במתחם העסקים ביקינתון פותחים בקונספט חדש "ברנצ'שישי"

$(function(){setImageBanner('c9464244-116e-4020-8db0-b7e3d01b09ef','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48442,'Image','');})

לאחר ההצלחה בשישי שעבר, (ראו בסרטון המצ"ב) -בעלי העסקים במתחם משיקים במתחם בראנץ' שישי טרי בשיתוף פעולה של: פיצה אותנטיקה, בא-גט, פינוקצ'ין ופרי חדש.
,לא תאמינו איזה תפריט הם הכינו !!!

פרטי

בעקבות הצלחת הניסוי בשבוע שעבר, החל מהשבוע,  יתקיים בראנץ' שישי משותף של העסקים ביקינטון:  פיצה אותנטיקה, בא-גט, פינוקצ'ין ופרי חדש.

בתפריט, בין היתר: 

שניצל פריך וחם בתוך חלה טרייה עם מטבוחה, שקשוקה מדהימה עם באגט טרי, לאבנה, עלי גפן, צזיקי וסלט פנצלנה עם פוקצ'ה טרייה, פיצות על בסיס קמח שקדים וטפיוקה, בירה דאורה קרה ,מיץ תפוזים ורימונים סחוט, קפה שווה וצ'ייסרים של אוזו, בקרדי ולימונצ'לו.

 ויהיו הרבה אפשרויות לרכישת מעדנים ל"טייק ווי" כולל תבשילים מבית אמא של "בא גט" 

וכך סיפר לנו ערן מ"פינוקצ'ין" על היוזמה וכיצד נולדה.   "לפני שבוע פנה אלי רועי השכן שלי במתחם לב האירוס ברחוב יקינטון בנס ציונה, הבעלים של פיצריית אותנטיקה המעולה. 
רועי שיתף אותי בזכרונותיו על ימי שישי העליזים שהיו לפני הקורונה, על חברים שמגיעים לשתות ולאכול, יושבים באווירה כיפית עם צ'ייסר ובירה ומתכוננים לכניסת השבת יחד וכמה זה חסר לו כעת היות ונוצרה ירידה בכמות האנשים שיוצאים מהבית.
החלטתי יחד איתו להרים את הכפפה, לשלב כוחות וביחד להרים אירוע קבלת שבת שיתאים גם ללקוחות שאינם נמנעים מגלוטן. 
הכנסנו לסיפור גם את אסף ושי הבעלים של פרי חדש שפתחו לא מזמן חנות פירות וירקות ממש ממש שווה במתחם. 
בשישי האחרון זה קרה.חגיגה אמיתית של אוכל טוב, מוסיקה מעולה ואווירה כיפית. פינה של שפיות בכאוס שבו אנו נמצאים.
יש לציין כי במסגת יוזמת ערבות הדדית אנו בפינוקיצ'ן מאפשרים כבר מספר שבועות ליצרנים קטנים אשר נפגעו ממשבר הקורונה, להגיע לחנות ולמכור ישירות את מוצריהם ישירות ללקוחות החנות. 
ואכן, בשישי האחרון אירחנו את אילן , השף והבעלים של מסעדה תל אביבית  שנסגרה בגלל המשבר.
אילן הפעיל דוכן של פלאפל ושניצלים חמים בחלה ללא גלוטן , דוכן שנחל הצלחה ענקית (עד שעה 13 נגמר הכל!) 

ולקראת מחרתיים, שישי 28.8 חברנו יחד ארבעה עסקים, כולל "בא-גט" שהצטרף ויציע אוכל טרי מבושל לשבת, הכל מבית אמא , להרים הפנינג שמח באווירה קלילה של מוסיקה טובה, אוכל מעולה ואלכוהול. בתקופה כזו של חוסר ודאות, תסכולים ומתחים, שנובעים בגלל הקורונה ,הכלכלה, הפוליטיקה ומה שביניהם, יצרנו כאן פינה של שפיות, של ערבות הדדית ודוגמא איך אפשר אחרת".

מצ"ב סרטון של אירוע משותף מיום שישי האחרון.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה