שובו ליציעי הסקציה! אנחנו זה הלב הכתום ! כך קורא לכם קובי דלל, אוהד הסקציה.

$(function(){})

קובי דלל, דמות מוכרת בנס ציונה ואחד האוהדים השרופים של הסקציה, קורא לקהל האוהדים לחזור ליציע ולעודד את הקבוצה. בפוסט מרגש שפרסם הוא אומר: לא קובי דלל/ירון שהרבני לא פושו/אלי כהן ולא העמותה/רועי אנקווה הם הלב של המועדון אנחנו זה הלב, הלב הכתום גדלנו על המועדון הזה אנשים באו והלכו שחקנים צמחו, שיחקו מכרו אותנו אבל אנחנו נשארנו.
קורא לאוהדים לשוב ליציעים כבר במשחק הקרוב ביום שני ומכריז: אני מבקש שתעבירו את המסר לכל חבר ומכר שלכם די לחרם ! די לעסקנות ! די לאינטרס !

קובי דדל צילום מסך פייסבוק

בוקר טוב חברים ונס ציונים יקרים.

ישבתי וחשבתי מה לכתוב לכם מה לומר לכם או איך לגשת אליכם ולנסות לשנות את המצב.

בחרתי לכתוב לכם מרגשי הלב את התחושה שמלווה אותי בשנתיים וחצי האחרונות משנת העלייה לליגת העל דרך הירידה הכואבת וממשיך בשנת קורונה ומגיעה לשנה הזו תחושת ה"חרם" אותו אתם, לא כולם, אבל מי שעושה יודע, וממשיכים בלי שום סיבה להדיר את רגליכם מהמגרשים ובכך לחסל 5 שנים של עשייה שבאה מאהבת חינם (כך אני רוצה לקוות).

חמש שנים יצרנו קהילה של אוהדים צבועים בכתום שהשיא היה לראות את איצטדיון הפרדס (גם שם שאנחנו יצרנו) מלא ב - 3,500 כתומים!!!

מכאן פונה לכל אחד ואחד ממכם ומבקש שתעבירו את המסר לכל חבר ומכר שלכם דיי לחרם! דיי לעסקנות! דיי לאינטרס!.


לא קובי דלל/ירון שהרבני לא פושו/אלי כהן ולא העמותה/רועי אנקווה הם הלב של המועדון אנחנו זה הלב, הלב הכתום גדלנו על המועדון הזה אנשים באו והלכו שחקנים צמחו, שיחקו מכרו אותנו אבל אנחנו נשארנו.

לכן חברים אם אתם קוראים לעצמכם אוהדי הסקציה שבאתם בשביל הסמל הצבע והשם סקציה- מצפה כבר מהמשחק הקרוב ביום שני בבית שלנו לראות אותכם.

מקווה שהמסר לא יפול על אוזניים ערלות ותדעו לגלות בגרות בלי אגו, הסקציה היתה קיימת ותהייה תמיד שלנו של עיירה צנועה ויפה במרכז הארץ.

שלכם, קובי דלל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה