רביב פיטשון עוזב את עירוני

$(function(){})

עירוני נס-ציונה נפרדה השבוע מרביב פיטשון, ששימש כקפטן הקבוצה מאז החזרה מפגרת הקורונה. פיטשון ישחק בעונה הקרובה במכבי אשדוד בליגה הלאומית

באדיבות מנהלת הליגה, צילום: עומרי שטיין

עוד סממן למהפכה שעוברת עירוני "חי מוטור"ס נס-ציונה לקראת העונה הקרובה: רביב פיטשון עזב את הקבוצה וחתם במכבי אשדוד, היורדת הטרייה לליגה הלאומית.

פיטשון, ששיחק בעירוני בארבע העונות האחרונות, אמנם לא היה מהשחקנים הבולטים במבחינת נתונים, אולם הוא היה אחד המנהיגים השקטים של הקבוצה וללא ספק אחד מהשחקנים האהובים ביותר במועדון. 

פיטשון בן ה- 31 הצטרף לעירוני כשזו היתה בליגה הלאומית והיה מהגורמים הבולטים בעונת העלייה. לשיאו הגיע פיטשון במשחק העלייה כשקלע 13 נק' והוסיף 10 כדורים חוזרים בנצחונה של עירוני בבאר שבע במשחק השלישי בגמר הפלייאוף.

פיטשון המשיך בעירוני גם בליגת העל ושימש כמחליף לגבוהים. למרות ששיחק רק קצת יותר משבע דקות בממוצע למשחק, פיטשון הרבה הרבה לחימה ולב ענק. לא פעם הכניסה שלו למגרש נתנה דחיפה לשחקני עירוני שנדבקו בהתלהבות ובתשוקה שלו. 

פיטשון שיחק 72 משחקים במדי עירוני בליגת העל, מה שמדרג אותו במקום השלישי בהופעות בקבוצה, בצוותא עם דקואן קוק, מיד אחרי טל דן וגולן גוט.

במהלך התקופה שלאחר פגרת הקורונה, מונה פיטשון לקפטן הקבוצה והמשיך להנהיג את שחקני עירוני על המגרש ובחדר ההלבשה.

פיטשון ישחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית במדי היורדת הטרייה, מכבי אשדוד. ובעירוני איחלו לו הרבה בהצלחה בדף הפייסבוק של הקבוצה: "המקצועיות, הדוגמא האישית והעבודה הקשה של רביב בכל דקה שהיה על המגרש הייתה מודל לחיקוי עבור השחקנים. המון בהצלחה בהמשך הדרך! תמיד תהיה חלק מנס ציונה, תודה על כל הכל"

יו"ר עירוני, יניב מזרחי: "רביב הוא שחקן מיוחד מאד. הוא תמיד ייתן הכל בלי קשר לכמות הדקות שהוא נמצא על המגרש. הוא גורם מאד חיובי ומחבר בחדר ההלבשה וזה מאד נדיר לשחקנים שלא מקבלים הרבה דקות משחק. הוא בחר לעבור לשחק בליגה הלאומית בכדי לקבל יותר דקות ולהשפיע יותר, ואני לגמרי מבין אותו. אני מאחל לו בהצלחה מכל הלב כי מגיע לו להצליח"

שחקן נוסף שעזב את עירוני הוא שחקן הבית, עידו שבת. שבת, רכז הנבחרת הצעירה, חתם באליצור יבנה מהליגה הלאומית

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה