איך יודעים שיש פשפשים במזרן?

$(function(){setImageBanner('aa4d190e-6499-4043-bd9e-8d9de254cbac','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

הבית שלנו אמור להיות המקום המוגן אליו אנחנו רוצים לחזור בכל פעם מחדש. לא זאת בלבד אלא שחדר השינה שלנו צריך להיות המקום המרגיע ביותר. כל זאת טוב ויפה אבל לעתים ישנם ״יצורים״ לא רצויים, חרקים קטנטנים מציקים ומעיקים, שהופכים את שנת הלילה שלנו לסיוט. אנחנו ממש לא מדברים על חלומות לא נעימים אלא על פשפשים שמוצאים את דרכם למזרן.

freepick

במקרים של חרקים שהגיעו לבית ולמזרן שלנו הפתרון הטוב ביותר יהיה הדברת פשפש המיטה. כמובן, כדי לקבל את ההחלטה האם אנחנו רוצים להזמין חברה מקצועית או לא, כדאי שנכיר את הסימנים אשר יכולים להעיד שלא מדובר סתם במצעים לא נוחים אלא בבעיה של ממש.

סימנים שיכולים להעיד על פשפשים במזרן

כאשר אנחנו מסתכלים על רשימת הסימנים שיכולים להגיד לנו שהגיע הזמן להזמין חברת הדברה מקצועית שתחסל את פשפשי המיטה, אנחנו יכולים לראות סימנים של פשפשים וסימנים מחשידים נוספים.

  • סימני פיזיים של נוכחות פשפשים

פשפשי מיטה הם חרקים קטנטנים כך שלא תמיד נוכל לראות אותם. עם זאת אנחנו עשויים לראות שאריות קטנטנות של דם שמקורן למעשה – אנחנו. כן, הפשפשים לוקחים מאיתנו את הדם במהלך הלילה ולאחר מכן יכול להיות שהם יטילו אותו בטעות על המצעים ואפילו על הרצפה. בנוסף יכול להיות שנראה כתמים שחורים קטנטנים כשזו בעצם הצואה שלהם. שני הסימנים הללו הם סיבות טובות לבצע הדברת פשפש המיטה.

  • סימנים פיזיים המופיעים על הגוף שלנו

הסימן הבולט ביותר אשר אחריו רצוי להזמין הדברת פשפש המיטה הוא עקיצות. מדובר בעקיצות מגרדות אשר הופכות במהירות לאדומות ושיכולות להופיע בקו ישר או באשכולות (כלומר מקבץ במקום אחד). העקיצות יופיעו בעיקר באזורים אשר במהלך הלילה חשופים ונוגעים במזרן והמצעים. העקיצות יכולות להופיע בין היתר על הפנים, הצוואר, הידיים והרגליים.

  • סימנים נוספים שכדאי להכיר

יתכן ונראה כתמים קטנטנים בצבע חלודה כשאלו בעצם נוצרים בשל התפרקות הדם היבש. יכול גם להיות ריח של עובש כשהמקור שלו הוא בלוטות הריח של הפשפשים. במקרים מסוימים נוכל לזהות את הפשפשים החיים או המתים כולל גלמים, ביצים (נקודות לבנות קטנות על המזרן, מסגרת המיטה, סדקים וחריצים סביב המיטה).

החשיבות של חברת הדברה מקצועית

אנחנו יכולים להמליץ על ביצוע בדיקה מקיפה של כל הבית אך פשוט יותר להזמין חברת הדברה מקצועית אשר תבחן את כל האזור. החברה תשתמש בחומרים ידידותיים לבני האדם אך קטלניים לפשפשי המיטה והיא תבצע בדיקה מקיפה של המזרן, כל הקפלים שבו, המיטה וכל שאר הרהיטים, בחדר ובבית.

הדברת פשפש המיטה תתבצע בכל רחבי הבית ובמקביל אליה רצוי מאד לכבס את כל הבדים ובהם המצעים והבגדים בטמפרטורה של לפחות 60 מעלות צלזיוס ולייבש בחום גבוה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה