אחסון תכולת דירה בתקופת רילוקיישן

$(function(){setImageBanner('43f33477-753f-40b7-80c6-4f4e2636ebb7','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

רילוקיישן הפך לתופעה נפוצה מאוד בישראל - הרבה אנשים ומשפחות יוצאים להרפתקה בחו"ל לתקופה מסוימת, בין אם שנה או כמה שנים, מטעם מקום עבודה או לימודים של אחד מבני הזוג. רילוקיישן הוא מאוד מרגש, אך הוא דורש גם הרבה מאוד התארגנויות לוגיסטיות - למשל, מה תעשו עם כל הציוד שיש לכם בארץ עד שתחזרו מהרילוקיישן?

לשאלה הזו יש כמה תשובות - אפשר לאחסן את הציוד אצל ההורים או אצל קרובי משפחה, אם יש אצלם מספיק מקום; אפשר למכור או למסור את הציוד; אך הפתרון המקובל ביותר הוא אחסון תכולת דירה במחסנים להשכרה.

 

אחסון תכולת דירה בתקופת רילוקיישן  - מה זה אומר?

מחסנים ויחידות אחסון להשכרה מאפשרים השכרה של מחסן בנפחים משתנים לתקופת זמן קצרה או ארוכה. תוכלו לבחור במחסן בנפח המתאים לכל הציוד שלכם, ולהשכיר את המחסן עד שתחזרו לארץ, בין אם מדובר על שנה או כמה שנים.

 

מחסנים להשכרה מגיעים בגדלים גדולים מאוד לאחסון של הרבה רהיטים, מכשירי חשמל, ביגוד וציוד, וכן גם בנפחים קטנים יתר במידה ואתם רוצים לאחסן רק כמות קטנה של ציוד.

 

איך בוחרים מחסנים להשכרה לאחסון תכולת דירה?

כשאתם בוחרים במחסנים להשכרה לצורך אחסון תכולת דירה לרילוקיישן, יש כמה פרמטרים שכדאי לכם לקחת בחשבון:

 

  • התאמה אישית של המחסן - חשוב לבחור במתחם אחסנה המאפשר התאמה אישית לפי הצרכים שלכם, בין אם לפי נפח המחסן הדרוש לכם ובין אם בתקופת הזמן הדרושה לכם, וכדאי לוודא שתוכלו להאריך את תקופת האחסנה לפי הצורך (במקרה והרילוקיישן מתארך).
  • בטיחות - חשוב מאוד לבחור במקום בטיחותי, עם מצלמות, מנעולים, שמירה 24/7 וכל מה שנדרש כדי שהמקום יהיה מאובטח. אתם לא נמצאים באזור ולכן אתם לא תוכלו לבדוק מפעם לפעם אם הציוד שלכם בסדר, וזה חשוב שתסמכו על המקום בו אתם מאחסנים את הציוד היקר שלכם!
  • ביטוח תכולה - בחרו במקום המציע ביטוח תכולה, גם בפני אסונות טבע כמו רעידות אדמה וכן גם מפני נזקים כמו שריפה. מעבר לזה שביטוח תכולה הוא חשוב, שכן תוכלו להיות בטוחים שלא משנה מה קורה אתם מבוטחים, העובדה שהמתחם מציע ביטוח אומרת הרבה - חברת ביטוח לא תבטח כל מקום, אלא רק אחד שעומד בכל התנאים הנוקשים שלה.
  • בקרת אקלים - כיוון ואתם נוסעים לפחות לשנה והציוד שלכם יחווה גם חורף וגם קיץ בתוך מחסן, חשוב לבדוק האם יש בקרת אקלים. אחרת, הציוד עלול לצבור לחות במהלך התקופה. חשוב גם לוודא שהמחסן אטום לחלוטין ושמור, ושאין כל סיכוי לנזילה או לחדירה של מים.

 pixabay

מה לאחסן לפני רילוקיישן?

יציאה לרילוקיישן היא זמן טוב לעשות סדר בכל הציוד שלכם, ולהחליט מה חשוב לכם לאחסן ומה אפשר לזרוק/למכור. נצלו את המחסן לאחסון תכולת דירה כדי לעשות סדר בדברים שלכם, והכניסו פנימה רק מה שתרצו לקבל בחזרה אחרי ההרפתקה שלכם בחו"ל!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה