שני הפסדים לעירוני נס ציונה במשחקי אימון. איתי שגב: "נמשיך לעבוד ולייצר חיבור גם על המגרש"

$(function(){setImageBanner('6fc1c796-21cd-4ef0-8b57-fa48c748d072','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

מקום לדאגה בעירוני נס ציונה?. הקבוצה של אלעד חסין נכנעה לבאר שבע ולהפועל חולון במשחקי הכנה. ביום שישי - מפגש נוסף מול החולונים. אלעד חסין: "אנחנו צריכים לבנות את עצמו שבוע אחרי שבוע ואנחנו נלמד המון מהמשחק הזה כדי להגיע מוכנים לאירופה ולליגה. שגב: "נמשיך לעבוד ולייצר חיבור גם על המגרש"

עירוני נס ציונה צילום עמית סמיקט

עירוני נס ציונה ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הקרובה. לאחר שניצחה את הפועל באר שבע בתחילת השבוע שעבר, הקבוצה פגשה שוב את הדרומים למשחק אימון נוסף, אך הפעם נכנעה 96:90 למקומיים.


ללא אייזיה ווייטהד שלא נרשם למשחק, הכתומים בראשות דאסטי האנאס הובילו לאורך כל המחצית הראשונה, אולם המקומיים השיגו את היתרון ברבע השלישי, עליו הם שמרו עד הסיום. השבוע עירוני תפגוש את הפועל חולון לצמד משחקי הכנה נוספים. נס ציונה פתחה בחמישייה עם דמונטה הארפר, יאיר קרביץ, דאסטי הנאס, איתי שגב וג'רום מיינסי באר שבע פתחה בחמישייה עם ג'ינו קראנדל, ברנדון סמפסון, איגור קולשוב, ג'קינן גאנט וגלעד לוי.


הכתומים פתחו חזק בעזרת יכולת טובה של הנאס ושגב, שהריצו אותם ל-4:14 מהיר. הדרומיים השיבו בריצת 0:8 נגדית ועד סוף הרבע שתי הקבוצות נשארו צמודות זו לזו עם חילופי סלים בצבע, ובתום הרבע הראשון, 23:25 לנס ציונה. גם ברבע השני הקבוצות לא הצליחו לברוח, והכתומים, ששמרו על ההובלה לאורך כל המחצית הראשונה, שוב יצאו מעט יותר מרוצים עם 48:49 בהפסקה.


בפתיחתה המחצית השנייה הבאר שבעיים עלו ליתרון לראשונה במשחק והצליחו להתרחק מעט מהחבורה בכתום, למרות יכולת נהדרת של הנאס, שהגיע ל-16 נקודות, ובתום שלושים דקות, 69:74 לאדומים מהנגב. הרבע המכריע היה גם הוא צמוד לכל אורכו, אבל הדרומיים הצליחו לשמור על היתרון המזערי עד הסוף, ובסיום, 90:96 לחבורה של ליובין. 


דאסטי האנאס שוב הוביל את הקבוצה עם 22 נקודות, בעוד דמונטה הארפר הוסיף 13 משלו. איתי שגב וג'רום מיינסי קלעו 12 כ״א, תומר לוינסון 9, יאיר קרביץ 8, צוף בן משה 5, וינס אדוארדס 4, להב אקרמן 3 ונדב ינקוביץ׳ 2. אייזיאה ווייטהד לא שותף.


המאמן אלעד חסין אמר: ״משחק אימון טוב שלנו נגד קבוצה טובה. באנו לראות מה עובד יותר ומה פחות, היום זו הייתה ההגנה - אבל זו המטרה של משחקי אימון. אנחנו צריכים לבנות את עצמו שבוע אחרי שבוע ואנחנו נלמד המון מהמשחק הזה כדי להגיע מוכנים לאירופה ולליגה".

שחקן הרכב המבטיח איתי שגב: ״הראינו היום שאנחנו יכולים להיות קבוצה טובה בהתקפה, בטח כשנהיה בסגל מלא. הגנתית היה משחק לא קל - בין היתר כי שיחקנו נגד קבוצה מחוברת שממשיכה ברובה מהעונה שעברה - אבל היינו רכים מדי ואנחנו נעבוד על זה. ברמת האחדות והחיבור שלנו כקבוצה אנחנו במקום טוב ומתקדם יותר ממה שחשבתי נהיה בשלב הזה, בעיקר בפן החברתי. נמשיך לעבוד ולייצר את החיבור הזה גם על המגרש״.

הפסד חוץ מול הפועל חולון 


בייום שלישי ערכה הקבוצה משחק אימון נוסף, הפעם נגד הפועל חולון בחוץ. המשחק הסתיים בצורה חד צדדית עם 94:86 לחולון. ביום שישי ייערך משחק נוסף בין הקבוצות, שיהיה סגור לקהל, הפעם באולם לב המושבה בנס ציונה. ג'רום מיינסי הוביל את הקבוצה עם 16 נקודות, דמונטה הארפר הוסיף 15. דאסטי האנאס קלע 12, יאיר קרביץ 7, איתי שגב 6, צוף בן משה 6 ונדב ינקוביץ 3. לוינסון ואקרמן שותפו ולא קלעו.


במקביל, הקבוצה התחזקה השבוע בשחקן נוסף - יונתן אבולוף. אבולוף (18, 1.95) גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, והיה חלק מסגלי נבחרות ישראל הצעירות, כולל הסגל הרחב של נבחרת הנוער בקיץ הנוכחי - אך לא יצא עם הנבחרת לאליפות אירופה בעקבות פציעה.


בעונה החולפת הוביל אבולוף את קבוצת הנוער על של הפועל ירושלים לגמר גביע המדינה ולחצי גמר הפלייאוף, עם ממוצעים של 14.5 נק׳ (44% לשלוש), 4 ריב' ו-3 אס׳ למשחק. בנוסף לקח חלק יחד עם ירושלים בפיינל פור של ליגת האלופות לנוער בטורקיה, ורשם ממוצעים של 16 נק׳ (40% לשלוש), 3 ריב' ו-3 אס׳ למשחק.


מאמן הקבוצה אלעד חסין: ״אנחנו שמחים על הצטרפותו של יונתן לקבוצה. הוא שחקן צעיר שהראה יכולות טובות בליגות הצעירות, ואנחנו מקווים שיעשה אצלנו את קפיצת המדרגה לבוגרים״.


יונתן אבולוף: "אני שמח ונרגש להגיע לעירוני נס ציונה ולהתחיל את הקריירה תחת אלעד חסין. מתרגש לשחק במדים הכתומים של נס ציונה, מקווה ומאמין שנעמוד ביעדים שהצבנו ברמה האישית והקבוצתית. יאללה עירוני!".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה