קייל פייט חתם בעירוני נס ציונה: "יש לנו קבוצה מוכשרת"

$(function(){setImageBanner('986203e6-7fb8-47d3-bd7a-de3fc3679b6a','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

הגארד ששיחק משחק אחד במדי הפועל אילת העונה, יצטרף וייקח למעשה את מקומו של דאסטי האנאס, שחתם בהפועל תל אביב, אך לא שיחק בקבוצה מאז אוקטובר.
הגארד: "רוצים לחזור למסלול הניצחונות".
חסין: "יעזור בנקודות שחיפשנו לחזק".
בשישי (13:00): משחק חוץ מול הפועל חולון

עירוני נס ציונה

קייל פייט חתם בעירוני נס ציונה: "יש לנו קבוצה מוכשרת"

מאמן עירוני נס ציונה, אלעד חסין התייחס אחרי ההפסד למכבי רמת גן למצב הקבוצה ועל כך שהיא זקוקה לחיזוק. ובכן, החיזוק הזה הגיע. הקבוצה הודיעה השבוע על החתמתו של הגארד קייל פייט עד לסיום העונה. פייט (25, 1.92) קיבל בקיץ האחרון אזרחות ישראלית ופתח את העונה במדי הפועל אילת.

פייט נולד בפלורידה והחל את הקריירה שלו במכללת אריזונה סטייט הנחשבת, שם מיעט לקבל דקות בשלוש העונות הראשונות שלו. בהמשך עבר למכללת אינדיאן ריבר שם קלע 12.3 נק׳ למשחק ב- 46.5% מהשלוש, ואת קריירת המכללות שלו סיים בעונה האחרונה במכללת ניו מקסיקו.

פייט חתם בקיץ בהפועל אילת, אך לא הספיק לשחק במדיה בליגת העל לפני תחילת המלחמה. הוא חזר ארצה לאילת לפני כחודש, והספיק לשחק במדיה משחק אחד מול מכבי תל-אביב.

מאמן הקבוצה אלעד חסין: ״בתקופה האחרונה שיחקנו בסגל די מצומצם וחיפשנו בשבועות האחרונים מישהו שיעזור לנו לעבות אותו. אני שמח שהצלחנו לצרף אלינו את קייל, הוא יעזור לנו בנקודות שחיפשנו לחזק להמשך העונה".

קייל פייט: ״אני שמח מאד להצטרף לנס ציונה, מועדון מקצועי עם מסורת של הצלחה. יש לנו קבוצה מוכשרת, ואני מצפה לתרום לה כדי לחזור למסלול הניצחונות לקראת הישורת האחרונה של העונה".

פייט יחליף למעשה את דאסטי האנאס, גם בתפקיד הקלעי וגם בתור מתאזרח שאמור לתרום דקות ונקודות. בנס ציונה הגיבו מהר לשחרור של האנאס, שחתם בשבוע שעבר בהפועל תל אביב, למעשה לאחר שלא היה חלק מהקבוצה מאז החלה המלחמה. בקבוצה מקווים שפייט יצליח לספק עוד קליעה מבחוץ, ולשפר את ההגנה, שהייתה לוקה מאוד בחסר בשבועות האחרונים.

אחרי שישה הפסדים רצופים, הקבוצה תחזור לפעילות עם 3 משחקים בכשבוע. עירוני תתחיל את המסע עם משחק חוץ מול הפועל חולון ביום שישי (8.3, 13:00, שידור ישיר בערוץ הספורט) ותמשיך אותו עם משחק ביום שלישי בבית מול הפועל תל אביב (18:45, שידור ישיר בערוץ 5+), בה משחק כאמור האקס דאסטי האנאס.

ביום שישי הבא אמור להיערך משחק מול הפועל אילת בחוץ, אך ייתכן שהוא יזוז ליום ראשון או שני. במנהלת יעדכנו בנושא בימים הקרובים.

בתוך כך, הקבוצה קיימה השבוע משחק אימון מול בני הרצליה בחוץ, וניצחה 72:76. קלעים: מיינסי 20, בן משה, אולקינס, ווייטהד ושגב 12 כ״א, קינג וקרביץ 4 כ״א. כן שותף: לוינסון (4 ריב׳, 2 אס׳, 2 חט׳)

במחלקת הנוער, קאמבק מפיגור 23 במחצית עד ל-4 נקודות בלבד לא הספיק הפעם לקבוצת הנוער של המועדון - עירוני ״מ. רוטשטיין״ נס ציונה, שהפסידה בירושלים ותעלה לבית העליון מהמקום השישי בליגת העל לנוער. המשחק הראשון בבית העליון יתקיים ב-11 למרץ.

‎קבוצת נערים חרוב ניצחה את מכבי ראשון לציון במשחק העונה בליגה הלאומית, ונשארו מושלמים במקום הראשון! שאפו לשחקנים ולמאמן דביר בייניש.   נערים רימון אירחו את בית דגן בלב המושבה ורשמו ניצחון מרשים בבית.   קבוצת ילדים גפן של המאמן עומרי אמיתי רשמו משחק לוהט נגד עצמה מודיעין, אבל בסוף האורחים יצאו עם הניצחון מאולם שדות על חודו של סל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה