איך נכתוב ברכת יום הולדת מרגשת ונוגעת ללב?

$(function(){setImageBanner('9e4071e9-b8cd-42fd-9130-200934a2b6ff','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})


FREEPIK

מהלב אל הדף הריק
בין אם מדובר בבן או בת הזוג, אחד ההורים או אדם אחר שקרוב אלינו, כתיבה של ברכה לכבוד מאורע מרגש יכולה להעמיק את הקשר ובעיקר, לשמח את חתן השמחה. בשגרה היומיומית אנחנו לעיתים שוכחים להגיד תודה על הדברים הקטנים ומאורע חגיגי הוא ללא ספק הזדמנות מצוינת להעביר את ההערכה הרבה שיש לנו במילים נוגעות ללב.

מתנה יפה ליומולדת היא ללא ספק דרך מופלאה להגיד תודה ובכל זאת, למילים יש ייחודיות משלהן. ועדיין, אנשים רבים מתקשים במציאת המילים הנכונות ונותרים ישובים מול הדף הריק, חסרי אונים. אבל אסור לאבד תקווה – בשביל לעזור לכם לכתוב את הברכה המושלמת, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לכתוב את אשר על ליבכם. בהצלחה!

התחילו בלחפש השראה
לפני שאתם מתיישבים בכלל מול הדף, חשוב שתחפשו השראה. תוכלו לקחת את עצמכם לסיבוב בשכונה, לעבור על תמונות משותפות עם האדם שאתם מעוניינים לכתוב לו ברכה ואפילו, להסתכל על שיחות מפעם. תיזכרו בחוויות משותפות שעברתם, הומור אישי שצברתם עם השנים וכמובן – בכל התכונות המיוחדות שהופכות את האדם הזה לכל כך נאהב וחשוב עבורכם.

צרו שלד ראשוני לברכה
אחרי שהתרעננתם וחיפשתם השראה, הגיע הזמן לכתוב במסודר את הנקודות האלה. שלד ראשוני לברכה יכול להיות חלוקה גסה של הברכה לפסקאות ולחילופין, רק לכלול כמה נקודות מהותיות שחשוב לכם מאוד שלא לשכוח. תקדישו את הזמן לרישום הנקודות ובצעו זאת באופן סבלני – זה לגמרי ישתלם.

שפכו את ליבכם על הדף
יש אמירה הטוענת שכתיבה רציפה על הדף היא הדרך הנכונה ביותר להביע את עצמנו ואם אתם שואלים אותנו – יש בזה מן האמת. לאחר שיצרתם שלד בסיסי לברכה אנחנו ממליצים לכם לשפוך את אשר על ליבכם באופן רציף, נטול מחשבה ומעצורים ולתת לעצמכם להתבטא כראוי. לא מדובר בזמן לבחון שגיאות כתיב, קשר לוגי או רצף נכון בין פסקאות – את זה תוכלו לעשות בנחת לאחר מכן ובמידת הצורך להיעזר בחבר נוסף.

היעזרו במידת הצורך באיש מקצוע
אם אתם בכל זאת לא מצליחים למצוא את המילים הנכונות כנראה תשמחו לשמוע שהמצב לא אבוד – ישנם אנשי מקצוע שמתמחים בכתיבת ברכות. בשילוב נכון של ההיכרות העמוקה שלכם עם מקבל הברכה עם יכולת הכתיבה של איש המקצוע – תהיו בטוחים שתוכלו להעניק לאדם הקרוב אליכם ברכה מושקעת ונוגעת ללב.

אל תשכחו להביא מתנה
נוסף על הברכה חשוב שתעניקו לאדם הקרוב אליכם מתנה אישית ומרגשת – החל מספר שבחרתם, צמידים לזוגות שישמשו אתכם ואת הנפש התאומה ואפילו תמונה ממוסגרת שלכם מחוויה משותפת שעברתם. אז באיזה מתנה תבחרו?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה