איך אפשר ללמוד אנגלית בכיף?

$(function(){setImageBanner('9d8defde-2a25-429f-842e-3e2ecf795da1','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

שמדברים על לימודים, בטח לימודים עבור ילדים, המושג כייף לא תמיד משתלב עם התהליך שאנחנו רוצים לעשות או להעביר את הילדים שלנו. הרי כולנו זוכרים את שיעורי האנגלית מבית הספר, את החוקים היבשים של העבר, הווה ועתיד, את השוני המטורף בין עברית לבין אנגלית והאמת היא שגם אנחנו לא תמיד הבנו מה כל דבר אומר ומצאנו את הדרכים היצירתיות שלנו לעבור את המבחנים בהצלחה. השאלה היא האם אפשר ללמוד אנגלית בכייף? אז כן. אפשר. איך עושים את זה?

depositephoto

שמיעת סיפורים בהקלטות

ספרים מוקלטים או סיפורים קצרים לילדים כוללים בדיוק את אותו התוכן שיש בספרים המודפסים. דרך אפליקציות ייעודיות או אפילו ביוטיוב, ניתן להשמיע לילדים שלכם מגוון של תכנים באנגלית. שמיעה היא חלק מאוד חשוב בתהליך הלמידה, גם אם היא איננה מתבצעת בקשב מלא, זו דרך מעולה וכיפית ללמוד ולקלוט את השפה ואת האינטונציה של הדיבור, לשדרג את אוצר המילים והכל דרך סיפורים שאתם והילדים שלכם אוהבים.

משחקים באנגלית

יש מגוון עצום של משחקים באנגלית המותאמים כמעט לכל גיל, מגיל 0, דרך גילאי גן, בית ספר ועד תיכון. רביעיות, פאזלים, משחק הזיכרון, חוברות עבודה, משחקים אינטראקטיביים ועוד. דרך המשחק הילדים יכולים ללמוד את השפה, לשפר את אוצר המילים שלהם ולחזק בצורה בלתי רגילה את הביטחון שלהם בשפה. אפשר לשחק בקבוצות קטנות או גדולות, לרכוש משחקים שבאמצעותם הם יכולים לשחק לבד ועוד.

פתקים דביקים

תוכלו להכין עם הילדים ביחד פתקים דביקים יצירתיים, לקשט אותם עם מדבקות, לגזור ולהדביק במקומות שונים. ככה הילדים יכולים ללמוד מילים בכל תחום שהוא בין אם זה רהיטים, מאכלים שונים, מוצרי טואלטיקה, תאורה, ספורט ועוד. תוכלו לשתף את הילדים ולהדביק את הפתקים ביחד איתם. בכל פעם שאתם נחשפים לפתק, חזרו על המילה עד שהילד כבר ידע בעצמו מה כתוב. ככה אתם גם מלמדים את הילדים איך קוראים, איך מאייתים מילים ולא פחות חשוב איך מבטאים אותן.

שירים וקניית ספרים באנגלית

דרך נוספת וממש יעילה ללמוד את השפה, בטח שמדובר בגילאים צעירים היא באמצעות שירים וספרים. בכל פעם שיש לכם הזדמנות שימו שירים דרך הסמרטפון, המחשב והטלוויזיה בהתאם לגיל של הילד שלכם והתחום שאותו אתם רוצים לחזק. יש שירים על כלי תחבורה, אוכל, עונות השנה, חגים, בעלי חיים, צבעים ועוד. בנוסף, לכו עם הילדים לקנות כמה ספרים באנגלית בהתאם לגיל ולרמה שלהם והקריאו להם לפני השינה כמה פעמים בשבוע, במקום הספרים בעברית. מספיק שיושבים עם הילדים כמה דקות בכל יום וכבר מרגישים שיפור אדיר תוך זמן קצר.

לסיכום, בהחלט אפשר ללמוד אנגלית בכייף, רק צריך קצת יצירתיות ודמיון, להתחבר לקצב של הילד ולשלב כל מיני שיטות למידה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה