כ 650 ילדים והורים בטקס סיום העונה של א.כ. נס ציונה. וגם: מרקו קאמפר ממונטגרו חתם בא.כ נס ציונה

$(function(){})

הפיבוט המונטנגרי, ששיחק בקרית אונו ובדימונה, מצטרף לסגל של כפיר דראי: "זה כבוד גדול עבורי. מאמין ששיתוף הפעולה יהיה מצוין ושנעמוד במטרות". דראי: "בטוח שיצליח להביא את היכולות הטובות שלו אלינו"

גלעד חזון

דיגישארק

 טקס סיום העונה של א.כ. נס ציונה התקיים השבוע כאשר כ- 650 הורים, ילדות וילדים הגיעו לאולם צימרמן היציעים נצבעו בכתום-כחול ויחד כולם נתנו צבע מיוחד ובעיקר אווירה משפחתית אדירה. בשיא הערב נערך טקס המצטיינים בו חולקו המדליות והגביעים ובסיום קינחו הנוכחים עם משחק הורים נגד מאמנים. במועדון הודו לנוכחים וגם לראש העיר מר שמואל בוקסר וחברי מועצת העיר שהגיעו, תמכו וחילקו לילדים את התשורות.

החתמה בעמדת הפיבוט לא.כ. נס ציונה: הזר מרקו קאמפר חתם בקבוצת הבוגרים לעונת המשחקים 2022/2023.

קאמפר (בן 29, 195 ס"מ), יליד מונטנגרו, מגיע לטייגרים עם ותק בישראל של שלוש עונות לאחר ששיחק בשנים האחרונות בהפועל קרית אונו (עונת 19/20) ובמכבי דימונה במשך שתי העונות האחרונות. לפני הגעתו לסגל של כפיר דראי, שיחק קאמפר גם ברומניה, מונטנגרו, הונגריה וגם במדי נבחרת מונטנגרו במספר טורנירים לאורך השנים.

השחקן אמר לאחר החתימה במועדון: "זה כבוד גדול עבורי לשחק ולהיות חלק ממועדון הכדוריד של נס ציונה. אני מקווה ומאמין ששיתוף הפעולה יהיה מצוין עבור שני הצדדים ושנעמוד במטרות כקבוצה".

כפיר דראי, מאמן הקבוצה: "אני שמח מאוד מהחתמה של מרקו. מדובר בשחקן מאוד יציב ששיחק כבר כמה שנים בארץ בקבוצות שונות. אני בטוח שהוא יצליח להביא את היכולות הטובות שלו גם אלינו בשנה הקרובה ומאחל לנו הרבה בהצלחה".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה