איך מעצבים מטבחים כפריים?

$(function(){setImageBanner('7a8e51d8-4422-4537-a097-78befce634b4','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})

אם החלטתם לעצב את המטבח שבביתכם מחדש או אם רכשתם בית חדש ואתם תוהים כיצד לעצב בו את המטבח, כדאי שתדעו שישנם כמה סגנונות עיצוב מרכזיים, שתוכלו לבחור בכל אחד מהם עבור המטבח שלכם. אחד מסוגי העיצוב הפופולאריים ביותר עבור מטבחים בבתים פרטיים הוא העיצוב הכפרי. מטבחים כפריים שואבים השארה מעיצובים נוסטלגיים של עבר. הם מהווים מרחב חמים ומזמין, אך בד בבד הם שימושיים ופרקטיים. כמובן שחשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר עבור עיצוב מטבח זה וזאת בכדי שהמטבח שלכם יקבל הן את המראה שתמיד חלמתם עליו והן את האווירה שאתם רוצים שתהיה בו

adierez

מה מאפיין את המטבחים הכפריים?

מטבחים כפריים הם מטבחים אשר מאופיינים בשילוב של עץ ואבן. מעבר לכך, הצבעים במטבח כפרי יהיו צבעים חמים כגון: צבעי קרם ושמנת וכן גוונים של עץ. מטבחים כפריים כיום מאופיינים גם בצבעוניות מודרנית יותר. מעבר לכך, ישנם פרטים שונים שכדאי לשלב במטבח על מנת להעניק לו את המראה האותנטי של המטבח הכפרי לרבות: שימוש בברזים מנחושת, שימוש בפליז בידיות, חזית ארונות שמשדרים עומק ועוד. עוד מאפיין נוסף של הטבח הכפרי הוא שילוב של טקסטורות שונות. כמובן שמראה המטבח הכפרי איננו אחיד אצל כל אדם שבוחר בו עבור ביתו, אלא הוא משתנה בהתאם לאופי, לצרכים ולרצון של דיירי הבית. מטבחים כפריים יכולים להראות שונים לגמרי בין בית לבית.

כיצד תעצבו מטבח כפרי בצורה הטובה ביותר?

הנה כמה טיפים לעיצוב מטבח כפרי בצורה מושלמת:

מטבחים כפריים כמו כל מטבח כוללים בהם בין היתר גם משטחי אכילה ועבודה. מקובל להשתמש במטבחים הללו במשטחי עץ או במשטחי שיש ואבן וזאת בהתאם לחומרים אשר זמינים בסביבה. כיום באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ניתן לשלב במטבחים כפריים משטחים עמידים, איכותיים וחזקים על מנת שישמשו עבור מטרתם בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן מבלי להיפגם או להינזק.

טיפ נוסף הוא לחפות את קירות המטבח הכפרי בבריקים, אבן טבעית, שיש או קרמיקה, לרוב בעיבוד מחוספס ועם טקסטורה וגיוון. ניתן לבחור עבור מטבח מעין זה באריחים בעבודת יד. אריחים מעין אלה יכולים להעניק לכל מטבח מראה ייחודי ביותר.

עוד טיפ לעיצוב מטבח כפרי הוא בחירה בארונות מטבח שיש להם עומק. הגימורים של ארונות מעין אלה יהיו מעט יותר גזים ומחוספסים והצבעים של ארונות במטבח כפרי לרוב יהיו: לבן, צהוב, ירוק, שמנת או קרם והם יכסו את טקסטורת העץ הטבעי שממנו עשויים הארונות. כמובן שניתן לבחור גם בחומרים מודרניים שמדמים עץ טבעי שיכולים לחסוך בתקציב לרבות: פורמייקה.

במטבח הכפרי לא פעם נוטים לשלב ארונות פתוחים, מדפים, ויטרינות עם זכוכית ועוד. המטבח הפכרי אמור לשדר בית, משפחה, חמימות, דינמיות ועוד ועל כן, כל מה שהוא כולל אמור לשדר זאת בצורה הטובה ביותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה