אדריכלית במרכז קלרה רגן

$(function(){setImageBanner('93b14813-8cf1-4364-8536-fe442a7c4fbf','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

משרד “קלרה רגן, אדריכלות ועיצוב” הוקם בשנת 2012 ועוסק במגוון שירותי אדריכלות ועיצוב פנים, כמו למשל: ליווי וייעוץ בפרויקטים שונים, תכנון ועיצוב בתי מגורים, מוסדות ציבורים, חללים מסחריים.

freepik

כמי שמציבה סטנדרטים בלתי מתפשרים ללקוחותיה, אני מקפידה לעבוד יחד ועם מיטב מהנדסי הבניין, קבלנים /יועצים ואחרים בתחום הבנייה והעיצוב, וזאת על מנת לצור מבנים / חללים מתוכננים היטב ומבוצעים במקצועיות יתרה.

כאדריכלית שעמלה שעות רבות על תכנון ועיצוב הפרויקטים השונים, אני רואה את ניהול הפרויקט כחלק חשוב ובלתי נפרד מהתהליך ולכן אני מקפידה להתעדכן בכל החידושים בענף התכנון, העיצוב והבנייה באופן שוטף הן בארץ והן בחו"ל.

השכלה וניסיון מקצועי: אני בעלת תואר ראשון באדריכלות, ותואר שני בתכנון ערים, ובוגרת הפקולטה לאדריכלות ואורבניזם מהאוניברסיטה הקתולית של סלטה, ארגנטינה.

יש לי מעל 17 שנות ניסיון ואני רשומה בפנקס האדריכלים והמהנדסים ובעלת הסמכה ורישיון לעסוק באדריכלות ועיצוב פנים.

 שירות בלעדי באזור המרכז

אזור השירות העיקרי שלי הינו אזור המרכז (לעתים "גולשת " לכיוון השפלה או הדרום תלוי הקשר הפרויקט ואופיו). אני אוהבת להיות קרובה לפרויקטים שלי וזאת על מנת לתת מענה מלא, מקיף ומיטבי לכל לקוח ולקוח, מבלי לבזבז זמן נסיעה בפקקים וכבישים בלתי נגמרים.

מעבר לכך, מתוקף תפקידי אני מחויבת ל – 4 ביקורים מינימום באתר לשם פיקוח שוטף (פיקוח עליון) או למקרה של בלת"ם בפרויקט, או פגישות דחופות. הקרבה שלי לאזור מאפשרת לתת מענה מיטבי, מהיר ויעיל, דבר שנותן ראש שקט ללקוח. ומי כמוני יודעת כמה לקוח רגוע – זה חשוב.

 מה היתרונות של אדריכלית במרכז ?

כאדריכלית המתגוררת באזור המרכז , אני מכירה מקרוב את כל נושא הבירוקרטיות, האישורים, ההיתרים ולא פחות חשוב אני בעלת קשרים הדוקים עם רבות מדמויות המפתח בתחום הבינוי ברשויות אשר יכולים לסייע לי וללקוחותיי בקיצור קידום היתרים ואישורים רלוונטיים לפרויקט שלנו, מה שלא היה מתאפשר, או לכל הפחות היה מתעכב, באם היה מדובר באזור אותו אני לא מכירה.

בנוסף, כמי שמכירה היטב את החנויות, החברות, הספקים ונותני השירות בכל הקשור לחומרי גמר, יש לי את האפשרויות להציע ללקוחותיי דרך אנשי המכירות - מחירים טובים יותר בעבור המוצרים השונים.

כאשר כל הקשור לפרויקט נמצא ונגיש באזור המרכז, כך ניתן לקדם את הפרויקט בצורה חלקה ומהירה יותר.

אז איפה אנחנו יושבים? משרדינו נמצא באיזמל 2. נס ציונה. צרו איתנו קשר ונשמח להגשים לכם את החלום

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה