איך למצוא מאוורר תקרה שקט מנצח

$(function(){setImageBanner('4f0a6c2c-689d-45f9-886c-8e8adb0e3082','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

אז אתם רוצים ללכת לישון בתחושה שנעים לכם, מכל הבחינות. שיהיה לכם נוח, שהאוויר יהיה בטמפרטורה הנכונה, וכמובן, השקט. טוב, אין ספק שזה אפשרי עם מאוורר תקרה שקט. איך תוכלו למצוא את מאוורר התקרה המתאים ביותר עבורכם. גם מבחינת חלל החדר וגם מבחינת התקציב.

מאוורר תקרה

מי יציל אתכם בימי הקיץ החמים כמו מאוורר תקרה שמסתובב מעליכם. הוא כמעט המושיע. אגב, גם בימים הקרים הוא יכול להיות תוספת מצוינת בגלל שהוא לא מקפיא. כאן תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת בזמן החיפושים אחר מאוורר תקרה שקט.

איך הם עובדים המאווררים האלה?

מאווררי תקרה לא בדיוק משפיעים על טמפרטורת החדר, אלא מחקים את תנועת הבריזה, באמצעות ייצור תנועת אוויר. תנועת המאוורר מאיצה את תהליך נידוף הזיעה, וזה מה שגורם לקירור. מאוורר תקרה שקט יכול להיות אופציה חלופית ממש טובה למזגן, העלות שלו הרבה יותר נמוכה.

סוגים שונים של מאווררי תקרה

קיימים שני סוגים שונים של מאווררי תקרה, שנבדלים ביניהם באופן הפעולה: מאוורר תקרה שקט עם זרם עקיף ומאוור עם זרם ישיר. שני סוגי המאווררים מגיעים בגדלים שונים ועם להבים שונים.

חלק מהמאווררים מגיעים עם אור מובנה שיכול להיות שימושי אם יש רק מקום מתאים אחד לתליית המאוורר על התקרה.

איך להשתמש במאוורר תקרה שקט בחורף?

אחד היתרונות הכי גדולים בבחירת מאוורר תקרה שקט הוא אפשרות השימוש בו  גם בחורף. ככה הוא ישמור על הנוחות שלכם גם בתקופה הקרירה.

תוכלו להפוך את כיוון המאוורר, וככה הוא יוכל למשוך אוויר כלפי מעלה במקום מטה, ויניע אוויר חם בחורף מבלי ליצור רוח קרה כלפי החלק התחתון של החדר. בגישה זו, ככה גם בלי שתצטרכו להשתמש בתנור חימום החדר שלכם יהיה חמים ונעים.

כמה משפיע גובה התקרה?

גובה התקרה משמעותי לבחירת מאוורר תקרה שקט. כדי שהמאוורר יוכל לתפקד באופן הטוב ביותר, גובה התקרה צריך להיות בין שני מטרים לשני מטרים וחצי. במקרים שבהם גובה התקרה עולה על שני מטרים וחצי, תצטרכו להשתמש במוט הארכה על מנת לתלות את המאוורר רחוק יותר מהתקרה.

"ואיך למצוא את הגודל המתאים?"

בחירת מאוורר תקרה שקט מדגם שיתאים לכם מבוססת על גודל החדר שבו המאוורר יותקן, והמהירות שבה אתם מעוניינים שהמאוורר יפעל. לכן חשוב למדוד את החדר, ולהגיע לאולם התצוגה של חברה שמספקת פתרונות אוורור ומיזוג אוויר, כדי להתאים את מידות החדר שלכם לתרשימי המידות של דגמי המאווררים באולם התצוגה, ולקבל מנציגי שירות הלקוחות של החברה המלצות על הדגם האופטימלי לגודל החדר שלך.

מאוורר בגודל של 132 ס"מ נחשב ברוב המקרים למאוורר [בגודל סטנדרטי, והוא אמור להגיע עם שלוש מהירויות. זה ייתן לכם פרופורציה נכונה, אם החדר שלכם גדול יותר או קטן יותר, תשקלו לקחת מאווררים מתאימים בגודל.

היום, עם הטכנולוגיה המתקדמת, כבר לא תצטרכו לבחור בין חדר חם לחדר רועש. פשוט תזמינו לכם מאוורר תקרה שקט.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה