קבוצת הנוער א.כ. עידו נס ציונה סיימה את טורניר "יניב" וסיפקה הרבה אופטימיות להמשך.

$(function(){})

בשבת הראשונה השיגו הטייגרים שני ניצחונות מרשימים מתוך שני משחקים: במשחק הראשון הכתומים ניצחו 20:25 את מכבי חיים ראשל"צ ובמשחק השני גברו 19:20 על מכבי עירוני רחובות והעפילו לחצי הגמר.

דיגישארק

 הקבוצה של דני ליבגוט השתתפה בשבת האחרונה ואחת שלפניה בטורניר ע"ש אלכס יניב ז"ל שהתקיים בחולון. בשבת הראשונה השיגו הטייגרים שני ניצחונות מרשימים מתוך שני משחקים: במשחק הראשון הכתומים ניצחו 20:25 את מכבי חיים ראשל"צ ובמשחק השני גברו 19:20 על מכבי עירוני רחובות והעפילו לחצי הגמר.

בחצי הגמר הנס ציונים פגשו את א.ס רמה"ש. לאחר משחק צמוד לכל אורכו ניצחה הקבוצה מהשרון 25:28 ובכך הטייגרים שלנו סיימו את דרכם בטורניר ההכנה. הפנים כבר לעונה שבפתח ותחל בשבת הקרובה, 08/10, בשעה 15:00 נגד הפועל אשדוד בחוץ.

במחלקת הנוער ממשיכים להתכונן לעונה החדשה, וזה כולל גם את קבוצת נערים ט'. השחקנים של כפיר דראי ועוזרו מאור אדירים נהנו יחד מפעילות גיבוש קבוצתית בלייזר טאג ולאחר מכן בארוחה משותפת. בקבוצה שמחו לראות את הילדים יחד גם מחוץ לאולם צימרמן. איחלו כל הכבוד ובהצלחה בעונת המשחקים שתחל בקרוב!

רגע לפני פתיחת העונה, ילדות וילדי בית הספר לכדוריד קיימו פעילות עם שחקני הקבוצה הבוגרת באולם צימרמן. הפעילות כללה תחנות מגוונות עם השחקנים, למידה ובעיקר הרבה הנאה והיכרות אישית בין הטייגרים הצעירים לבוגרים, כחלק מחיזוק החיבור בין הקבוצה הבוגרת לדור העתיד של המועדון. שאפו לשחקנים, לצוות וכמובן לילדים ולילדות שהראו יכולות מצוינות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה