חדשות הסקציה: תיקו מרשים בדקה ה 95 , ספונסר חדש ובלי ניצחון ראשון העונה

$(function(){})

היום בערב הסקציה תארח את הפועל איכסל האם אצטדיון הפרדס יחזה בניצחון הראשון תחת שרביטו של המאמן אורי גוטמן
צפו בוידאו בתיקו המרשים בדקה ה95 מול עכו משער של ליאל צ'אנה – תוצר מחלקת הנוער של הסקציה

מחפשים נצחון ראשון: הסקציה הראתה הרבה אופי כשחזרה מפיגור 3:1 בדקה ה- 82 לשוויון 3:3 מול עכו. בקבוצה כבר סופרים 7 משחקים רשמיים ללא ניצחון. "קרדיט קלין", תהיה הספונסר החדש של הסקציה

מסגרת המחזור השלישי של הליגה הלאומית, אירחה ביום שני הסקציה את הפועל עכו. שתי הקבוצות השיגו נקודה אחת בלבד בשני המחזורים הראשונים של הליגה, וקיוו לנצחון ראשון.

לפני ההתמודדות, שוב הועמד המשחק בספק לאחר שאחד משחקני עכו אובחן כחולה קורונה, וכל שחקני הקבוצה נכנסו לבידוד. לפי חוקי המנהלת, המשחק התקיים לאחר שכל שחקני עכו נבדקו ונמצאו שליליים למחלה.

האורחים מעכו הדהימו את שחקני הסקציה בפתיחת המשחק כשכבר בדקה ה 7 עלו ליתרון משער של רז טוויזר. הסקציה שלטה לחלוטין במשחק ובדקה ה- 35 הצליח וואליד דארוויש לכבוש ולקבוע את תוצאת המחצית - 1:1.

יתרונה של הסקציה על המגרש לא הניב שערים ובדקה ה- 57 שוב עלו האורחים ליתרון לאחר פנדל מדוייק של רז טוויזר. בדקה ה- 82 נראה היה שהסקציה עומדת לספוג את הפסדה השני העונה כשיעקב סופר קבע 3:1 לעכו.

אולם דווקא אז הראו הכתומים את האופי המיוחד שלהם. בדקה ה- 87 כבש עלי אל ערבה שער מרהיב כשמקצה הרחבה שלח כדור מסובב ומדוייק לפינה הרחוקה וצימק ל 3:2. חמש דקות דקות בתוך תוספת הזמן הצליח ליאל צ'אנה, השחקן הצעיר שעלה השנה מהנוער, להשוות ממש בשניות האחרונות.

בסקציה יכולים להיות מרוצים מהעובדה שהקבוצה היתה טובה יותר ואף הגיעה להרבה מצבים ליד שערם של האורחים, אולם כבר ברור לגמרי שחסרה בקבוצה רגל מסיימת. מצד שני, לאחר שלושה מחזורי ליגה ושבעה משחקים רשמיים עדיין מחפשת הקבוצה נצחון ראשון העונה.

בסקציה הכריזו יותר מפעם אחת שהקבוצה תמשיך לחפש עד שתמצא את החיזוק המתאים בתקציב המתאים. מנכ"ל המועדון, רונן זייגרמן, אמר לא פעם אחת כי מבחינתו עדיף שהחיזוק יגיע מאוחר, אך מדוייק מאשר מוקדם ופחות מתאים לקבוצה.

"קרדיט קלין" ספונר ראשי חדש לסקציה 

מה שיכול מאד לעזור לסקציה להתחזק היא העובדה שהשבוע נמצא ספונסר ראשי למועדון. מדובר בחברת "קרדיט קלין", החברה הגדולה והפופולרית בארץ לשיפור ציון האשראי. "קרדיט קלין", מנקה את היסטוריית האשראי השלילי ומאפשרת לכל אדם לקבל הלוואה מהבנק בתנאים מועדפים, גם אם קודם סורב.

הבעלים והמנכ"ל של "קרדיט קלין", רמי קוסטקובסי, הוא יליד נס-ציונה ובקבוצה ביקשו להודות לו על תרומתו הנאה למועדון.

צפו בוידאו מתוך המשחק סקציה נס ציונה נגד הפועל עכו והסיום הדרמטי עם הגול של ליאל צ'אנה – תוצר מחלקת הנוער של הסקציה חוגג לאחר שער השוויון הדרמטי בדקה ה- 95

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה