שני ניצחונות מרשימים לא.כ נס ציונה, גז: "שינינו גישה"

$(function(){})

שבוע מוצלח מאוד לקבוצה של כפיר דראי, עם ניצחון דרמטי על אס"א תל אביב וניצחון ביתי על קרית מוצקין. ביום שישי (14:30) תארח הקבוצה באולם צימרמן את מכבי תל אביב, כאשר ניצחון יבטיח לה את המקום בבית העליון. גז: "מזמין את כולם להגיע ולעודד"

מחאת נס ציונה

א.כ נס ציונה סגרה שבוע מרשים מאוד. הקבוצה של כפיר דראי השיגה שני ניצחונות רצופים והיא ממשיכה בעונה הטובה מאוד שלה, כאשר היא עלתה כעת למקום השישי, המוביל לפלייאוף העליון בתום העונה הרגילה.

השבוע התחיל עם ניצחון יפה – 26:32 על מכבי קרית מוצקין בבית. נס ציונה, שחיפשה - גם מצאה ניצחון ביתי ראשון. הכתומים הוליכו כבר מהפתיחה ושמרו על ההובלה לאורך כל שלבי ההתמודדות בדרך לניצחון. הרבו להבקיע לנס ציונה: מרקו צ'אמפר 7 שערים, אורי גז, אור רחימוף ונועם ניב 6 כ"א, ניב שמן 5. אור כנעני עם 17 עצירות ושער שכבש.

ביום שלישי השבוע, רשמו הטייגרים ניצחון דרמטי של 31:32 (17:17) על אס"א תל אביב. אור רחימוף הוביל את הטייגרים עם 12 שערים. מרקו צ'אמפר עם 7 שערים. עומרי נדלר כבש 4. אור כנעני עם עצירה מכרעת בשניות הסיום מול אייל זייפרט, ושער הניצחון היה שייך לליאור קוזניץ.

כאמור, הטייגרים יפגשו ביום שישי (14:30) את העולה החדשה מכבי תל אביב, כאשר ניצחון יבטיח לה את ההעפלה לבית העליון.

אורי גז התייחס למשחק ואמר: "בתקופה האחרונה ולאחר החזרה למגרשים שינינו גישה בקבוצה ואנחנו רואים את זה במשחקים עם הרבה פייטריות ורצון גדול מתמיד לנצח. הגישה הזו באה לידי ביטוי גם בתוצאות במשחקים האחרונים וכרגע אנחנו מתמודדים ראש בראש מול מכבי תל אביב על הכניסה לבית העליון. אני מזמין את כל העיר להגיע ולעודד אותנו, האנרגיות של הקהל אצלנו בבית מוסיפות לנו המון".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה