קשר הסקציה טרוסט: "דרוכים ומוכנים לקראת הפועל כפר סבא"

$(function(){setImageBanner('399eb7dc-9355-482a-bcac-a67bb61bf348','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

הקשר, שעובר עונה נהדרת, מוכן למשחק הגדול ביום שני (19:00, ערוץ הספורט) מול מוליכת הטבלה: "התכוננו היטב, כולם יודעים מה החשיבות של המשחק הזה. סומך על החברים שלי". בקבוצה שוב יאפשרו כניסה חינם לאזרחים ותיקים, נשים וילדים מתחת לגיל 8. קבוצת הנוער חוזרת לליגה.
כתבתו של אסף ניצן

סקציה

רוצים לעלות לפיסגה...

הפגרה הארוכה בליגות הכדורגל בישראל מגיעה בסופ"ש הזה לסיומה, כאשר הסקציה נס ציונה חוזרת היישר למשחק ענק מול המוליכה הפועל כפר סבא ביום שני (19:00, ערוץ הספורט). הכתומים, כזכור, יצאו לפגרה לאחר 0:0 מול בני יהודה, וכעת יפגשו את הקבוצה הטובה ביותר בליגה, לפחות לפי פתיחת העונה.

נס ציונה מדורגת במקום השלישי בטבלה עם 19 נקודות, כאשר כפר סבא ראשונה עם נקודה אחת יותר. במקום השני נמצאת כפר קאסם גם כן עם 19 נקודות, אך עם הפרש שערים עדיף על זה של הקבוצה של ניר ברקוביץ'.

הקשר עילאי טרוסט התייחס למשחק ואמר: אנחנו מגיעים למשחק מול מובילת הטבלה. התכוננו למשחק הזה טוב ואנחנו חוזרים לאחר פגרה ארוכה לשחק במגרש הביתי שלנו. הצוות המקצועי מכין אותנו כל הפגרה לכפר סבא, וכולם יודעים מה החשיבות של המשחק הזה. אנחנו יודעים שכפר סבא קבוצה מצוינת ולא יהיה לנו קל, אבל גם אנחנו הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה שקשה מאוד לשחק נגדה. אני סומך על החברים שלי לקבוצה שנעשה את זה. אנחנו מחכים ודרוכים לקראת יום שני".

הליגה הלאומית ידועה כליגה לא צפויה וצפופה, אך פתיחת עונה שכזו לא זכורה כבר שנים. ההפרש בין כפר סבא שבמקום הראשון לבין הפועל ראשון לציון, שבמקום העשירי, הוא 5 נקודות בלבד. גם לכפ"ס היו כמה משחקים רעים ונראה שגם בית"ר תל אביב שבמקום האחרון, יכולה לנצח כל קבוצה בליגה.

בנס ציונה, כזכור, התחילו את העונה רע, אך כעת הקבוצה נמצאת ברצף נהדר, כשהיא לא הפסידה בליגה ב-8 המשחקים האחרונים שלה. הפסדה היחיד בחודשיים האחרונים היה הפסד בהארכה לבני יהודה בגביע. הפעם האחרונה בה הפסידה ב-90 דקות, הייתה אי שם בתחילת ספטמבר ב-3:0 למכבי אחי נצרת.

כפר סבא מצידה, בכושר מאוד בינוני, כאשר היא לה הצליחה לנצח בשני המשחקים האחרונים שלה. במשחק האחרון לפני הפגרה רשמה 1:1 ביתי מול הפועל רעננה, ולפני כן, הפסידה 1:0 להפועל עפולה בחוץ. מבחינת נס ציונה, זהו זמן אידיאלי לתפוס את המוליכה, לנסות לנצח, ולעלות לפסגת הטבלה.

בקבוצה ממשיכים בקמפיין הנהדר כדי למשוך קהל ושוב יאפשרו לאזרחים ותיקים, נשים וילדים עד גיל 8 להיכנס בחינם לאצטדיון. בקבוצה מקווים שאצטדיון הפרדס יהיה מלא, באחד המשחקים הכי חשובים של הקבוצה בשנים האחרונות. אגב, במהלך הפגרה, הפסידה הקבוצה 2:0 לבית"ר ירושלים במשחק אימון.

כזכור, גם קבוצת הנוער של המועדון יצאה לפגרה עם טעם טוב, אחרי ניצחון של 0:2 על בית"ר ירושלים ונקודות חשובות שהרחיקו את הקבוצה מהתחתית. הקבוצה תחזור לפעילות ביום שלישי, עם משחק חוץ קשה מול מכבי פתח תקווה (16:00).

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה