רביב ורניק - על מ. העיר לשקול את היקף התמיכה בסקציה אם תתעקש לשחק בפתח תקווה, במקום בראשל"צ.

$(function(){setImageBanner('bf56089e-9859-4e54-8223-27814ea5f301','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

חבר מועצת העיר ובעבר חבר עמותת הניהול של הסקציה, בנו של אחד המייסדים משה ורניק, לא עושה הנחות להנהלת הקבוצה. בפוסט נוקב שפרסם הוא מצהיר - אם ראשי הסקציה יבחרו לשחק בפתח תקוה במקום בראשון לציון על מועצת העיר לבחון את היקף התמיכות הכספיות העתידיות למועדון.
תגובת הסקציה - " ״אנחנו לא מתייחסים לכל מיני שמועות שרצות ברשת״

רביב ורניק האהבה לסקציה הגיעה מהאבא משה ורניק זל

בתמונה- רביב ורניק ואביו משה ז"ל, ממייסדי הסקציה

בעונה הבאה תשחק הסקציה בליגת העל. מאמן כבר יש, ובימים אלו מתקיימים מו"מ עם שחקנים לגבי הצטפורתם לסגל הקבוצה. אולם השאלה הגדולה, או הבעיה הגדולה ביותר לגבי העונה הבאה טרם נפתרה - היכן תשחק הסקציה. באיצטדיון המושבה בפתח תקוה או, בהנחה שהדבר יתאפשר, באיצטדיון הברפלד בראשון לציון.

האוהדים לוחצים על ההנהלה לסגור על האיצטדיון בראשון לציון. אולם בימים האחרונים נפוצו שמועות כאילו הנהלת הקבוצה מעדיפה את המגרש בפתח תקוה מתוך תקוה להגדיל את ההכנסות במשחקים ובוודאי כאשר תארח ותשחק מול ארבע הקבוצות הגדולות. למעשה, מדובר בתוספת של פוטנציאל הכנסות בן כ400 אש"ח לעונה, לפי הערכת יודעי דבר. אלא שמסכום זה יש לקזז את הפרש העלות השוטף בין הסכום הנדרש בראשל"צ לבין זה שבפתח תקווה. הפרש המוערך בכ12 אש"ח למשחק וכן את כמות הכרטיסים הגדולה יותר שירכשו אוהדי הסקציה, לכל המשחקים, מאחר ולראשל"צ ברור שיגיעו רבים יותר מאשר לפתח תקוה.

בפוסט ארוך ומנומק שפרסם ברשתות החברתיות, כתב ורניק בין היתר : 

" בימים האחרונים, נפוצו ידיעות על כך שמחזיקי זכויות הניהול במועדון, מעוניינים לכאורה, לשחק באצטדיון המושבה בפתח תקווה, על מנת להגדיל את ההכנסות. במידה וכך יקרה, תהיה זו מכת מוות למאמצים לחבר את הקבוצה לקהילה ולגדל קהל אוהדים חדש ועם זיקה מקומית. ילדים ונוער לא יוכלו להגיע לפתח תקווה באמצע שבוע. אני יכול להבין את ההחלטה והיא אף לגיטימית מבחינה עסקית, אך אנו כנבחרי ציבור, אשר מאשרים תמיכות גדולות מאד לעמותות הספורט בעיר, איננו פועלים ממניעים עסקיים, אלא לרווחת הציבור!

על כן, במידה והסקציה לא תשחק קרוב לבית ולא תקדם עקב כך זיקה לקהל צעיר מקומי, אני מתכוון לפנות לראש העיר ולחברי במועצת העיר ולבקשם לבחון בכובד ראש, את החלטתם לגבי גובה התמיכות הכספיות העתידיות למועדון- כמובן שבהתאם לחוק, לאמות המידה המקובלות ולמדיניות העירונית. כנבחר ציבור, אין זו רק זכותי לדאוג לבני הנוער בנס ציונה, אלא גם חובתי!


אני מקווה מאד, שקברניטי הסקציה יתעשתו ויקבלו את ההחלטה הנכונה- לשחק קרוב לבית, באצטדיון בראשון לציון."         

תגובת הסקציה באמצעות הדובר אדם שטיינר - ״אנחנו לא מתייחסים לכל מיני שמועות שרצות ברשת״

השאלה המרכזית נשארה פתוחה - איך יגיב הבעלים רועי אנקווה על ההצעה שהעיריה תקצץ לכם מהתמיכה שלה את הסכום שאתם אמורים להרויח מההתעקשות על פתח תקווה?. 

תגובת הסקציה לשאלה זו תובא כאשר תגיע. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה