קבוצות הספורט בנס ציונה ספדו לנרצחים והתגייסו למאמץ המלחמתי

$(function(){setImageBanner('b0b94502-5ce5-4a6f-88e4-11f58a3e7b2b','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

הספורט לקח צעד אחורה, אך הקבוצות בעיר מתגייסות למאמץ הקהילתי. בסקציה ספדו לעמית מגנזי ועמרי מיכאלי, בעירוני חיזקו את תושבי הדרום, ספדו למיכאלי וקידמו משלוחי אוכל לתושבי העוטף שנמצאים בסביבת העיר ובקבוצת הכדוריד הציעו אוזן קשבת לכל אנשי המועדון

2

הספורט לקח בימים האחרונים צעד אחורה. כל הליגות המקצועיות והחובבניות בישראל הופסקו לאלתר, כאשר גם יש איסור של התאספויות. כרגע, טרם ברור מתי הליגות יחזרו, ובינתיים, כל הקבוצות העירוניות בנס ציונה, מתרכזות בעיקר בהזדהות עם המצב, ובניסיון לעשות טוב למען עם ישראל.

בסקציה נס ציונה ספדו לעמית מגנזי, שנרצח במסיבה ברעים. במועדון אמרו: "מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה משתתף בצער המשפחה על מות יקירם - עמית מגנזי שנרצח ע"י מחבלים מתועבים. עמית תושב העיר, בוגר מחלקת הנוער של הסקציה, גדל במועדון והיה אף אוהד הקבוצה. כאב גדול יהי זכרו ברוך".

בסקציה גם ספדו עמרי מיכאלי: "עצב גדול עם קבלת הידיעה על נפילתו של רס"מ במילואים לוחם דובדבן, עמרי מיכאלי בן 35 תושב העיר. עמרי זכה בצל"ש הרמטכ"ל על גבורתו במבצע "צוק איתן", נפל אתמול בלחימה בדרום הארץ. מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה משתתף בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".

בעירוני נס ציונה התגייסו למאמץ המלחמתי ופרסמו הודעה: "יום שחור עבר על המדינה שלנו, אבל אנחנו עם חזק ונעבור יחד כל מכשול. אנחנו משתתפים בצער משפחות הנרצחים והשבויים, ויחד עם זאת אנחנו מחזקים את תושבי הדרום, את צה״ל וכוחות הביטחון".

מאוחר יותר, ספדו גם הם לעמרי מיכאלי: "מועדון הכדורסל עירוני ״חי מוטורס״ נס ציונה כואב ומשתתף בצער המשפחה עם היוודע על מותו של רס״ן במיל׳ עמרי מיכאלי, תושב העיר נס ציונה ואוהד הקבוצה. עמרי לחם בגבורה בצוק איתן וקיבל את צל״ש הרמטכ״ל, ואתמול שוב הפגין את גבורתו כשנלחם בחירוף נפש עם חבריו ליחידת דובדבן במחבלים במערכה על דרום הארץ. יהי זכרו ברוך".

בעירוני נס ציונה גם ניסו לקדם משלוחי אוכל לתושבי העוטף הנמצאים בעיר ובסביבתה ושחררו הודעה: "החברים שלנו ב״ציונה קפה״ רוצים לעזור! 🧡 לכל משפחות העוטף ששוהות כרגע בנס ציונה והסביבה - משפחת קפה ציונה תשמח לפנק אתכם במשלוח או בטייק אווי כדי להקל עליכם ולו במעט. התקשרו ל-08-8586565 והחברים שלנו בציונה ידאגו שיגיע לכם אוכל חם וטעים".

בא.כ נס ציונה, פרסם היו"ר עמית כהן הודעה רשמית לכלל המועדון: "בהמשך להנחיות הביטחון, משרד התרבות והספורט והגורמים הרלוונטיים החל מיום ראשון לא תתקיים כל פעילות ספורט כולל ענף הכדוריד (חוגים, ליגות, נשים וגברים). המאמנים והמנהלים ייצרו קשר עם הילדים ובקבוצות הרלוונטיות ויהיו אוזן קשבת במידת הצורך ובנוסף הצוות זמין לכולם 24/7. אנחנו מכאן מחזקים את אזרחי מדינת ישראל ותושבי הדרום. מבקשים להישמע להנחיות עיריית נס ציונה ולהישאר בקרבת מרחבים מוגנים. מחר בערב (יום א') תצא הודעת עדכון נוספת לגביי המשך הפעילות השבוע והתחלת הליגות. משחק ליגת העל גברים שתוכנן ליום שני בערב ידחה ומועד חדש תבוא הודעה בהתאם. שבוע רגוע עד כמה שניתן. עמית כהן מנכ"ל א.כ. נס ציונה".

ככלל, בקבוצות עושים מאמצים רבים למצוא פתרון לשחקנים הזרים. מרבית השחקנים הזרים עזבו את הארץ, ומחכים לעדכונים מהקבוצות. לא מן הנמנע שגם חלק מהשחקנים הזרים כלל לא יחזרו, דבר שישנה את פני כל הליגות המקצועיות.

בשולי הדברים, עירוני נס ציונה פתחה ביום שישי האחרון את העונה בליגת העל בכדורסל עם ניצחון 73:77 על הפועל עפולה. הקבוצה של אלעד חסין הייתה עדיפה, אך לא הצליחה לרשום ריצה שתספק לה יתרון יותר משמעותי. למעשה, המשחק פתח את העונה החדשה בליגת העל, ונכון ליום שלישי, הוא גם היחיד שהתקיים, כאשר שאר המשחקים היו אמורים להתקיים בשבת ובראשון.

א.כ נס ציונה מצידה, רשמה הפסד 31:27 למחזיקת הגביע הפועל אשדוד. הטייגרים נלחמו, והשיגו תוצאה לא רעה מול אחת הקבוצות הטובות בליגה. כאמור, כל הקבוצות ממתינות להתפתחויות לגבי חזרה לפעילות ולשגרה, בהתאם למציאות בשטח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה