איך קונים פסנתר כנף חדש?

$(function(){setImageBanner('ccf68e3e-e96d-4fe7-a83a-0557f9192e30','/dyncontent/2024/4/8/49feed29-92ef-4a48-a759-390353d65626.gif',17717,'באנר פסח 1 שלנו ',525,78,false,45894,'Image','');})

כל מי שזכה אי פעם לנגן בפסנתר, ועוד פסנתר כנף אמיתי ואיכותי, יודע שזו חויה מוזיקאלית ברמה אחרת. המגע על הקלידים, הצלילים, והקולות המופלאים שיוצאים מניגון בפסנתר כנף איכותי אין דומה לו. אולם יחד עם זאת גם לאוהבי המוזיקה וצלילים הפסנתר יש קושי לרכוש פסנתר כנף לביתם. הסיבה לכך היא שפסנתרי כנף הם פריט יוקרתי ומחירם יכול לנוע בין 15 אלף ש"ח ומעלה, בהתאם ליצרן ולדגם, ולהגיע במקרים יוצאי דופן אף למחירים גבוהים במיוחד למעלה ממאה אלף ש"ח.

FREEPIK

במאמר זה נעסוק על הגורמים המשפיעים על מחירו של פסנתר כנף. בכל מקרה חשוב וכדאי לדעת שבאתר "פסנתרים" מצאו שיטת תשלומים מהפכנית שמאפשרת לכל נגן פסנתר לזכות ולרכוש פסנתר כנף איכותי חדש מבלי לגרום לו להוצאה כספית גדולה מדי, אלא בשיטה שמזכירה קצת ליסינג: הפסנתרן משלם סכום בתחילת הרכישה (כאלפיים ש"ח בממוצע) ולאחר מכן משלם מדי חודש תשלום קטן (כ300 ש"ח, מחיר של שיעורי פסנתר לילדים) ומקבל את הפסנתר החדש לביתו. מלבד תכנית התשלומים המפכנית שלנו כמובן שניתן גם לרכוש את הפסנתרים באופן רגיל ללא תשלומים אך האפשרות לכל נגן להשיג את פסנתר חלומותיו כבר קיימת. 

אילו גורמים משפיעים על מחיר פסנתר כנף חדש?

כמו שאומר הפתגם הישן, אתה מקבל מה שאתה משלם עבורו. כשזה מגיע לפסנתרי כנף, זה לא יכול להיות נכון יותר. ישנם מספר גורמים המשפיעים על מחירו של פסנתר כנף חדש, וכל אחד מהם תורם לאיכות הכללית של הכלי. הגורם החשוב ביותר הוא שם המותג. יצרן פסנתרים ידוע תמיד יגבה יותר עבור הכלים שלו מאשר חברה פחות מוכרת. הסיבה לכך פשוטה: זיהוי מותג. פסנתר כנף של סטיינווי או ימאהה תמיד ישיג מחיר גבוה יותר מיצרן לא ידוע מכיוון שהקונים מוכנים לשלם מחירי פרימיום עבור מוצרים איכותיים. כמובן שהמותגים היפנים והאירופאיים הידועים,לא בכדי נעשו מותגים מפורסמים שכאלו, אלא שהאיכות של הפסנתרים שלהם ושל הצלילים שהם מפיקים ניכרים מאד לכל מי שקצת מבין בתחום. גורמים אחרים המשפיעים על המחיר כוללים חומרים, אומנות ותכונות. פסנתר כנף העשוי מחומרים איכותיים ועם נראות אומנתית מורכבת תמיד יהיה יקר יותר מזה שעשוי מחומרים זולים יותר ופחות תשומת לב לפרטים. עוד חשוב לציין שהמדובר כאן הוא על פסנתרים חדשים אך גם זה ניתן לעשות כאפשרות קיימת לרכוש פסנתר כנף ביד שניה, אלא שאין זה נושא המאמר שלנו.

4 יתרונות בקניית פסנתר כנף חדש

יחד עם זאת, פסנתר כנף הוא השקעה יקרה אך משתלמת, המציעה יתרונות רבים על פני דגמים זקופים זולים יותר. להלן ארבע סיבות מדוע כדאי לשקול לקנות פסנתר כנף חדש:

  1. איכות צליל מעולה.

הגודל הגדול של לוח הקול של פסנתר כנף יוצר צליל עשיר ומלא יותר מאשר פסנתר זקוף. בנוסף, המיתרים הארוכים יותר של פסנתר כנף רוטטים בחופשיות רבה יותר, וכתוצאה מכך תהודה ושמירה רבה יותר. עבור אלה שמתלהבים מנגינה בפסנתר, הוויכוח בין פסנתרי כנף וזקופים נמשך כבר שנים. בעוד שלכל סוג פסנתר יש את היתרונות הייחודיים שלו, נגנים רבים מאמינים שפסנתרי כנף מפיקים צליל עשיר ומלא יותר מאשר מקביליהם הזקופים. אחת הסיבות לכך היא הגודל הגדול של לוח הקול של פסנתר כנף. לוח הסאונד הוא לוח העץ הממוקם בתוך הפסנתר ומגביר את תנודות המיתרים. מכיוון שלפסנתר כנף יש לוחות סאונד גדול בהרבה מזה המקביל לו בפסנתר זקוף, הם מסוגלים ליצור צליל חזק וחזק יותר. בנוסף, המיתרים הארוכים יותר של פסנתר כנף רוטטים בחופשיות רבה יותר, וכתוצאה מכך ניתן לקבל תהודה רבה יותר. זה בעצם מה שמאפשר לנגני הפסנתר ליצור מגוון רחב יותר של דינמיקה וכושר ביטוי בניגון שלהם. בעוד שפסנתרים זקופים הם בהחלט קומפקטיים יותר ובמחיר סביר יותר, בלי ספק שהגודל הקטן שלהם בא על חשבון איכות הצליל. למי שחושק בצליל הכי עשיר שאפשר מכלי הנגינה שלו, פסנתר כנף הוא הבחירה הברורה. 

 

  1. מגוון גדול יותר של דינמיקה.

ניתן ללחוץ על המיתרים הגדולים יותר של פסנתר כנף בעוצמה רבה יותר, מה שמאפשר נפח גדול יותר ומעברים חזקים יותר. יחד עם זאת, הדוושות הרכות יותר בפסנתר כנף מאפשרות נגינה עדינה ושקטה. דוושת השמירה שימושית במיוחד ליצירת אפקט "קרשנדו" (הגברה הדרגתית, כלומר שהצלילים נעשים חזקים יותר ויותר) על ידי שמירה על כל התווים המושמעים לפני שחרורו. ניתן לבצע קטעי פיאניסימו (צורת הנגינה העדינה והשקטה) בשליטה רבה יותר על פסנתר כנף מאשר על פסנתר קטן יותר. מצד שני, נגינה חזקה או מהירה מאוד עשויה להיות קשה לשליטה בפסנתר כנף, והצליל עלול להיות "מטושטש". באופן כללי, לעומת זאת, הגודל והמשקל הגדולים של פסנתר כנף מעניקים לו צליל עשיר ומלא יותר וטווח דינמי גדול יותר.

  1. צורה חזותית משופרת.

העיצוב המלוטש והקימורים האלגנטיים של פסנתר כנף בטוח יוסיפו נופך עתיק לכל חדר. פסנתרים זקופים, לעומת זאת, יכולים להיראות מגושמים ולא במקום.

פסנתר כנף הוא בחירה מצוינת אם אתה מחפש להוסיף נופך של ממש לבית שלך. יש משהו בעיצוב המלוטש ובקימורים האלגנטיים שלהם שפשוט משדר תחכום. ומכיוון שהם בדרך כלל גדולים יותר מפסנתרים זקופים, הם גם נוטים להשפיע חזותית גדולה יותר. אם יש לך מקום לזה, פסנתר כנף באמת יכול לעזור לשנות את החדר, ולהיראות כמו אול נשפים מהמאה ה17…. כמובן, הגודל הוא לא הכל. לפסנתרים זקופים יש משיכה ייחודית משלהם. לפעמים הם יכולים להיראות קומפקטיים ומעודנים יותר מאשר פסנתרי כנף, מה שהופך אותם למתאימים יותר לחללים קטנים יותר. בנוסף, אנשים רבים מעריכים את העובדה שאתה לא צריך להזיז אותם כל כך הרבה בעת ניקוי או ארגון מחדש של רהיטים. בסופו של דבר, זה מסתכם בהעדפה אישית. אבל אם אתם מחפשים פסנתר שיוסיף נופך של אלגנטיות לביתכם, פסנתר כנף בהחלט שווה בדיקה.

4.ערך הנכס נשמר

פסנתרי כנף שומרים על ערכם טוב יותר מאשר פסנתרים זקופים, כלומר תוכל להחזיר חלק ניכר מההשקעה שלך אם תחליט למכור אותו בעתיד. בסופו של דבר הפסנתר הוא נכס כלכלי כמו שכתבנו כמה עולה פסנתר מכונף ובמה תלוי העלות שלו. ככלי בעל ערך כספי גבוה חשוב לשמור את מחירו ואיכותו שהבלאי לא ישחק את מחירו חזק מדי במהלך השנים. ואכן, פסנתר כנף הנשמר ומכוון מדי כמה חודשים - יכול להישמר במחיר הסמוך למחיר ההתחלתי שלו, כך שהוא יכול להיות סוג של השקעה כלכלית נבונה לטווח ארוך. בניגוד לפסנתר זקוף, שעלול לאבד במהירות את ערכו, פסנתר כנף נוטה להעריך את ערכו לאורך זמן. המשמעות היא שאם תחליט למכור את הפסנתר הכנף שלך בשלב מסוים בעתיד, אתה צפוי להחזיר חלק ניכר מההשקעה המקורית שלך. מסיבה זו פסנתר כנף הוא לא רק תוספת יפה לבית שלכם אלא גם החלטה פיננסית חכמה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה