רעידת אדמה בסקציה: ניר ברקוביץ עזב ליריבה מהתחתית.

$(function(){})

בתום מהלך בזק - ניר ברקוביץ התפטר מאימון סקציה נס ציונה ועבר לאמן את הפועל קריית שמונה מהמקום האחרון בליגת העל והיריבה לקרב ההישרדות. נכון לעכשיו - הצוות המקצועי יאמן את הקבוצה במשחק מול מ.ס אשדוד בשבת הקרובה.
***
רועי אנקווה לאתר נס ציונה נט - אי אפשר אפשר להשאיר בכח מי שלא רוצה להישאר. פועלים למינוי מאמן קבוע.

 ניר ברקוביץ מוצג בתפקידו החדש על רקע תגובות האוהדים מנס ציונה צילום פייסבוק עירוני איתוראן קריית שמונה

ברקוביץ השתדרג כלכלית - החוזה בקריית שמונה לשנה וחצי, במידה והקבוצה תישאר בליגה

מהלך בזק שהחל עם הודעת ההתפטרות של מאמן קריית שמונה, מנחם קורצקי, ביום שלישי בבוקר, הסתיים בהתפטרות של ניר ברקוביץ מאימון הסקציה ומינויו למאמן הקריה.

נכון לשעת כתיבת שורות אלו, לסקציה טרם מונה מאמן קבוע ואת הקבוצה ידריך הצוות המקצועי במשחק מול מ.ס אשדוד בשבת הקרובה.

היום, בשעות הערב הודיעה קבוצתו החדשה של ברקוביץ: עירוני איתוראן קריית שמונה הגיעה לסיכום עם המאמן, ניר ברקוביץ, עד לסיום העונה.

רועי אנקווה, מנכ"ל והבעלים של סקציה נס ציונה אמר לאתר נס ציונה נט:  אי אפשר אפשר להשאיר בכח מי שלא רוצה להישאר. גם אם עד מחר יגיע מאמן חדש סביר להניח שהוא לא יעמוד על הקווים ביום שבת. אנחנו נעשה הכל על מנת להשאיר את הקבוצה בליגת העל. 

אם הסקציה תישאר בליגת העל היכן תשחקו בעונה הבאה?. 

אם נישאר בליגת העל והמגרש ברחובות יהיה מוכן כנראה שנשחק שם. 

למה ברקוביץ עזב את הסקציה?  

על פניו נראה היה שהשידוך בין הסקציה, הבעלים אנקווה והמאמן ברקוביץ היה מושלם. לשניים הכרות מוקדמת עוד מהימים בהם אנקווה שימש בתפקיד מנכ"ל ראשון לציון שהייתה אז בבעלות איל ברקוביץ. 

תחת שרביטו של המאמן היוצא הקבוצה עלתה לליגת העל ובחודשים האחרונים מציגה יכולת משופרת על אף שלא תמיד מצליחה לתרגם אותה לנקודות. סגנון המשחק זוכה למחמאות לצד הצורך הברור לחזק את חוליית ההגנה. 

בתכנית הספורט ב 102FM חשף האח הגדול, איל ברקוביץ, את פרטי המעבר וסיפר ועל תפקידו בשידוך בין אחיו לעירוני קריית שמונה. עוד אמר ברקוביץ  "מעמד המאמן פה הוא אפס, אז שלא יתפלאו שיש שני צדדים למטבע".

המעבר לקרית שמונה מזמן לניר ברקוביץ שדרוג משמעותי בחוזה ההעסקה שלו לצד עבודה בקבוצת ליגת עתירת משאבים, גם אם היא במקום האחרון, נכון לעכשיו לפחות. 

ומה באשר לסקציה? העמדה שנחשבה ליציבה ביותר בקבוצה פנויה. מעמדו של ניר היה איתן גם כאשר הקבוצה פתחה את הליגה עם 5 הפסדים רצופים וכעת הקבוצה תצטרך לאתר מאמן מנוסה בקרבות תחתית, שיסכים להגיע ולהציל את הקבוצה שזקוקה באופן דחוף גם לחיזוק בחוליית ההגנה. 

על פי הפרסום באתר ynet המאמן ירוויח 50 אלף שקל, רכב והבטחה לעונה נוספת. 

מי יאמן את הסקציה עד סוף העונה?. 

אז מי מועמד לאמן את הסקציה?. בורסת השמות לוהטת. למעשה כל מאמן שלא נמצא תחת חוזהמוצא את עצמו ברשימת המועמדים והשאלה היא איזה מאמן יתאים למסגרת התקציבית ומי ירצה להגיע לקבוצה דלת התקציב מנס ציונה שנמצאת במקום ה 13. מקום אחד מעל קרית שמונה שנועלת את הטבלה. 

ומה אומרים האוהדים?

האוהדים של הסקציה אף הם קבלו בהפתעה את עזיבת המאמן. 

קובי דלאל, אחד האוהדים המוכרים של הקבוצה הגיב בפייסבוק : לא מובן קיבל פה את הבמה הכי טובה שאפשר לקבל, עשה עלייה קיבל שקט מהצוות הניהולי בראשות המנכ"ל רועי אנקווה פשוט חוסר לוויאיליות למועדון ולרועי. מקווה שידעו להביא מאמן ראוי שיוציא אותנו לדרך חדשה וביחד נצליח לשרוד את העונה הזו.

אולם לא כל האוהדים הגיבו כך

יהודה שמעיה, מהאוהדים הותיקים של הקבוצה כתב את המילים הבאות: 

מה זו ההודעה הדיפלומטית של המועדון "אנו מאחלים לניר הצלחה בהמשך הדרך " הצלחה פירושו שקריית שמונה תקדים אותנו בטבלה.ההודעה הנכונה היתה צריכה להיות "אנו נדהמים מבגידתו של ניר ברקוביץ ומאחלים לו שיכשל ויפוטר בהמשך הדרך " !!!

תגובת האוהדים בפייסבוק סקציה נס ציונה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה