קובי שוסטר, יו"ר הסקציה החדש: "כל חברי העמותה יחד, נוציא את הקבוצה מהבוץ"

$(function(){setImageBanner('143caa65-fa56-415c-b7ef-898a34d0970c','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

היו"ר החדש של הסקציה בראיון ראשון לאחר שנבחר

קובי שוסטר

ביום שני נבחר יו"ר חדש לעמותת הסקציה: קובי שוסטר. שוסטר בן ה- 60 מתגורר בנס-ציונה 16 שנים. שוסטר כבר היה חבר הנהלת המועדון בתקופה בה היו"ר היה קובי כדורי בליגה הלאומית, העפילה לפלייאוף העליון ואף הגיעה לגמר גביע הטוטו. בשנה שעברה שוב הצטרף שוסטר לעמותה והשבוע, כאמור, נבחר ליו"ר.

"אני איש של אנשים" מעיד שוסטר על עצמו, "אני חושב שהכח האמיתי שלנו הוא הצוות המצויין של אנשים שנמצאים היום בהנהלת העמותה. לא סתם בהודעה הרשמית לתקשורת לאחר שנבחרתי, הודיתי לחברי העמותה על האמון בי. כי האמון בי הוא בעצם האמון בדרך שלי שהיא שיתוף פעולה בין כולם ועבודה יחד למען הצלחת המועדון"

למה החלטת לקבל על עצמך את תפקיד היו"ר?

"קודם כל מתוך אהבה לעיר, לכדורגל ולקבוצה. אני מאד אוהב כדורגל ומאד אוהב לקחת חלק בעשייה. כשנכנסתי בפעם הראשונה להנהלה, בתקופה בה רפי כהן היה המאמן, הייתי מגיע למגרש לכל משחק ולהרבה אימונים וזו היתה תקופה נהדרת עבורי ועבור הקבוצה. אני איש של שטח. עוזר במגרש במה שאפשר, אוהב לארגן ולהוציא דברים אל הפועל. גם בעונה שעברה, כשחזרתי לעמותה כשהקבוצה היתה בליגת העל, הגעתי כמעט לכל משחק, בבית ובחוץ וניסיתי לעזור בכל מה שאפשר. כבר בעונה שעברה חשבתי שאני יכול להתאים לתפקיד היו"ר, אולם ברגע שעמוס לוגסי הביא את דודו עוז כמועמד לתפקיד, החלטתי לכבד את ההחלטה שלו, הסרתי את מועמדותי וחזרתי לתפקד בועד המנהל של העמותה. לאחר שדודו הודיע על פרישתו, זה היה לי טבעי להעמיד שוב את עצמי לבחירה, ואני מאמין שאוכל לעשות עבודה טובה, בעזרתם של כל חברי העמותה האחרים"

מה המטרות שלך כיו"ר?

המטרה הראשונה שלי היא להחזיר את האוהדים לקבוצה. יש קרע בין האוהדים למועדון ואני חושב שזה מצב שפשוט לא יכול להיות. אוהד צריך ללכת עם הקבוצה באש ובמים וזה הדבר הראשון שאני רוצה לבדוק. בימים הקרובים אקבע פגישות עם מספר אוהדים ואנסה להבין את פשר הקרע ומה אפשר לעשות בכדי להחזיר את האוהדים להיות חלק מאיתנו..

מטרה חשובה נוספת שלי היא מחלקת הנוער. אני מאד מאמין במחלקות הנוער כמקום המייצר חינוך. לטעמי חייב להיות חיבור ישיר בין מחלקות הנוער לבית הספר ובכך לתרום גם לחינוך של הנערים המשחקים במועדון. המודל שלי הוא מחלקת הנוער של הפועל רמת גן, אותה אני מכיר מקרוב. אני יודע שגם ראש העיר מייחס חשיבות גדולה לעניין החינוך ובקרוב אציג תכנית שתשנה את החשיבה במחלקת הנוער"

מה לגבי הקבוצה הבוגרת, שנמצאת במצב לא טוב, גם כלכלית וגם מקצועית?

"הקבוצה הבוגרת חייבת לקבל את מלוא תשומת הלב שלנו וכמה שיותר מהר. כפי שציינתי, אני מאד מאמין באנשים המצויינים שנמצאים היום בעמותה. בימים הקרובים אתחיל בסדרת פגישות איתם בכוונה ללמוד מכל אחד, להקשיב וביחד לגבש תכנית שתוציא את העגלה מהבוץ. גם בפן הכלכלי וגם בפן המקצועי. אני בטוח ביכולות שלנו, וכפי שציינתי – יחד נצליח לאושש את הקבוצה ולהחזיר אותה להיות קבוצת צמרת בליגה הלאומית"

איך אתה מתייחס לכל נושא הרוכש הפוטנציאלי של הקבוצה?

"אני לא בקי בפרטים. אני יודע שיש מישהו שהתעניין ברכישת זכויות הניהול של המועדון. צריך ללמוד טוב טוב את הנושא ולראות שאותו רוכש אכן מגיע בכדי לעזור למועדון. במידה ואכן יתברר שיש גורם שיזרים כספים, שטובת המועדון לנגד עיניו, ושהמועדון מוגן מפני שינוי בתכניות או ניהול גרוע שלו,. ובמידה והכל יאושר ע"י היועץ המשפטי, מחזיק תיק הספורט וראש העיר, כולנו נשמח לשתף פעולה ולעזור בכל מה שאפשר"

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה