מתכונים לסוף שבוע גשום: המרקים שיחממו לכם את החורף.

$(function(){setImageBanner('6c36bf3f-3977-4933-9090-3727e67ea87d','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,48442,'Image','');})

החורף הגיע וזה הזמן לרענן את רשימת המתכונים של מרקים לחורף. צוות האתר לקט עבורכם את מתכוני מרקים שכל אחד יכול להכין באמצעות מצרכים פשוטים שיש בכל בית. מתכון למרק בחורף הרשימה המומלצת.
***
מדור המתכונים של אתר נס ציונה נט מגיש לכם אוסף של מתכוני מרקים לחורף. המשותף לכולם - מרק לחורף קל להכנה. צפו כעת בווידאו מתכונים להכנת מרק חורפי מרק אפונה, מרק כתום, מרק מינסטרונה.

מתכונים לסוף שבוע גשום: המרקים שיחממו לכם את החורף.

החזאים מבטיחים שסוף השבוע הקרוב עתיד להיות גשום במיוחד ולבשר את בואו של החורף, מה שפותח באופן רשמי את עונת המרקים והתבשילים המנחמים והמחממים. אז לקראת בואו של החורף הישראלי קבלו 2 מתכונים למרקים מיוחדים שיאפשרו לכם לקבל את הגשם הראשון בטעם נכון.

המנה שתחמם לכם את החורף - מרק לזניה

חלקנו חוגגים את הטיפות משמיים בעוד אחרים סופרים ימים ודקות עד לסוף העונה הגשומה. אבל כולנו נזכה במהלך החודשים הקרובים לחזור מעט רטובים הביתה, ולהתנחם במרק חם. מרק לזניה: מתכון למרק מנחם לכבוד פתיחת העונה הגשומה.

==> מרק לזניה מתכון מרקים חורפיים 

מרק ברוקולי ושמנת שיחמם לכם את החורף

אחד המתכונים השווים של החורף מחבר בין הברוקולי הירוק לשמנת הלבנה ויוצר מרק במרקם חורפי ומענג. מדובר במתכון ביתי פשוט שכל אחד יכול להכין, להגיש אל השולחן ולקצור את המחמאות. 

==> מתכון למרק ברוקולי ושמנת     

המתכונים המנצחים שלוש מרקים קלים ומהירים להכנה!! מרק אפונה, מרק כתום, מרק מינסטרונה

שלושה מרקים מושלמים לחורף, למבוגרים, לילדים ולקטנטנים שמתחילים טעימות! מתוך ערוץ היוטיוב של Neta Livne. 

מזג האוויר בחוץ דורש מרק!! 3 מתכוני מרקים שמכינים בחמש דקות עבודה ממרכיבים שיש בבית ואת היתר הנינג'ה חם-קר עושה! אפשר להכין גם בסיר. 

שני המתכונים הראשונים מושלמים לקטנטנים שמתחילים טעימות, למרות שגם מבוגרים עפים עליהם.



מתכון המרק הקלאסי שתמיד מצליח מרק עוף וירקות

מנה מושלמת כשקר בחוץ! עשירה בחלבון, סיבים תזונתיים וויטמינים ומינרלים. אז לכבוד החורף שהגיע, הכנתי מתכון למרק עוף קל להכנה, טעים ובריא. מתוך ערות היוטיוב של אמבר זלטמן. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה