קבוצת צמרת! הסקציה כבר במקום השלישי

$(function(){})

הסקציה גברה 0:2 בבית על אום אל פאחם והעפילה למקום השלישי! האם הסקציה תהיה הפתעת הליגה הלאומית בכדורגל? סיקור משחקי הסקציה בליגה הלאומית לכדורגל באתר המקומון של נס ציונה נט

עמוד הפייסבוק של הסקציה

4 נצחונות בחמישה משחקים! 

איזה שינוי עברה הסקציה! הקבוצה שפתחה את העונה ללא ניצחון ב- 9 משחקיה הראשונים בגביע הטוטו ובליגה, רשמה היום את נצחונה הרביעי מחמשת המשחקים האחרונים! הכתומים, שוב הראו יכולת גבוהה והרבה אופי כשגברו בבית 0:2 על אום אל פאחם.

המשחק התאפיין בקצב גבוה כשדווקא האורחים היו מסוכנים יותר לאורך המחצית הראשונה. בשורות הכתומים היה זה השוער הותיק אוסטים אג'דיה שהציל את קבוצתו פעמיים משער בטוח. 

מתיקו אפס במחצית לנצחון 2-0 בסיום 

לאחר מחצית ללא שערים ערך אורי גוטמן חילוף כפול בתחילת המחצית השנייה כששלח למגרש את אלי אלבז וליאל ביטון במקומם של עידו דווידוב ועלי אל עברה. אלבז, החזיר למאמנו כבר לאחר חמש דקות כשניצל הגבהה נהדרת של בני טרידובסיק בכדי לנגוח ולהעלות את הסקציה ליתרון 0:1. אין ספק שכניסתו של החלוץ שינתה את המשחק אצל הסקציה שקיבלה איש מטרה בחוד. 

15 דקות מאוחר יותר הכפילה הסקציה את התוצאה עם התקפה יפייפיה בסיומה מסר עלאא ג'פר כדור רוחב נהדר. אמנו םטדלה הגיע מאחור ומקרוב בעט לרשת - 0:2 לסקציה. לשתי הקבוצות היו עוד הזדמנויות לכבוש, אולם התוצאה נשמרה עד לסיום.

13 נקודות בחמישה משחקים איפה תעצר הסקציה מנס ציונה 

כאמור, הנצחון הרביעי של הקבוצה בחמישה משחקים העלה את הסקציה למקום השלישי בטבלה כשבמאזנה 17 נקודות, ממש כמו להפועל אכסל במקום השני ושתיים פחות מרמת גן המוליכה.

משחקה הבא של הסקציה יערך ביום שישי הבא אז תצא למשחק חוץ מול בית"ר ת"א/בת-ים

מדור הספורט של אתר נס ציונה נט! המקומון של העיר סיקור כל אירועי הספורט בעיר! 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה