ראש העיר במסיבת העיתונאים המסורתית לציון פתיחת העונה: "לקבוצה ולעיר הזו מגיעה ארנת כדורסל"

$(function(){})

הכתומים מנס ציונה קיימו את מסיבת העיתונאים לפתיחת העונה, כמובן ב"ציונה"...
ראש העיר : " "לקבוצה ולעיר הזו מגיעה ארנת כדורסל ואם תקום ארנה כזו, היא תתמלא ב-4,000 אוהדים".
היו"ר יניב מזרחי: "המטרה היא להגיע לליגת האלופות".
עירוני תסיים הערב את משחקי ההכנה למוקדמות ליגת האלופות, כאשר תארח את בני הרצליה.

 

לירון מולדובן

(צילום: לירון מולדובן)

 
עירוני "חי מוטורס" נס ציונה קיימה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לפתיחת עונת 2023-2024 ב"ציונה קפה" בעיר. הכתומים יסיימו הערב את משחקי ההכנה שלהם למוקדמות ליגת האלופות, כאשר יארחו את בני הרצליה. באירוע נשאו דברים ראש העיר מר שמואל בוקסר, המאמן אלעד חסין, היו"ר יניב מזרחי, המנהל הספורטיבי איתמר רוזנברג והקפטן ג'רום מיינסי.
 
"אנחנו בעצם חוגגים את שנת העשור של המועדון בליגת העל וזה מבחינתנו אירוע מאוד מרגש", אמר היו"ר מזרחי, "מצפה לנו שנה מאוד מרגשת. בשבוע הבא אנחנו מתחילים את מוקדמות ליגת האלופות, זה אתגר מאוד גדול שאנחנו מחכים ומצפים לו. אחרי זה נתפנה למאבקים הקשים בליגה. אנחנו מתחילים שנה שנייה ביחד עם אלעד (חסין), אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה של השנה שעברה ומההתקדמות של המועדון. חזרנו השנה לשחק עם ארבעה זרים במקום חמישה, משהו שמאוד מאפיין את המועדון הזה, שרוצה לתת במה לשחקן הישראלי. אני רוצה לומר תודה לנתי ולעופר, השותפים שלנו שהולכים איתנו דרך ארוכה וטובה, ולשאר השותפים שלנו לדרך והספונסרים וכמובן לראש העיר שלנו וכל עיריית נס ציונה, שעומדת מאחורי הקבוצה הזו המון שנים".


צילום: לירון מולדובן
 
"אני שמח להיות פה", אמר ראש העיר בוקסר, "הקבוצה היא משהו מיוחד בנוף הנס ציוני. יש לנו 1,500 בני ובנות נוער שמתאמנים בבית הספר ובקבוצות. עיריית נס ציונה תומכת בקבוצה הזו ובעוד הרבה מאוד אגודות ספורט, נס ציונה היא עיר שמאופיינת באופן לא פורמלי בתנועות הנוער ובספורט ואנחנו רואים את התוצאות. אנחנו תומכים בקבוצה הרבה שנים ונמשיך לתמוך בה. אם נצליח לזכות בקול קורא, נבנה ארנת כדורסל של 4,000 מקומות ישיבה – זה מגיע לקבוצה ולעיר. אם תהיה ארנה כזו, יהיו בה 4,000 צופים כי התושבים אוהבים ומעריכים את הקבוצה הזו. בשם כל תושבי נס ציונה, אנחנו מאחלים בהצלחה לקבוצה".
 
"אני שמח וגאה להמשיך פה שנה שנייה", אמר המאמן חסין, "אני רוצה להודות על ההמשכיות, מאוד נקשרתי למועדון ואני מרגיש כבן בית כבר בשנתי השנייה פה. אני והשחקנים שלי מאוד מתרגשים לקראת האתגרים בעונה הזו. מצפה לנו עונה מרתקת. אנחנו נהנים מהיום-יום והביחד של הקבוצה. הציפיות והשאיפות שלנו הן להגיע לפחות כמו בעונה שעברה, אבל לא עושים את זה בהצהרות אלא בעבודה קשה והתמודדות עם אתגרים. נעשה את הכי טוב שאפשר כדי להביא את נס ציונה הכי רחוק שאפשר".


צילום: לירון מולדובן
 
על מוקדמות ליגת האלופות אמר המאמן: "המטרה היא להגשים את החלום. להיות בליגת האלופות עבור מועדון כמו נס ציונה, זה משהו מיוחד. האנשים פה עובדים 24 שעות סביב המועדון, התמיכה של העירייה אינה מובנת מאליו. הייתי בכמה מועדונים בחיי ומה שיש פה הוא אחר. זה משפחתי, כולם חלק מהעשייה. אין לנו פה כמות עובדים כמו במועדונים אחרים, אבל זה גם יתרון: מי שנמצא פה עושה את זה מהלב והנשמה".
 
חסין נשאל אילו מסקנות הוסקו מהבנייה אשתקד: "בהחלט הפקנו לקחים, אני לא רוצה להפיל את זה על שחקן אחד. אני מרשה לעצמי להגיד שלמרות שהיינו בטופ 6, לא ממש התחברנו. החיבור לאו דווקא מתבטא בתוצאות, אלא ביום-יום. אחד הדברים ששמנו עליהם דגש הקיץ הוא להביא אנשים שיותר מחויבים ומחוברים למועדון. בנוסף, רצינו יותר שחקנים שמייצרים כי לפני שנה היה לנו רק שחקן וחצי שמייצר. נהיה קבוצה שונה העונה ויותר מגוונת. עוד דבר ששמנו עליו דגש הוא עמדות 1 ו-5 והבאנו לשם שחקנים מנבחרת ישראל. בעזרת האופי הטוב שיש פה, אני מקווה שהעסק יתחבר מהר".
 
"שלום ושנה טובה", בירך הקפטן מיינסי בעברית, "זו השנה השנייה שלי כקפטן כאן. אנחנו עובדים קשה מאוד בקדם העונה כדי להתכונן לליגה הישראלית ולמוקדמות ליגת האלופות. ניתן את כל מה שיש לנו. יש פה חבורה מיוחדת שרוצה להוכיח את עצמה. כמבוגר שבחבורה, אני מוכן להנהיג אותה להישגים העונה".


צילום: לירון מולדובן
 
"אנחנו מתרגשים להתחיל את העונה", אמר המנהל הספורטיבי רוזנברג, "הייתה לנו החלטה מאוד חשובה לקחת בקיץ, אם להשתתף במוקדמות ליגת האלופות או לא, כאשר המשמעות ידועה: אם נעפיל, לא נארח את המשחקים בנס ציונה. החלטנו שלמרות המאמצים שנצטרך לעשות, נלך על המהלך הזה כי אי אפשר למנוע מהמועדון להתקדם בעקבות ההצלחה המקצועית. בשנה שעברה הייתה לנו עונה די טובה, הגענו לטופ 6 ולחצי גמר הגביע. פחות היינו מרוצים מסיום העונה, אבל העלייה למוקדמות ליגת האלופות היא הצלחה גדולה ואנחנו מצפים לזה. זה אתגר גדול למועדון והרבה מהשחקנים שהבאנו היה לנו קל יותר להחתים כי הם ידעו שאנחנו משתתפים באירופה".
 
מזרחי נשאל על הרצון להקים אולם חדש בעיר: "כל שנה מדברים על זה, אנחנו עוסקים בזה כל הזמן. היינו בפגישה כל הזמן עם השר מיקי זוהר. הנושא הזה בנפשנו ונעשה כל מה שאפשר כדי לקדם את בניית האולם, ראש העיר איתנו ומאוד דוחף לזה. אנחנו מחכים לקול קורא שייצא. הובטח לנו שייצא כזה בינואר, אני חושב שנעשה לנו עוול בקול הקורא הקודם. האולם שלנו כבר לא מתאים לפעילות של המועדון, לא רק לקבוצת הבוגרים. אנחנו מתמודדים עם אתגרים רבים ואני מקווה ומאמין שזה משהו שיקרה בזמן הקרוב. כל הזמן מצטרפים אנשי עסקים פרטיים למועדון ואנחנו כל הזמן חושבים איך לקדם את המועדון עם כסף פרטי. ככל שהשנים עוברות, התקציב גדל והתמיכה העירונית פחות גדולה משהייתה. יש צמיחה של כסף פרטי".


צילום: לירון מולדובן
 
על השאיפות אמר היו"ר: "אני לא מאלו שיוצאים בהצהרות במסיבות עיתונאים, אני כן יכול להגיד שאנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר. הגענו לא פעם כשווים לסדרת רבע הגמר, אבל זה לא הסתדר. אני מאמין בדרך ובעבודה שלוקחת זמן, אנחנו לא ממהרים לשום מקום מצד אחד, אך מצד שני כן שואפים להגיע לפיינל פור. אני חושב שנבנתה פה קבוצה מצוינת, שתצטרך להוכיח את זה על המגרש. מבחינתנו אירופה זה חלק ממטרות המועדון ואנחנו תמיד שואפים הכי גבוה. גם אם זה לא יקרה השנה, המטרה היא להגיע לליגת האלופות".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה