למניעת מקרים כאלו בעתיד, כואבות ככל שיהיו.

על המשחק פלייאוף עירוני נס ציונה הפועל תל אביב 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה