איזה בעל מקצוע עוסק בתיקון דלתות הזזה

$(function(){setImageBanner('dbba9bc1-121c-4cda-bc3a-5d2fbfe30ec6','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

ארונות הם פריט ריהוט מרכזי, הן בבתים פרטיים והן בעסקים. אף שפריטי ריהוט שונים נקראים בשמות שונים, הרי שהם למעשה סוגים נוספים של ארונות. כך למשל המזנון בסלון הוא ארון, וגם מזנונים שמאוחסנים בתוכם כלי מטבח, כלי חרסינה ואחרים הם למעשה ארונות לכל דבר ועניין. ואולם בנוסף לארונות כאמור לעיל יש בתים, משרדים או עסקים רבים, שבהם העדיפו מי שתכננו את החלל הפנימי, להתקין בו ארונות המכילים דלתות הזזה ולא דלתות נפתחות כפי שמקובל בדרך כלל

freepik

מהם ארונות עם דלתות הזזה, ומה היתרון שלהם על פני ארונות עם דלתות נפתחות? אילו יתרונות נוספים יכולים להיות לדלתות הזזה המותקנות בצורה חכמה? איזה בעל מקצוע עוסק בתיקון והרכבה של דלתות הזזה מסוגים שונים בבית או בעסק? כדאי לקרוא – כל התשובות להלן.

ארונות עם דלתות הזזה והיתרונות שלהן

ארונות עם דלתות הזזה, הם ארונות שהנוכחות שלהם איננה תופסת מקום מעבר לשטח הארון עצמו. כאשר בחלל כל שהוא מותקנים ארונות עם דלתות פתיחה רגילות, הרי שבמקרה הזה יש צורך להשאיר גם שטח פנוי בחזית הארון, על מנת לאפשר פתיחה מסודרת של הדלתות.

התקנה של דלתות הזזה, מונעת את הצורך הזה ומאפשרת להתקין ארון עם חלל גדול לאחסון, גם בחדר בעל ממדים מצומצמים. תיקון דלתות הזזה אשר מתבצע מעת לעת, מסייע לדיירים בבית, לעובדים במשרד ולכלל המשתמשים לשמור על התקינות של הארון ועל נוחות השימוש בו. מול היתרון של חיסכון במקום, קיים החיסרון של בלאי מוגבר והצורך להחליף גלגלים לדלתות ההזזה, או לנקות לעיתים קרובות את המסילות של הדלתות הללו, במטרה למנוע הצטברות של לכלוך, אבק וקרדית, שעלולים להיות מטרד רציני מאד, בעיקר בחללים סגורים. רק על מנת לסבר את האוזן – ארונות שבהם יש חמש דלתות נפתחות, כמקובל בדרך כלל בארונות עם דלתות נפתחות המותקנים בחדרי שינה, הרוחב של כל דלת עשוי לנוע בטווח שבין ארבעים לבין חמישים סנטימטרים. כך,  בארון של חמש דלתות, חייב להיות שטח פנוי של חצי מטר בקדמת הארון, שזה אומר שלושה מטרים בלתי מנוצלים בחדר ואפילו מעט יותר. ארון כזה ממש לא מתאים בחדר שינה שהגודל שלו מצומצם, שלא לדבר על מחסן או מזווה שהוא קטן יותר.

סוגים נוספים של דלתות הזזה ומי מתקן דלתות כאלה

מעבר לבניית ארון שיש בו דלת הזזה, יש מקרים שבהם נעשה שימוש בחללים פנימיים בעלי אופי מתאים, כסוג של ארונות. יש מקרים שבחדר יש שטח בלתי מנוצל או פינה שאין אליה גישה והיא למעשה שטח מת. במקרים כאלה, אפשר פשוט להתקין מסילה וכן דלתות הזזה, שיהפכו את החלל הבלתי מנוצל לארון. פשוט, יעיל ובעיקר – חוסך הרבה מקום ומוסיף שטח אחסון לבית. בדרך כלל, מי שאמון על תכנון הדלתות והארונות, בנוסף על התיקון של דלתות הזזה, הוא הנגר המומחה. בעל מקצוע מיומן יכול להוציא מתחת ידיו עבודה איכותית ואסתטית, שיוצרת בחלל הפנימי בבית או בעסק מראה מודרני, הרמוני ונעים לעין. אם יש לכם עניין לבצע תיקון ארונות הזזה או תיקונים נוספים אחרים, זה המקום הנכון עבורכם. צרו קשר כעת והמומחים של ולדי ארונות יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה