תפנית בעלילה?. הסקציה עשויה לחזור לליגה הלאומית. הסיכוי והקשיים שבדרך.

$(function(){setImageBanner('77fb5b6b-f65d-4f1d-a3dc-864f0a4d905d','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,46076,'Image','');})

האם סקציה נס ציונה תשחק בליגה הלאומית בעונה הבאה?
הבעיות הכלכליות באום אל פאחם, לה מונה השבוע נאמן מטעם הבקרה, עשויות להחזיר את הסקציה לליגה הלאומית. עם זאת, גם הסקציה תתקשה להעמיד תקציב, ומ.ס טירה עשויה היא לקבל את הכרטיס במקרה של התפרקות של אום אל פאחם.

איתי רוטמן כבר לא בסקציה חתם בהפועל פתח תקווה צילום פייסבוק סקציה

 תפנית בעלילה?. הסקציה עשויה לחזור לליגה הלאומית. הסיכוי והקשיים שבדרך.

זה לא תקדים ואירוע דומה היה מנת חלקה של הפועל פתח תקוה לפני שנתיים. 

האם סקציה נס ציונה בכל זאת תשחק בליגה הלאומית בעונה הבאה? זהו לא תסריט מופרך לחלוטין לאור המצב הלא ברור של הפועל אום אל פאחם. באום אל פאחם יש בעיות כלכליות קשות מאוד, והבקרה מינתה לה נאמן שינהל אותה. אם הקבוצה לא תצליח להעמיד את תקציב המינימום, בהתאחדות יחפשו קבוצה שתחליף אותה, וכמובן שאחת המועמדות הבולטות היא נס ציונה.

הסיכוי וההסתבכות הכלכלית

הבעיה היא שגם נס ציונה נמצאת בקשיים כלכליים, ובמצב כזה, מי שייתכן שתעלה ליגה היא מ.ס טירה, שנראית כמועמדת הגיונית יותר לאור העובדה שגם בני שפרעם, היורדת השנייה מהלאומית, נמצאת בקשיים כלכליים. יהיה מעניין לראות אם אכן אום אל פאחם תרד ליגה, האם נס ציונה, שהיא המועמדת הבכירה להחליף אותה לפי התקנון, תעמיד את התקציב הראוי ותחזור לליגה.

בנושא אחר, שחקן הסקציה, ליאל צ'אנה, נמכר השבוע להפועל ירושלים. צ`אנה בן ה-23 גדל במחלקות הנוער של הקבוצה מהפרדס, ורשם בעונה החולפת 33 הופעות, במהלכן כבש שלושה שערים ובישל שער אחד. כעת, הוא יקבל הזדמנות נהדרת בליגת העל.

השחקן יעשה את הדרך לטדי תמורת 120,000 שח ובמידה ויימכר בעתיד הסקציה תקבל אחוזים ממכירותו. מדובר בסכום שנותן המון אוויר לנשימה לקבוצה, ויכול לעזור לה לצאת מהקשיים הכלכליים שלה.

״אני נרגש להגיע לבית החדש שלי, מועדון גדול כמו הפועל ירושלים", אמר צ'אנה, "תודה רבה על האמון בי, ואני מבטיח לתת בחזרה 100% על הדשא. שמעתי המון דברים טובים על האוהדים ואני מצפה כבר לפגוש אתכם בטדי".

כמו כן, שחקן נוסף שעזב השבוע את הקבוצה הוא איתי רוטמן, שחתם בהפועל פתח תקווה ובכך הוא נשאר בליגה הלאומית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה