איך מתכננים אירוע משפחתי שהמשפחה והחברים לא יפסיקו לדבר עליו?

$(function(){setImageBanner('d1f6b0ca-72be-4012-98c6-b2247a256be8','/dyncontent/2024/4/9/b5b9f9d8-a5a8-4906-aa60-6d67d84f5336.jpg',17348,'הופעות ליין עד 0707',525,78,false,45894,'Image','');})


כאשר אנחנו מתכננים אירוע משפחתי בדרך כלל חשוב לנו לתכנן אירוע שיוכל להתאים למגוון סוגי אנשים, בגילאים שונים ובתחומי עניין שונים, לכן אירוע משפחתי טוב הוא כזה שבתכנון שלו מצליחים לפצח משהו שיתאים לכל אחד מהאורחים. כשמדובר באירועים קטנים עד 100 איש, אפשר לעשות את ההתאמה הזו בצורה מדויק. נציע פה מגוון טיפים לתכנון אירועים משפחתיים קטנים כדי שאף אחד לא ישכח את האירוע שלכם.

איזה סוגים של אירועים משפחתיים יש?
אירועים משפחתיים יכולים להיות ימי הולדת עגולים כמו יום הולדת 80 לסבתא, ימי נישואים משמעותיים כמו חתונת כסף, חגיגות בר או בת מצווה, בריתות ועוד. פעמים רבות כשמדובר בחגיגות מהסוג הזה יותר מתאים שהחגיגה תהיה אינטימית, ושואפים לתכנן אירוע קטן ואיכותי. במקרים כאלה, כאשר מחפשים מקום לבת מצווה, מקום לבר מצווה או מקום לחגוג יום הולדת, תגלו שהכי שווה ומתאים לבחור במקום לאירועים קטנים.

צילום: עמית אורנשטיין

למה דווקא מקום לאירועים קטנים?
כאשר אנחנו חוגגים אירוע משפחתי חשוב לנו להתאים את החגיגה לאורחים הכי חשובים לנו – המשפחה. מקומות קטנים לאירועים מאפשרים לכם לשמוע על מעגל המוזמנים הקרוב ביותר, מבלי להרגיש שהאירוע שלכם ריק או לוקה בחסר. להפך, האווירה במקום יכולה להיות נעימה, מוקפדת ומתאימה בדיוק לקהל שאתם מכירים הכי טוב. מקומות לאירועים קטנים הם לרוב בעלי גישה אישית יותר, לא מדובר באירועים המוניים שעוברים בהם אלפי אנשים, אלא במקום שיודע לתת מענה לקבוצות יותר קטנות בהיקפים קטנים יותר באופן אישי יותר. אירועים קטנים ניתן לקיים גם בתקופות יותר מתוחות בארץ, כי יש פחות חשש מהמוניות ועומס כאשר מדובר באירוע קטן.

מה יהפוך את האירוע שלנו למיוחד?
מכיוון שאתם מכירים הכי טוב את האורחים שלכם תוכלו לבצע את ההתאמות המדויקות של כל הקטגוריות שאירוע צריך, באופן שישאיר רושם על האורחים שלכם.

אוכל ושתיה - אם האורחים שלכם אוהבים אוכל חלבי, תוכלו לבחור במקום שמציע תפריט של פסטות ופשטידות לדוגמה. אם יש הרבה ילדים במשפחה הקרובה שלכם, תוכלו לבחור להוסיף מגוון של מנות ילדים.

תוכנית בידור – כל אירוע צריך גם איזשהו תוכן שיהפוך את הערב למעניין יותר. זה באמת תלוי במשפחה שלכם ובמוזמנים הספציפיים שלכם. יש כאלו שתתאים להם מסיבת ריקודים סוערת, יש כאלו שיעדיפו להפריד בין הילדים למבוגרים כך שלילדים יהיה מופע בידור והמבוגרים יוכלו לאכול בנחת. מופעים באירועים משפחתיים כאלו יכולים להיות ממגוון סוגים, קוסמים, סטנדאפיסטים, אמני אשליות, זמרים ועוד. האירוע שלכם יכול גם להפוך למסיבת קריוקי, כל מה שצריך זה לדאוג לאזור דמוי במה ולציוד סאונד ומקרן או טלוויזיה. תוכלו להזמין לאירוע שלכם זמר או להקה שינגנו בהופעה או במהלך האירוע כחלק מהרקע, אם הקהל שלכם אוהב מוזיקה זה יכול להיות חיבור מעולה.

צילום: עמית אורנשטיין

בר ומשקאות – גם באירועים משפחתיים האורחים מאד נהנים ללגום משקה כיפי במהלך האירוע. אתם יכולים לבחור להגיש באירוע שלכם לצד משקאות קלים גם משקאות אלכוהוליים כמו בירה או יין וגם קוקטיילים. בנוסף אפשר להציע לאורחים גם משקאות חמים מפנקים.

עיצוב ואווירה – לכל משפחה יש את הסטייל שלה, יש כאלו שמעדיפים סגנון עיצוב רומנטי וכפרי, ויש שמחפשים חדשני ומתקדם, אתם יותר מכולם יודעים מה הסגנון שמתאים לכם ולאורחים שלכם ויכולים לבחור את המקום שיספק לכם מענה מתאים. תמיד תוכלו להוסיף אבזור שיחדד את הסגנון שמתאים לכם כמו זרים של פרחים, נרות, תאורה וכן הלאה.

מחפשים מקום לאירועים קטנים עד 50 איש או אירוע בוטיק ייחודי? היכנסו לפרטים.

 

 צילום: עמית אורנשטיין

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה