איך אפשר לחסוך באמצעות כרטיס האשראי?

$(function(){setImageBanner('b4c0c194-4961-4dd2-a7c4-096e0eff4f9b','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

כדי לחסוך כסף, אתם יכולים לשים בכל חודש סכום מסוים בצד באופן עצמאי או לסגור אותו בתוכניות חיסכון בנקאית, אך האם ידעתם שישנה גם אפשרות נוספת: חיסכון באמצעות כרטיס האשראי שלכם?

FREEPIK

זוהי אפשרות חדשה יחסית, אשר הושקה לאחרונה על . חברת התשלומים נכנסה בשנים האחרונות לעולמות הביטוח, וכחלק מזה החלה להציע ללקוחותיה תוכניות חיסכון והשקעה . מדובר בשיתוף פעולה של מקס עם חברת ביטוח ישיר, ולמעשה תוכנית ההשקעה נמצאת באחריותה.

כדי להצטרף לאחת התוכניות, אתם צריכים כרטיס אשראי max. לאחר מכן, רק צריך להיכנס לאתר או לאפליקציה ולבצע תהליך דיגיטלי מהיר ופשוט, בלי טפסים מסובכים או הוראות קבע, ולהצטרף.

אילו תוכניות חיסכון זמינות?

קיימות שתי תוכניות עיקריות, אחת עבור חיסכון ופינוי של סכום כסף זמין לכל מקרה, והשנייה מתמקדת בהשקעה בשוק ההון.

תוכנית כסף בצד

מעבירים כסף ישירות מכרטיס האשראי לקופת חיסכון, אשר זמינה בכל אחת ולכל מטרה. ניתן להפקיד סכום חודשי קבוע, או לחלופין להפקיד כסף בעיתוי לפי בחירה. בשני סוגי ההפקדות, אתם יכולים להפריש סכום מינימלי של 50 שקלים, והשירות אינו כרוך בעמלות או בתשלום דמי ניהול. לאחר שמצטרפים לתוכניות, אפשר לעקוב אחר מצב החיסכון שלכם בפירוט החיובים של כרטיס האשראי.

תוכנית כסף פלוס

מעבירים כסף להשקעה מבוקרת בשוק ההון. אפשר להפקיד סכום חודשי קבוע (מינימום 200 שקלים) או להפקיד לפי בחירה (מינימום 2,500 שקלים, מקסימום 30,000 שקלים בכל הפקדה).

אתם יכולים לבחור מבין ארבעה מסלולי השקעה, בהתאם להעדפת הסיכון שלכם, כאשר המטרה היא כמובן להרוויח כמה שיותר תשואה על הכסף. רוצים למשוך אותו? ניתן לעשות את זה בתוך 5 ימים עסקים, ללא תשלום עמלת פירעון כלשהי.

הפוליסה נמצאת בפיקוח הדוק של רשות שוק ההון, החיסכון והביטוח של משרד האוצר.

יתרונות של התוכניות

הטבת מס - לעומת אפיקי חיסכון והשקעה אחרים, ניתן לעבור בין מסלולים בגמישות מלאה, מבלי שזה ייחשב בתור אירוע מס. לדוגמה, אתם יכולים לעבור ממסלול סולידי למסלול ברמת סיכון יותר גבוהה.

שליטה מלאה בנוגע למשיכת הכספים - אם מסיבה כלשהי אתם צריכים את הכסף שסגרתם בתוכנית כסף בצד או בתוכנית כסף פלוס, אתם יכולים למשוך אותו במהירות, ללא תחנות יציאה מגבילות. אתם יכולים לבחור בין משיכת הסכום כולו רק למשוך רק חלק ממנו.

הטבות נוספות ללקוחות מקס

מלבד הגישה אל תוכניות חיסכון משתלמות, כרטיס אשראי של מקס מגיע עם יתרונות נוספים. כל הלקוחות נהנים מתוכנית הטבות מקיפה, הם יכולים לקבל הלוואות ומוצרי אשראי נוספים, יש להם הנחות על מוצרי ביטוח שונים ועוד.

כמו כן, חשוב לציין כי יש כרטיסים שמחזירים כסף על הקניות, צוברים נקודות לניצול בתחומים שונים ועוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה