עמרי מימון: "התרגלנו לצפיפות משחקים, רוצים להגיע לפלייאוף העליון"

$(function(){})

מאמן א.כ נס ציונה מוכן למשחק הליגה מול מוצקין ולמפגש הגביע מול דימונה, שייערכו בתוך 3 ימים: "עסוקים בהתאוששות והכנה, יש חשיבות גדולה לגביע, רוצים לחוות את חצי הגמר שוב". על היריבות: "מוצקין איכותית, דימונה השתנתה". וגם, הנוער, שמוליכים את הטבלה: "הפתעה גדולה, אוהב את הילדים"
מאת: אסף ניצן

פרטי

העונה של א.כ נס ציונה מגיעה לצומת חשובה במיוחד, עם שני משחקים בתוך שלושה ימים. ביום שישי תפגוש הקבוצה של עמרי מימון את מכבי קרית מוצקין (15:00, אולם גושן) למשחק שיכול לשים את הקבוצה עם רגל וחצי בפלייאוף, ולאחר מכן, ביום שני (20:00, צימרמן החדש), תארח את מכבי דימונה, במטרה לעלות לרבע גמר גביע המדינה.

רגע לפני השבוע הגורלי, דיברנו עם מאמן הקבוצה, עמרי מימון, על המטרות של הקבוצה, השאיפות שלו, האופי של הקבוצה, ועוד מילה אחת על קבוצת הנוער של המועדון, אותה הוא מאמן, שנמצאת במקום הראשון בטבלה.

אתם עומדים בפני שבוע חריג יחסית של שני משחקים. איך אתם מתכוננים פיזית ומנטלית?

"האמת שבעונת הקורונה הזו די התרגלנו לצפיפות משחקים, בדיוק סיימנו 4 משחקים ב-11 ימים ואין ספק שזו בעיה מהבחינה הפיזית וגם המנטלית. למעשה רוב האימונים מתעסקים בהתאוששות ממשחק ובהכנה למשחק הבא. יש לפנינו משחק ליגה חשוב מאוד ביום שישי במוצקין ומיד ביום שני משחק שמינית גמר גביע המדינה נגד דימונה".

מה המטרות העונה בליגה? מצד אחד מסתכלים למטה, מצד שני, אפשר עוד להגיע לפלייאוף העליון.

"המטרה היא ברורה מאוד - להגיע לפלייאוף העליון ולהמשיך לקדם את שחקני הבית שלנו".

מה החשיבות של הגביע מבחינתכם?

"לגביע יש חשיבות גדולה מאוד עבורנו. זה מפעל שעם הגרלה טובה וכמה משחקים טובים אפשר להגיע רחוק. לפני שנתיים היינו בחצי הגמר בדרייב אין וזו הייתה חוויה מדהימה וכולנו רוצים לחוות אותה שוב, עם עוד צעד אחד קטן קדימה".

אתם פוגשים את מוצקין במשחק מפתח עבורכם, שיכול להזניק אתכם מעלה. איך ההרגשה?

"מוצקין קבוצה מאוד איכותית עם 3 זרים ברמה גבוהה ומאמן זר מצוין. יותר מהכל, היא קבוצה מאוד ביתית, אין לי ספק שהולך להיות משחק קשוח מאוד ובשביל שתי הקבוצות המשחק מאוד משמעותי. אני מקווה שנדע לעשות את הדברים הנכונים על מנת לחזור עם 2 נקודות".

אתם אחרי ניצחון, מוצקין אחרי הפסד, זה ישפיע?

"אני לא חושב שיש השפעה למשחק הנוכחי לתוצאות המשחק שלפני כי למעשה כל משחק הוא קריטי. בטוח שלא נגיע שאננים כי ניצחון יכול להבטיח לנו מקום בפלייאוף".

אתם פייבוריטים גדולים מול דימונה, שמגיעה בכושר רע ובעיצומו של מאבק נגד ירידה. המקום ברבע מובטח?

"במשחק גביע אין פייבוריטים, ואנחנו רואים את זה בכל ענף ספורט. דימונה קבוצה מאוד איכותית ושונה מדימונה של פתיחת העונה. יש להם בסגל שחקנים בכירים מאוד שזכו בתארים, והמשחק הזה הוא שווה כוחות לחלוטין".

שאלה לסיום. הנוער, שאותם אתה מאמן, במקום הראשון בטבלה. חולמים על תואר?

"קבוצת הנוער זו ההפתעה הכי גדולה במועדון כרגע, כל הקבוצה היא כמעט חדשה לגמרי והשאיפה הייתה להישאר בליגה. אנחנו משחקים בצורה מאוד ייחודית ושונה מכל קבוצות הליגה ולמעשה הופכים את החסרונות שלנו ליתרונות. לא חלמנו שאחרי הסיבוב הראשון נהיה עם 7 ניצחונות במקום הראשון. יחד עם זאת, המרחק לתואר הוא רחוק מאוד והמטרה העיקרית שלי בקבוצת הנוער היא להקנות ערכים ולהצמיח שחקנים לקבוצת הבוגרים. אם יחד עם זה, יגיע גם תואר, אנחנו נהיה מאושרים. אני אוהב את הילדים ומאושר מהצלחתם".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה