40 נס ציונים התחרו בין 400 המשתתפים בתחרות טריאתלון ילדים הארצית שהתקיימה בנס ציונה בשבת

$(function(){setImageBanner('10605873-4e98-4f65-9bff-4958bb1f8be3','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,46076,'Image','');})

גם השנה, לאחר "הפסקת הקורונה" השתתפו מאות בתחרות הטריאתלון הארצית אשר התקיימה זו השנה ה 13, ביום שבת האחרון ה 9.10.21 בעיר, בין המתחרים- כארבעים ילדים נס ציוניים. התחרות בחסות עיריית נס ציונה ובשיתוף איגוד הטריאתלון הארצי, מחלקת הספורט וקבוצת הטריאתלון המקומית.

ניר קידר

פרטי

ניר קידר

צילום: ארתור ביננשטוק

התחרות המשולבת כללה מקצה שחיה, מקצה רכיבה על אופניים וקטע ריצה, סה"כ התקיימו במקביל במהלך הבוקר 17 מקצים, כאשר כל מקצה מותאם ברמת הקושי לשכבות הגיל השונות. המקצה הראשון עבור קבוצת גילאי 8, הוזנק לבריכה כבר בשעה 06:15. (מה שגרם למחאות מצד תושבי מליבו שטענו כי רעש הרמקולים הפריע למנוחתם ומנוחת ילדיהם) מקצה אחרון, סופר ספרינט לבנות בגילאי 15 הסתיים בשעה 10:30.

לכל המשתתפים בתחרות הוענקו חולצות, בקבוק מים וכריך ובסיום התחרות מדליית השתתפות. הזוכים בשלושת המקומות הראשוניים קיבלו משקפי שחייה איכותיים ובקבוק שתיה רב פעמי, תרומתם של הספונסרים.

בתחרות השתתפו ילדים מכל מרחבי הארץ וכולל באר שבע, ירושלים, כפר סבא ועוד. גם מהצפון הרחוק – נהריה וכפר גלעדי הגיעו לתחרות. כל הילדים המשתתפים סיימו את המסלולים בהצלחה ובזמנים מרשימים.

התחרות אשר אורגנה על ידי הקבוצה וההורים המתנדבים התנהלה בסדר מופתי תוך עמידה בזמנים ושמירה על רוח ספורטיבית ועל אווירה נעימה בין המתחרים. המארגנים פעלו רבות בשיתוף הורים וספורטאים מתנדבים לארגון התחרות תוך דאגה לכל פרט ופרט.
כמידי שנה ההורים והספורטאים מקבוצת הטריאתלון, דאגו לקבלת פנים לבבית ולכיבוד עבור המתחרים ומשפחותיהם

בתחרות נכחו ראש העיר שמואל בוקסר, יו"ר איגוד הטריאתלון הארצי מיכאל זיו, חברי הנהלת האיגוד. מאמן הקבוצה אלי גז ונציגי הנהגת ההורים אלי רג'ואן ודניאל נבון.

כ 70 ילדים בנס ציונה מגיל 8 ועד גיל 16 מתאמנים במסגרת קבוצת טריאתלון במהלך כל ימות שנה בהובלת המאמן הותיק והמוערך אלי גז 

ראש העיר שמואל בוקסר, הגיע להזניק את מקצה הילדים בגילאי 13, לעודד את כלל המתחרים ולחלק את המדליות לזוכים במקומות הראשונים.

ראש העיר אמר למתחרים: אני גאה בכם על הרוח הספורטיבית, על החתירה למצוינות. הפגנתם רמה גבוה של יכולות. כל ילד שסיים את המסלול היום הוא מנצח. ראינו השתתפות שיא של למעלה מ 400 משתתפים אשר הגיעו מכל קצוות הארץ. עיריית נס ציונה תמשיך לתמוך בתחרות המופלאה הזו ובערך המוסף שהיא נותנת לילדים.


דניאל נבון, מסכם:
זו היתה אחת התחרויות הגדולות באזורנו, עם מספר שיא של משתתפים. כמעט כפול מכמות המשתתפים שאירחה העיר בפעם הקודמת. הפקת התחרות בוצעה על ידי הורים והנערים והיא דוגמא ראויה להתנדבות ועשייה משמעותית של תרומה לקהילה. אני מודה לעיריית נס ציונה ולכל השותפים על התמיכה בתחרות. מודה במיוחד לאלי גז ואלי רג'ואן על ניהול התחרות על כל שלביה, במקצועיות, במסירות ותוך דאגה לכל פרט ופרט. תודה מיוחדת למתנדבים הרבים בניהם: עידן טוהר וארתור ביננשטוק, תרומתם להצלחת התחרות ניכרת וחשובה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה