רכבת הרים: ניצחון והפסד לסקציה בפתיחת העונה

$(function(){})



הקבוצה של ניר ברקוביץ' פתחה את העונה עם 0:2 על אדומים אשדוד מצמד של מור פדידה, אך במשחק השני נכנעה 2:1 לבית"ר תל אביב בת ים, במשחק בו איתי מורנו צימק את התוצאה לקראת הסיום. ביום חמישי פגשה הקבוצה את כפר קאסם, אותה תפגוש גם במחזור הראשון בליגה. קבוצת הנוער יצאה למחנה אימון

סקציה

מאת: אסף ניצן

העונה של סקציה נס ציונה יצאה השבוע לדרך באופן רשמי. אחרי מחנה אימונים שהוגדר כמוצלח, עם תוצאות יפות גם מול קבוצות מליגת העל, הקבוצה של ניר ברקוביץ' פתחה את העונה עם ניצחון 0:2 על אדומים אשדוד. הכתומים הראו עליונות מול העולה מליגה א', וניצחה מצמד שערים של מור פדידה.

פדידה, ששיחק בעונה שעברה בכפר קאסם, כבר החל לפרוע שטרות והאוהדים מרוצים מאוד מהשחקן, שאמור להוביל את ההתקפה ביחד עם לבאן קוטליה ודודו ביטון. כאשר קוטליה וביטון, שחקנים עם עבר בליגת העל, ייכנסו לעניינים, אין ספק שההתקפה של הנס ציונים אמורה להיראות הרבה יותר טוב.

עם זאת, אחרי המומנטום מהניצחונות במחנה האימונים והניצחון על אשדוד, החניכים של ברקוביץ' נחתו לקרקע ביום שני, עם הפסד 2:1 לבית"ר תל אביב בת ים. הכתומים נקלעו לפיגור 2:0 ונראו לא טוב לראשונה העונה, ולא הצליחו להשוות למרות שער של איתי מורנו בדקה ה-87.

בנס ציונה ינסו לתקן את הרושם במשחק חוץ מול כפר קאסם, שנערך ביום חמישי והסתיים לאחר סגירת הגליון. אגב, נס ציונה תתארח בכפר קאסם גם במחזור הראשון בליגה לקראת סוף החודש. בין לבין, הקבוצה תנסה להתקדם בגביע הטוטו, כדי להגיע עם מומנטום חיובי לליגה.

במקביל, גם בקבוצה הנוער של נס ציונה ממשיכים להתכונן לעונה הבאה בליגת העל לנוער. כזכור, הקבוצה עלתה לליגת העל בתום העונה שעברה, לאחר דרמה גדולה, ותקווה לתקוע יתד בליגה הבכירה לנוער בישראל. הקבוצה יצאה השבוע למחנה אימונים במתחם כנות, ואף פגשו את קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון, וסיימו את המשחק ב-1:1. סיון תלמי כבש את השער לזכות הנס ציונים. במועדון מגדירים את המחנה כמצוין מבחינה מקצועית וחברתית כאחד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה